Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler mig snydt af Aminobruger

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Lad mig på forhånd undskylde hvis der allerede er svaret på dette spørgsmål, men hvorfor helvede sælge varer/ydelser, når man ikke har tiden til at levere?

Jimmy

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dimsedut:

Lad mig på forhånd undskylde hvis der allerede er svaret på dette spørgsmål, men hvorfor helvede sælge varer/ydelser, når man ikke har tiden til at levere?

Jimmy

Hej Jimmy,
Fordi ting tager tid. Og hvis jeg ikke måtte tage nye opgaver, fordi jeg havde opgaver i forvejen, så ville det først blive svært. Jeg leverer så hurtigt jeg kan og og af og til må jeg konstatere, at tingene skrider i min iver for at hjælpe brugere på Amino med deres tekstopgaver. 
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 511
Skrevet kl. 12:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dimsedut:

Jimmy

Jeg sidder med præcis samme spørgsmål? 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Finn Bennetsen:

din udmeldelse ovenover lyder mere som en, der har fortrudt købet i sin helhed.

Jeg har bestemt ikke fortrudt købet og forstår ikke hvordan du kan komme frem til dette.
Hvis du mener man bare skal finde sig i at sælger kan levere når "han" føler det passende, så ønsker jeg dig held og lykke med din forretning.

I min verden leverere man ELLER man skriver hvorfor man ikke kan og om køber kan vente.

Han kunne bare have afleveret en enkelt eller to.
han kunne også have givet samme forklaring som her i stedet for arrogant at skrive at kvalitet tager tid.
Dette er ikke kvalitet for mig.

Det er faktisk et rigtig godt domæne og jeg har ikke fortrudt andet end at jeg har betalt forud den 31-04-2011 for noget jeg ikke har fået

Hvis du læser det, jeg skrev, så er det slet ikke det, jeg siger - jeg skriver netop, at det er beklageligt, at teksterne leveres alt for sent. Jeg overholder mine deadlines, og de få gange hvor den er smuttet, har der været tale om levering en dag eller to for sent.

Det, jeg ikke forstår, er, at du vil bruge penge og energi på en videre sag, når du nu får dine tekster snart. Jeg kan ikke se, du vinder noget på det, hvis du ellers er glad og tilfreds med det website, du har købt?

Jeg skrev det ligeså meget, fordi jeg selv har brugt alt for meget negativ energi på et par dårlige Amino-kunder, og det er det ganske enkelt bare ikke værd. Jeg ved godt, det er en principsag, sådan havde jeg det også selv, men det er simpelthen for opslidende i en så lille sag som den her.

Jeg håber, du får dine tekster meget snart! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 12:15

TT Tekstforfatter:
Hvis du læser det, jeg skrev, så er det slet ikke det, jeg siger

Undskyld, jeg beklager hvis jeg misforstod dig. Det går lidt stærkt.

Jeg går videre fordi jeg ikke vil finde mig en sådan behandling. Jeg vil kunne se mig selv i spejlet.
Det er også underligt at artiklerne kan komme i dag, når jeg intet har hørt fra ham i en uges tid.

--------------------------

Køber har ret til at ophæve købet ved væsentlig forsinkelse fra sælgers side (KBL § 21, stk. 2, og § 74, stk.2, 1. pkt.). Om sælger er skyld i forsinkelse eller ej er uden betydning.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:20

Finn Bennetsen:

TT Tekstforfatter:
Hvis du læser det, jeg skrev, så er det slet ikke det, jeg siger

Undskyld, jeg beklager hvis jeg misforstod dig. Det går lidt stærkt.

Jeg går videre fordi jeg ikke vil finde mig en sådan behandling. Jeg vil kunne se mig selv i spejlet.
Det er også underligt at artiklerne kan komme i dag, når jeg intet har hørt fra ham i en uges tid.

--------------------------

Køber har ret til at ophæve købet ved væsentlig forsinkelse fra sælgers side (KBL § 21, stk. 2, og § 74, stk.2, 1. pkt.). Om sælger er skyld i forsinkelse eller ej er uden betydning.

Hej Finn,

Jeg har skrevet til dig for tre arbejdsdage siden. I mailen stod:

Hej igen,

Jeg beklager forsinkelsen, men har rygende travlt efter bededagsferien. Du er øverst i bunken og er i fuld gang med artiklerne, men det tager tid at opnå et godt resultat, og jeg håber, at du lige vil bære over med mig.

Jeg er startet på artiklerne søndag, så der er ikke noget odiøst i, at artiklerne kommer til dig i dag.

Hilsen Ulrik

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 12:28

Helt enig, Thomas - at man gider slås om så lille en sag ...

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 12:29

BZR:
Jeg har skrevet til dig for tre arbejdsdage siden

Det var onsdag i sidste uge.
Og det er hvad jeg kalder en uges tid.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Først og fremmest synes jeg det er god stil at nogle Aminomedlemmer prøver at holde et andet medlem skadesløs. Det gør mig stolt af at være medlem på Amino.

Til gengæld synes jeg at en mere ydmyg tilgang til den kedelige situation BZR har bragt sin kunde i ville have været mere passende, end blot at udgive sig som en principfast mand der ikke giver efter for trusler.

Man skal aldrig nogensinde tage en kunde, hvis man på forhånd ved at der ikke er plads. Det svarer til at stikke den ene hånd i kundens lomme, og give fuckfingeren med den anden. Sådan en opførsel kan man ikke undskylde, - højst forsøge at råde bod på. Ikke ved at knejse med nakken med bortforklaringer om at kvalitet tager tid, men ved at bukke ydmygt og erkende at man ikke er fejlfri.

Taget i betragtning af de øvrige Aminoers hjælpsomhed som sker uden egen økonomisk vinding, så synes jeg faktisk at det ikke kan være mindre end at BZR imødekommer sin kundes ønsker om at få sine penge tilbage. Og at kunden kan beholde det leverede.

Det synes jeg fordi BZR har jo gjort sig bemærket ved virkelig at pushe sin ydelser her på Amino og det er jo fint at det tilsyneladende er lykkes for ham, - men så skal han jo heller ikke skide i reden.

Jeg synes ikke der er nogen Aminomedlemmer der er tjent med at få fuck-fingeren fra et andet Aminomedlem der tjener sine penge på et forum vi alle i fælleskab har været med til at skabe. Det er disrespekt mod ikke bare kunden, men samtlige medlemmer - inklusive mig.  

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Finn og Ulrik,

Finn, du fik råbt Ulrik op. Jeg er sikker på, at I på den ene eller anden måde nok skal finde en løsning.

Kan vi ikke aftale, at I tager det videre forløb direkte med hinanden, så vi kan lukke tråden om Amino snyd her? Skype-Smile

På forhånd tak..

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 4 ud af 6 (54 indlæg)