Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed fjerner alle dårlige anmeldelser, igen og igen

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

De er ærlig de han betingelserne på sin hjemmeside

Hun kan bare have bestilt noget før , så var hun ud over dette problem

Tænk vis du skulle skrive til alle hvornår en vare kan leveres så er der bare endnu flere vare der ikke kan leveres til tiden og desuden koster tid penge og om vil hun betale ekstra vis de skulle sende hurtigt tvivler jeg men det vides ikke , men vare er alt for sent bestilt.

En ting er at love noget , men da der er så kort tid op tid er det også rimeligt at bruge sin sunde fornuft der skal ikke meget forsinkelser til før det går over datoen , så vis du havde brugt din logisk sans havde du tænkt dig om og bestilt vare noget før.

En anden snak ,som alle ved tid er penge ,så måske en god ide webshops skriver også noget med ekspreses levering , for denne tråd viser kunder kan kræve urimelig ting

Men kunne måske lave noget der hedder ekspres levering på siden og det koster lidt ekstra og det er service at sige en ekstra ydelse koster ekstra , så den billige pris kommer dem til gode der bestiller til tiden , for ingen kan kræves der leveres op ad hellige dag alle steder er det hverdag de snakker om mandag til fredag og vis bestiller en vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 14:26

gweb:
Jo, jeg har læst dit blogindlæg. Jeg er til dels enig i at det er dårlig kundeservice, men at du ligefrem søgemaskineoptimerer for at få virksomheden ned med nakken er helt ude af proportioner. Vi har vel allesammen lavet en fejl engang imellem, og jeg synes ikke at det berettiger til en sviner af den størrelse. Føj for satan.

Først og fremmest drejer det sig på ingen måde om skaberi, men at virksomheden ikke engang kan erkende at have fejltet. Mig bekendt får du mest ud af tilfredse kunder!

Min tråd drejer sig derudover heller ikke om hvorvidt jeg har fået kostumet eller ej, men at jeg synes det er mærkeligt at ens anmeldelser kan blive deaktiveret flere gange, selvom man har vist dokumentation for handlen.

Mikael christiansen:

Hej Michael

Ja, det er ganske rigtigt, jeg kunne have bestilt mit kostume før, men det var jo ikke nødvendigt da virksomheden skrev og garanterede pr. mail at jeg ville have det inden feste, og ikke to dage efter!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fru Glob:

Mikael christiansen:

Hej Michael

Ja, det er ganske rigtigt, jeg kunne have bestilt mit kostume før, men det var jo ikke nødvendigt da virksomheden skrev og garanterede pr. mail at jeg ville have det inden feste, og ikke to dage efter!

ja og så kræver det bare du tænker logisk en syge dag eller meget lidt post forsinkelser som også sker post leveres ikke 100 % dag til dag som lovet , derved brug din fornuft og bestil i god tid

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 14:37

Det er din egen skyld.  Bestiller man lige til øllet så står man selv inden for det uanset hvad en virksomhed lover. Fejl kan ske i mange led og en forsinkelse på et par dage er fuldstændig ligegyldigt.  Du skulle have bestilt i bedre tid.! Det er lige lige som med de tosser der bestiller et køkken lige op til jul eller en konfirmation og regner med at alt bliver leveret fejlfrit til tiden samme dag som de skal holde fest.

xxx

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:46

PJEDSTED:
Det er din egen skyld.  Bestiller man lige til øllet så står man selv inden for det uanset hvad en virksomhed lover. Fejl kan ske i mange led og en forsinkelse på et par dage er fuldstændig ligegyldigt.  Du skulle have bestilt i bedre tid.! Det er lige lige som med de tosser der bestiller et køkken lige op til jul eller en konfirmation og regner med at alt bliver leveret fejlfrit til tiden samme dag som de skal holde fest.

Det er jo ikke essensen i den her diskussion, at det så har en naturlig påvirkning på Fru Globs humør er en helt anden sag.

Men prøv at kom tilbage til sagens alvor, at en virksomhed uden videre kan slette indlægTrustpilot. Og hvis en virksomhed lover noget de ikke holder så er vi tidligere blevet gjort bekendt med at anmeldelsen har sin ret til at blive vist og indgå i vurderingen (Selvom vores sag var meget mere suspekt fra kundens side eftersom fejlen 100% lå ved Post-DK).

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 14:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
ja og så kræver det bare du tænker logisk en syge dag eller meget lidt post forsinkelser som også sker post leveres ikke 100 % dag til dag som lovet , derved brug din fornuft og bestil i god tid

Hej igen

Jeg er udemærket klar over at man skal bestille i god tid, men nu blev jeg inviteret til kostumefest med kort varsel, og derfor gik jeg løs på nettet, hvorpå jeg fandt den pågældende virksomhed.

Virksomheden garanterede mig levering inden kostumefesten, hvorpå jeg bestilte mit kostume.

Jeg var dog godt klar over lørdag at jeg nok ikke ville få mit kostume, da posten jo ikke kommer ud om søndagen.

I og med jeg først havde kostumet tirsdag, har virksomheden været klar over at kostumet ikke ville være ude ved mig til tiden.

- jeg bestilte mit kostume hos virksomheden.

- de bekræftede at de kunne levere inden den pågældende dag.

- de først sendt min pakke fra deres lager mandag d. 23, velvidende om at jeg skulle have brugt kostumet dagen forinden.

- virksomheden fastholdte hårdnakket at jeg ville få mit kostume, i stedet for at erkende deres fejl.

