|
Jonathan:Jeg beklager skrivefejlen, men der skulle stå 5000 kr.
Brug dine penge på at købe Mikkel Demib eller Thomas Rosenstand's bog om SEO ... evt. dem begge, og gå så igang selv :-) Det får du langt mest ud af :)
|
Brug dine penge på at købe Mikkel Demib eller Thomas Rosenstand's bog om SEO ... evt. dem begge, og gå så igang selv :-) Det får du langt mest ud af :) |
Glimrende sted at starte :) MVH Jakob Lose |
Jep, begge bøger og et års abb. hos E-university.dk så er du godt på vej. |
Ok. Vil jeg prøve at kigge på. Syntes efterhånden bare ikke der sker noget vedr. søgeoptimeringen med min hjemmeside, selvom jeg har fulgt mange råd. Men kan høre at det er mere indviklet, end som så. Men tak for rådene. |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Du er tilgivet herfra |
Nu spørg jeg måske lidt dumt igen. Men hvis jeg for eksempel søger efter "Tjen penge" på Google, er den første hjemmeside der kommer op "www.tjenpenge.org". Nu vil jeg ikke hænge den hjemmeside ud, eller dens ejer - men jeg syntes da at min hjemmeside www.penge.tk, er et bedre produkt, og har en noget mere lækkert design. Så det må jo være alene på grund af sidens optimering, at han kan ligge nummer 1, eller hvad? Med venlig hilsen Jonathan |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
[Slettet, da det oprindelige udgangspunkt for min kommentar er blevet ændret senere i tråden] |
Fokusere også på at optimere jeres konvertingsrate. Det hele handler ikke kun om SEO og besøgende. Brug hellere 5000kr på et nyt design eller halvdelen og resten på SEO bøger. Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Det er mange ting, men vil du rangere på danske sider, så er det bedst med et .dk domæne på dansk server. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.