din udmeldelse ovenover lyder mere som en, der har fortrudt købet i sin helhed.
Jeg har bestemt ikke fortrudt købet og forstår ikke hvordan du kan komme frem til dette.
Hvis du mener man bare skal finde sig i at sælger kan levere når "han" føler det passende, så ønsker jeg dig held og lykke med din forretning.
I min verden leverere man ELLER man skriver hvorfor man ikke kan og om køber kan vente.
Han kunne bare have afleveret en enkelt eller to.
han kunne også have givet samme forklaring som her i stedet for arrogant at skrive at kvalitet tager tid.
Dette er ikke kvalitet for mig.
Det er faktisk et rigtig godt domæne og jeg har ikke fortrudt andet end at jeg har betalt forud den 31-04-2011 for noget jeg ikke har fået
Hvis du læser det, jeg skrev, så er det slet ikke det, jeg siger - jeg skriver netop, at det er beklageligt, at teksterne leveres alt for sent. Jeg overholder mine deadlines, og de få gange hvor den er smuttet, har der været tale om levering en dag eller to for sent.
Det, jeg ikke forstår, er, at du vil bruge penge og energi på en videre sag, når du nu får dine tekster snart. Jeg kan ikke se, du vinder noget på det, hvis du ellers er glad og tilfreds med det website, du har købt?
Jeg skrev det ligeså meget, fordi jeg selv har brugt alt for meget negativ energi på et par dårlige Amino-kunder, og det er det ganske enkelt bare ikke værd. Jeg ved godt, det er en principsag, sådan havde jeg det også selv, men det er simpelthen for opslidende i en så lille sag som den her.
Jeg håber, du får dine tekster meget snart! :-)
Dbh
Thomas