Jeg har lige modtaget følgende fra posdanmark:

HÆNDELSE:
24.05.2011 16.57        OMP Omdelt - privat
       Sted:   4100 Ringsted Posthus
       Org_b:          248
       Proces-id:      31
24.05.2011 16.00        TOE Transportordre modtaget via EDI
       Sted:   230 Salg & Marketing
       Destination:4100 Ringsted Posthus
       Afhent.adr:     8600    Fra postnr: null til null
24.05.2011 13.47        ANA Ankomstsorteret - aftenomdeling
24.05.2011 06.05        ANA Ankomstsorteret - aftenomdeling
       Proces-id:      30
24.05.2011 03.11        SPM Spredning - maskinesorteret
       Sted:   704 Københavns Pakkecenter
       Vægt:           1,65 kg
       Mål i mm:       380x358x510
       Til land:               DNK DANMARK
23.05.2011 23.25        OPM Opsamling - maskinesorteret
       Sted:   705 Taulov Pakkecenter
       Vægt:           1,6 kg
       Mål i mm:       456x356x395

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fru Glob:

Mikael christiansen:

Hej igen

Jeg er udemærket klar over at man skal bestille i god tid, men nu blev jeg inviteret til kostumefest med kort varsel, og derfor gik jeg løs på nettet, hvorpå jeg fandt den pågældende virksomhed.

Virksomheden garanterede mig levering inden kostumefesten, hvorpå jeg bestilte mit kostume.

Jeg var dog godt klar over lørdag at jeg nok ikke ville få mit kostume, da posten jo ikke kommer ud om søndagen.

I og med jeg først havde kostumet tirsdag, har virksomheden været klar over at kostumet ikke ville være ude ved mig til tiden.

- jeg bestilte mit kostume hos virksomheden.

- de bekræftede at de kunne levere inden den pågældende dag.

- de først sendt min pakke fra deres lager mandag d. 23, velvidende om at jeg skulle have brugt kostumet dagen forinden.

- virksomheden fastholdte hårdnakket at jeg ville få mit kostume, i stedet for at erkende deres fejl.

Jeg har lige modtaget følgende fra posdanmark:

HÆNDELSE:
24.05.2011 16.57        OMP Omdelt - privat
24.05.2011 16.00        TOE Transportordre modtaget via EDI
       Sted:   230 Salg & Marketing
       Afhent.adr:     8600    Fra postnr: null til null
24.05.2011 13.47        ANA Ankomstsorteret - aftenomdeling
24.05.2011 06.05        ANA Ankomstsorteret - aftenomdeling
       Proces-id:      30
24.05.2011 03.11        SPM Spredning - maskinesorteret
       Sted:   704 Københavns Pakkecenter
       Vægt:           1,65 kg
       Mål i mm:       380x358x510
23.05.2011 23.25        OPM Opsamling - maskinesorteret
       Sted:   705 Taulov Pakkecenter
       Vægt:           1,6 kg
       Mål i mm:       456x356x395

som sagt brug din logisk sans der kan opstå sygdomme mv. , godt trustpilot.dk fjerner sådanne anmelders , min modstand er i hvert fald mindre for der findes virkelig urealistisk kunder der ikke læser alt med småt.

Den mail med garanti , skal jo tages med et gram salt normalt vil de nå det , de nået det også næsten og det eneste der gik galt meste var du bestilt for sent.

Husk og atter husk læs alt med småt før man bestiller en vare

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:02

Mikael christiansen:
som sagt brug din logisk sans de kan opstå sygdomme mv. , godt trustpilot.dk fjerner sådanne anmelders , min modstand er i hvert fald mindre for der findes virkelig urealistisk kunder der ikke læser alt med småt

Søde, søde Michael..... jeg læste det med småt, jeg kontaktede endda firmaet for at være på den sikre side.

Dvs. det du mener er: hvis jeg f.eks. bestiller en bryllupskage, og de så ikke levere på den aftalte dag grundet sygdom, men kommer to dage efter, og alligevel trækker pengene fra ens konto, fordi man havde betalt over nettet - mener du at det er okay?

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
Den mail med garanti , skal jo tages med et gram salt normalt vil de nå det , de nået det også næsten og det eneste der gik galt meste var du bestilt for sent

Firmaet nåede det ikke næsten, firmaet sendte pakken dagen efter jeg var til kostume fest.

Kære Michael, når tøserne og jeg skal bruge en stripper d. torsdag 9 tør jeg da ikke booke dig, "jeg nåede det næsten" også står du der fredag formiddag eller hvad?! :D

Ville du ikke med din virksomhed ringe og give en melding, hvis du ikke kunne nå det til den aftalte tid?

Jeg var i telefonisk fontakt med virksomheden om torsdagen, hvorpå hende jeg snakker med siger hun vil sende det torsdag, så jeg har det med posten lørdag.

Med udfra seneste fra postdanmark, har virksomheden først sendt pakken om mandagen, og ikke om torsdag!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Fru Glob:

Mikael christiansen:
Den mail med garanti , skal jo tages med et gram salt normalt vil de nå det , de nået det også næsten og det eneste der gik galt meste var du bestilt for sent

Firmaet nåede det ikke næsten, firmaet sendte pakken dagen efter jeg var til kostume fest.

Det er også ok du bestiller op til hellige under 5 hverdage før , tag og brug din logiske sans , de nået det næsten , det er alt for sent at bestille en vare .

husk læs betingelserne før du køber en vare og tænk og brug din logisk sans hvad der kan kræves af en webshop mv.

Men håber du har lært noget af det bestiller en vare noget tidligere og bruger en mere logisk sans hvad der kan kræves af en webshop , så du er en erfaring rigere her i livet

Side 4 ud af 11 (103 indlæg)