Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS reklame til din webshop ...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webshop-ejer.

På www.ShopNyt.dk kan du helt gratis få reklame for din webshop.
Din webshop bliver oprettet med valgfri tekst samt billede, i én eller flere kategorier.

ShopNyt er Danmarks STØRSTE webshop database, og vil naturligvis også gerne ha’ DIN webshop med.

For at blive oprettet skal du blot gøre sådan:

1. Skriv en tekst om din webshop, op til 500 tegn
  2. Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk
  3. Vedhæft et billede, gerne f.eks. 300x250 (IKKE banner på 468x60)

Har du ikke et billede i passende størrelse kan jeg evt. ”sakse” et fra dit website.

Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt

Held og lykke med salget.

Mvh.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:57
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Undskyld min negative feedback, men jeg tror da du har overset nogle services, når du siger at du ejer Danmarks største database med webshops.

Hvad med Trust Pilot eller lign ?

Bare fiks det til næste reklame :)

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:25

Patrick Olsen:

Undskyld min negative feedback, men jeg tror da du har overset nogle services, når du siger at du ejer Danmarks største database med webshops.

Hvad med Trust Pilot eller lign ?

Bare fiks det til næste reklame :)

Hej Patrick.

TrustPilot er ikke en webshop database, men en samling websteder af alle mulige og umulige slags.

I øvrigt kan du i en hvilken som helst branche finde mindst 10 firmaer som er "den største".

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:35

Hej Kurt.

Hvis jeg var dig, ville jeg arbejde med at få flere besøg på Shopnyt. Dit oplæg fortæller intet om hvad folk får ud af det.. Du får DK's største database - men hvad får man som webshopejer?

Jeg er tilmeldt på din side, og kan se jeg samlet set har fået 11 besøg fra den. Hvis det var noget som trak en del trafik, så ville webshops' helt automatisk tilmelde sig.

Derudover så får man jo også et fint link fra din side (et argument for at folk bør gøre det).

Bare en idé :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:47

ditbrugtmarked:

Hej Patrick.

TrustPilot er ikke en webshop database, men en samling websteder af alle mulige og umulige slags.

I øvrigt kan du i en hvilken som helst branche finde mindst 10 firmaer som er "den største".

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Så du siger at bare fordi der er andre websteder på hjemmesiden også, så er den ikke det største side med webshops?

Du nævner at hjemmesiden ikke er en database. Hvad fanden tror du så de har lavet deres hjemmeside ud fra? Definitionen på en database er vel bare at det er lagret data, som er nemt at tilgå.

Jeg har bare en klar holdning om at det er forkert at markedsfører sig selv på et flask grundlag.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Patrick Olsen:

Du nævner at hjemmesiden ikke er en database. Hvad fanden tror du så de har lavet deres hjemmeside ud fra? Definitionen på en database er vel bare at det er lagret data, som er nemt at tilgå.

Hej Patrick.

Inden du begynder at bruge tåbelige ord skal du nok lige lære at læse!

Jeg skriver at TrustPilot ikke er en "webshop database" men en database med alt muligt.

Patrick Olsen:

Jeg har bare en klar holdning om at det er forkert at markedsfører sig selv på et flask grundlag.

Hvad med at fyre dine søndagssure opstød af i en anden og mere relevant tråd?

Hvis du ikke har en webshop som du ønsker at tilmelde til ShopNyt, har du jo ikke noget at gøre her.

Ha' alligevel en go' weekend, og hej med dig.

Mvh.

Kurt, ShopNyt 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 11:09

ditbrugtmarked:

Hej webshop-ejer.

På www.ShopNyt.dk kan du helt gratis få reklame for din webshop.
Din webshop bliver oprettet med valgfri tekst samt billede, i én eller flere kategorier.

ShopNyt er Danmarks STØRSTE webshop database, og vil naturligvis også gerne ha’ DIN webshop med.

For at blive oprettet skal du blot gøre sådan:

1. Skriv en tekst om din webshop, op til 500 tegn
  2. Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk
  3. Vedhæft et billede, gerne f.eks. 300x250 (IKKE banner på 468x60)

Har du ikke et billede i passende størrelse kan jeg evt. ”sakse” et fra dit website.

Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt

Held og lykke med salget.

Mvh.

Tak for tilmeldingerne.

Der er plads til mange flere, så send bare løs.

Mvh.

Kurt, ShopNyt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)