Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed fjerner alle dårlige anmeldelser, igen og igen

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Glob:

Nej, det er rigtigt - men igen, de får ikke meget ud af en sur/irriteret kunde, og specielt ikke mig med det jeg allerede nu har udrettet.

Et godt råd... træk vejret, drik en kop kaffe eller whatever.. Du kan risikere at bruge for meget negativ energi på noget, du måske alligevel ikke får så meget ud af.. blot et velment råd, fra en der har været samme sted

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 10:46

Tak for rådet :)

Må jeg huske, inden jeg bliver opslugt af arrigskab!

Derudover er det virkelig frustrerende at stå uden kostume til en kostumefest, øv øv!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:35

Fru Glob:
Desværre ikke, er der ikke nogle andre steder man kan anmelde en virksomhed, eller lignende?

Der er andre men de er jo på en eller anden måde ligeså suspekte som Trustpilot er ved at blive (altid har været).

Det virker mærkeligt, men anmeldelser på Facebook kan måske være det der har den største troværdighed, for ikke nok med at det ligger på virksomhedens profil, så bliver det jo også posten på kundens væg i det øjeblik der oprettes en anmeldelse.

Generelt så tror jeg man skal være rigtig påpasselig med at anvende nogen som helst former for anmeldelses services, både som forbruger og virksomhed. For selvom etc. Trustpilot, gør alt hvad de kan for at skabe øget validitet så må der indregnes en betragtelig fejlmargin i de resultater der fremkommer. Og hvis en virksomhed ikke har ret mange anmeldelser så er det formentlig fordi de har valgt ikke at betale for Trustpilots ekstra services, som netop øger antallet af positive anmeldelser betragteligt.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 12:44

Desværre har firmaet ikke nogen firmaprofil på facebook, kun en alm. bruger med 3 venner.

Det var ellers en smadder god idé!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 11
Skrevet kl. 13:39

Ikke for at tage Fru Glob i forsvar men hun skriver følgende på sin blog:

"Jeg modtog efter kort tid svar på overstående mail fra firmaet: ”Hej Ida, denne uge får du pakken”."

De lover at hun har pakken i den givne uge, ikke at den først bliver sendt i den givne uge. Det er der hele problemet ligger.

Ellers er jeg såmænd ganske enig.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 13:46

Andre misbruger trustpilot til at nedgøre konkurenter og derfor kan indlæg fjernes.

Hvis du er imod et firma skal du aktivere din anmeldelse hele tiden. På et tidspunkt vil de gøre noget ved det, enten kommenterer de det ellers giver de op med at få det fjernet.

Hvis der er andre anmeldelser kan du også skrive der.

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 13:47

Det er korrekt, og de e-mails virker da også lidt korte - mon ikke det hænger sammen med at de har rigeligt at se til i perioden op til karneval aalborg (som du også nævner på deres hjemmeside)? Virksomheden kan vel ikke give nogen garantier for hvor hurtigt Post Danmark fx leverer pakkerne.

Hvis Fru Glob bare havde læst betingelserne på hjemmesiden var der ikke umiddelbart opstået nogen problemer (udover at hun stadig ikke kunne nå sit kostumebal).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 15. Feb 11
Skrevet kl. 13:58

Ja selvfølgelig hænger det sammen med karnevallet, ingen tvivl om det. Men det handler jo ikke om at postDK ikke leverer, men at virksomheden ikke sender varerne som lovet.

Specielt når Fru Glob er i direkte kontakt med virksomheden angående ordren burde de som minimum at være ærlige og sige, at de  ikke kan garantere hun får sine varer i denne uge. Men det gør det ikke. 

@Steffen

Ja nogle indlæg kan med ret fjernes, men når det er Trustpilot der udbyder en service, burde alt dette gå igennem dem for at de kan validere en anmeldelse. Så vidt jeg husker er dette en af de ekstra services der betales for, at de skal have adgang til alle ordre numre, kundeID osv. Men de virksomheder der ikke har lyst til at bruge markedsføringspenge på Trustpilot sidder meget i klemme i sådanne situationer. Og det er efter min mening et problem for Trustpilot, at det er en gratis/betalingsservice hvor der er forskel på hvad virksomheder har adgang til og muligheder for.

Fra Vordingborg
Tilmeldt 24. May 10
Skrevet kl. 14:04

gweb:
Hvis Fru Glob bare havde læst betingelserne på hjemmesiden var der ikke umiddelbart opstået nogen problemer (udover at hun stadig ikke kunne nå sit kostumebal).

Hej Gweb

Jeg har først og fremmest på intet tidspunkt anmeldt virksomheden uberettiget.

Virksomheden kunne bare have meldt ud at de ikke kunne garantere at jeg havde kostumet inden den pågældende dato, i stedet for igen og igen love at jeg nok skulle få det med posten inden festen!

Jeg tror måske du skulle overveje at læse mit blog indlæg en ekstra gang inden du kommentere yderligere på denne tråd, for du er vidst ikke helt med på hvad der er foregået mellem virksomheden og mig.

Med Venlig Hilsen
Fru Glob

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 14:15
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Jo, jeg har læst dit blogindlæg. Jeg er til dels enig i at det er dårlig kundeservice, men at du ligefrem søgemaskineoptimerer for at få virksomheden ned med nakken er helt ude af proportioner. Vi har vel allesammen lavet en fejl engang imellem, og jeg synes ikke at det berettiger til en sviner af den størrelse. Føj for satan.

Jeg håber da ikke for andre at de skal udsættes for at handle med dig.

Mit oprindelige indlæg er vist blevet fjernet formentlig på grund af den lille "link-building" ting jeg lavede. Hvis jeg nu fjerner det, kan jeg så ikke få lov at få den tilbage igen? Min oprindelige pointe er stadig gældende.

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)