Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi ønsker søgeoptimering via vores hjemmeside, der handler om penge. Vi ønsker du nogle der kan hjælpe os længere op i Google. Vi kan tilbyde 500 kr. for at få os op på side 1 (tjen penge, spar penge mv.) på Google. Er der nogle der kan hjælpe os, er de meget velkommen til at skrive. 

Med venlig hilsen

Jonathan

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:27

Jeg er bestemt ikke nogen professor indenfor SEO, men jeg tror du vil få hurtigere hjælp hvis du kunne skrive URL'en til siden der skal optimeres på :)

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan:
Vi kan tilbyde 500 kr. for at få os op på side 1 (tjen penge, spar penge mv.) på Google. Er der nogle der kan hjælpe os, er de meget velkommen til at skrive.

Verdensklasse kom nu ind i kampen jeg vil så gerne have bygget et nyt hus til 1200 kr med materialer

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 12:43

SEO på nogle af de ord med aller størtst konkurrence for 500kr?
Jeg er ked af det, men 500kr er ikke engang nok til at komme igang for hvis man vil have andre til at gøre det.

Kan du gøre det selv derimod kan det sikkert godt lade sig gøre ;)

Men prøv at undersøg nogle af alle dem der tilbyder SEO i dag, så tror jeg hurtigt du vil opdage at  du godt kan sætte minimum 1 nul mere på hvis du er seriøs omkring din side:)

Mvh
Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 12:44

Og jeg, der troede at jeg havde en underlig pris idé, når jeg synes 65kr for en pizza er dyrt. Jeg bøjer mig i støvet for det her. Stick out tongue

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:50

Læg 9900% til og der er mulighed for at få en der ved nok om det til at tage opgaven.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:52

500kr i timen? Det var dælme ikke særlig meget, især ikke med den grad af konkurrence lige de ord har, jeg er vidst det man kalder mellem-god til SEO og jeg rør ikke den slags der for under 850kr/t, hvis du vil have en som virkelig er hardcore kan du godt regne med det dobbelte.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:57

Der er utal af virksomheder som optimere for ordet penge. Der er utrolig hård konkurrence inden for ordet penge.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:58

Mikkel Mikjær Christensen:

500kr i timen? Det var dælme ikke særlig meget, især ikke med den grad af konkurrence lige de ord har, jeg er vidst det man kalder mellem-god til SEO og jeg rør ikke den slags der for under 850kr/t, hvis du vil have en som virkelig er hardcore kan du godt regne med det dobbelte.

Jeg tror faktisk det rent ud er 500kr ikke 500 i timen :)  I må gerne sætter mig på plads hvis det er 500 i timen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 13:00

Hej allesammen!

Jeg beklager skrivefejlen, men der skulle stå 5000 kr. 

Men kan høre at det stadig er alt for lidt :) Jeg tror jeg trækker min forespørgsel tilbage, hehe.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)