Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af forum

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Normalt outsourcer jeg en del til udlandet, men tænkte at dette var en sjov lille opgave at prøve en dansk designer af på for en gangs skyld.

Jeg skal have lavet et "skin" til et Simple:Press forum. Der er ikke alt for mange muligheder da der kun kan ændres css/images som en del af et skin (det er ikke muligt at ændre html'en).

Man kan se eksempler på skins her: http://simple-press.com/forum-skins/

Ens for dem alle er dog at de er temmelig grimme, har mange "borders" og alt lidt fokus på selve indholdet. I forvejen gemmer jeg en del af mulighederne i forummet via javascript for at gøre det mere simpelt.

Jeg ønsker et rent og simpelt design hvor brugeroplevelsen er meget bedre (mere fokus på selve indholdet), farveskalaen skal være anonym nok hen af noget gråtone sjov.

Giv mig en pris på hvad 1-2 design udkast og et par design iterationer koster enten på PM eller her i tråden (og send meget gerne også referencer på tidligere arbejde!).

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bumper lige inden de unge kryber til køjs :)

Jeg har lavet et som øvelse og det var faktisk en meget sjov opgave. Jeg ville være spændt på at se hvad du ender op med.

Kunne du lokkes til at lægge et link til den tid?  

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 19:04

Michael:

Jeg bumper lige inden de unge kryber til køjs :)

Jeg har lavet et som øvelse og det var faktisk en meget sjov opgave. Jeg ville være spændt på at se hvad du ender op med.

Kunne du lokkes til at lægge et link til den tid?  

Hej Michael

Mange tak for bumpet, men de unge løver var tydeligvis gået i seng :)

Troede egentligt at jeg ville blive oversvømmet af tilbud, men jeg har ikke fået et eneste?! Tror ikke jeg gider Amino freelancer, så hvis der ikke kommer noget response ender opgaven med at ryge på elance eller lign.

Ang. link...

Det er godt nok på et lukket medlemssite at jeg skal bruge det, men måske giver jeg designet væk til dem på min mailingliste, det gør jeg alligevel med et par wordpress plugins jeg har fået udviklet (kunne måske tjene et par håndøre på at sælge dem, men pt vil jeg hellere have folk på mit nyhedsbrev).

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:02

Det var da godt nok sørgeligt. 

"Jeg søger et tilbud fra dig" er godt nok blevet noget tynd efter den er røget fra forsiden.

Jeg har ikke modtaget et eneste tilbud på en ellers simpel design opgave.

Opgaven ryger nu på elance eller lign. og mine grunker ryger ud af landet....

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)