De er ærlig de han betingelserne på sin hjemmeside Hun kan bare have bestilt noget før , så var hun ud over dette problem Tænk vis du skulle skrive til alle hvornår en vare kan leveres så er der bare endnu flere vare der ikke kan leveres til tiden og desuden koster tid penge og om vil hun betale ekstra vis de skulle sende hurtigt tvivler jeg men det vides ikke , men vare er alt for sent bestilt. En ting er at love noget , men da der er så kort tid op tid er det også rimeligt at bruge sin sunde fornuft der skal ikke meget forsinkelser til før det går over datoen , så vis du havde brugt din logisk sans havde du tænkt dig om og bestilt vare noget før. En anden snak ,som alle ved tid er penge ,så måske en god ide webshops skriver også noget med ekspreses levering , for denne tråd viser kunder kan kræve urimelig ting Men kunne måske lave noget der hedder ekspres levering på siden og det koster lidt ekstra og det er service at sige en ekstra ydelse koster ekstra , så den billige pris kommer dem til gode der bestiller til tiden , for ingen kan kræves der leveres op ad hellige dag alle steder er det hverdag de snakker om mandag til fredag og vis bestiller en vare |
gweb:Jo, jeg har læst dit blogindlæg. Jeg er til dels enig i at det er dårlig kundeservice, men at du ligefrem søgemaskineoptimerer for at få virksomheden ned med nakken er helt ude af proportioner. Vi har vel allesammen lavet en fejl engang imellem, og jeg synes ikke at det berettiger til en sviner af den størrelse. Føj for satan.
Først og fremmest drejer det sig på ingen måde om skaberi, men at virksomheden ikke engang kan erkende at have fejltet. Mig bekendt får du mest ud af tilfredse kunder!
Min tråd drejer sig derudover heller ikke om hvorvidt jeg har fået kostumet eller ej, men at jeg synes det er mærkeligt at ens anmeldelser kan blive deaktiveret flere gange, selvom man har vist dokumentation for handlen.
Mikael christiansen:Hun kan bare have bestilt noget før , så var hun ud over dette problem
Hej Michael
Ja, det er ganske rigtigt, jeg kunne have bestilt mit kostume før, men det var jo ikke nødvendigt da virksomheden skrev og garanterede pr. mail at jeg ville have det inden feste, og ikke to dage efter!