Hejsa Normalt outsourcer jeg en del til udlandet, men tænkte at dette var en sjov lille opgave at prøve en dansk designer af på for en gangs skyld. Jeg skal have lavet et "skin" til et Simple:Press forum. Der er ikke alt for mange muligheder da der kun kan ændres css/images som en del af et skin (det er ikke muligt at ændre html'en). Man kan se eksempler på skins her: http://simple-press.com/forum-skins/ Ens for dem alle er dog at de er temmelig grimme, har mange "borders" og alt lidt fokus på selve indholdet. I forvejen gemmer jeg en del af mulighederne i forummet via javascript for at gøre det mere simpelt. Jeg ønsker et rent og simpelt design hvor brugeroplevelsen er meget bedre (mere fokus på selve indholdet), farveskalaen skal være anonym nok hen af noget gråtone sjov. Giv mig en pris på hvad 1-2 design udkast og et par design iterationer koster enten på PM eller her i tråden (og send meget gerne også referencer på tidligere arbejde!). |
Jeg bumper lige inden de unge kryber til køjs :)
Jeg har lavet et som øvelse og det var faktisk en meget sjov opgave. Jeg ville være spændt på at se hvad du ender op med.
Kunne du lokkes til at lægge et link til den tid?