Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til nystartet grafisk virksomhed

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fandeme lækkert!! Kunne godt være du skulle se på et ansigtsløfte til brokerprint.dk ved lejlighed :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:19

okay side Smile

lidt mere øverste i banner logo der viser lidt hvad du kan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marcel Fuursted:
Det er fandeme lækkert!! Kunne godt være du skulle se på et ansigtsløfte til brokerprint.dk ved lejlighed :)

Du skal være mere end velkommen :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 16:55

Louise L:
teksten er lidt for kortfattet, du kunne måske præsentere dig lidt mere udførligt. Prisniveauet får man ikke rigtigt nogen ide om.

Hehe, det skulle vel komme fra en tekstforfatter ;)

Jeg er helt uenig. Selvom jeg, som mange andre, sætter pris på en velskrevet tekst. Der er alt for mange site derude med ligegyldig pladderslagssnak - som de færreste i virkeligheden læser. Dette site gør det det skal - viser hvad manden kan og hvordan man får fat i ham.

Prisen er selvfølgelig altid et væsenligt punkt. Men hvis man kan li' hvad man ser kan man kontakte ham for et bud. Opgaver kan være så forskellige og med mange aspekter der spiller ind. Så prisniveauer er svære at sætte.  Wink

Ved godt at det er let at sidde og vurdere sites når ens eget ikke er online endnu... det er på vej - og er ikke meget ved siden af dette indholdsmæssigt Wink

Smile Kim

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:57

SUPER FEDT !

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:08
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:15

Hej Anders

Jeg syntes det ser super fint ud og med de imponerende cases skal du nok få noget at lave.

Jeg har forresten lige smidt dig en PM.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:33

Virkelig flot, enkelt og elegant website.

Personligt synes jeg ikke, det gør noget, at teksten er lidt kortfattet. Som grafiker taler dine visuelle løsninger for sig selv.

Det eneste, der taler for mere tekst, er i forbindelse med søgemaskine-optimering.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 17:36

Kim Dolleris:
Prisen er selvfølgelig altid et væsenligt punkt. Men hvis man kan li' hvad man ser kan man kontakte ham for et bud. Opgaver kan være så forskellige og med mange aspekter der spiller ind. Så prisniveauer er svære at sætte.  Wink

Jeg kunne ikke være mere enig.
Opgaver svinger meget i størrelse og udførelse og da jeg stort set laver alt inden for grafisk design er jeg simpelthen nød til at danne mig et overblik over den aktuelle case før jeg kan komme med et bud. 

Men jeg syntes stadig at det ligger inde for rimelighedens grænser :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 29. Apr 11
Skrevet kl. 17:39

TT Tekstforfatter:
Det eneste, der taler for mere tekst, er i forbindelse med søgemaskine-optimering.

Det er også lidt en hurdle for mig.
Alle vil jo gerne optimeres så godt som muligt , men jeg syntes det er svært at sige "Logo design" 5 gange i en tekst uden at det kommer til at minde lidt om TV SHOP ;)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)