Det er der allerede taget skridt til. Jeg lukker tråden for mit vedkommende |
Hvor er det dårlig "Amino-stil" fra begge parter.
En køber, der med rette, føler sig snydt, og en sælger, der selv indrømmer slendrian, så enkelt kan det vel faktisk beskrives.
Jeg forstår udemærket købers ide med at anvende Amino til at gøre opmærksom på problemet, det var jo her "de fandt hinanden" om man så må sige.
Jeg synes ikke personligt at det er en god ide, men forstår købers frustration som jo desværre mistænkeliggjorde en masse Aminoer.
Det er ikke "god stil" efter min mening.
Sælger kommer så på banen, hvilket måske skyldes at flittige besøgerre på Amino kunne regne sammenhængen ud, eller måske skyldes det dårlig samvittighed.
Under alle omstændigheder åbnede det mulighed for ny kontakt mellem køber og sælger, men havd blev den brugt til? Noget konstruktivt? Nej, hårdt mod hårdt.
Der er ej heller god stil efter min bedste overbevisning.
Til køber: du er med rette irriteret og vred over en forsinkelse, men burde du ikke trække en streg i sandet og komme videre?
Til sælger: Når du erkender et problem med at overholde dine egne deadlines, så burde du gøre noget ved det. Tag week-enden med og ryd skrivebordet og tag ikke mere arbejde ind en du kan køre butikken tilfredsstillende for dine kunder. Du laver en sørgelig afledningsmanøvre, ved at få det til at handle om "trusler", men det handler om din egen slendrian.
Dårlig stil.
Nu står i så i et juridisk slagsmål, som er helt uden proportioner. Køber skal bruge mere en 14 dage på sagen og sælger kommer endnu længere bagud.
Dårlig stil.
I min verden kan en afsluttende snak løse problemet, sælger leverer jo det ønskede (og her går det ikke med forsinkelser så de manglende artikler er jo selvfølgelig leveret for en time siden) og problemerne skal jo være enorme hvis et par flaske god rødvin ikke kan klare det.
Det er god stil.
Hav en god dag
DBH Sören