Nu ligger landet faktisk sådan at jeg laver forretning med kinesere i øjeblikket, og er uforståen over for din generelle kritik af markedet, da jeg er yderst tilfreds med det jeg ligger og roder med pt. Hvad din egen erfaring med det marked er, er selvfølgelig ærgerligt - Men det betyder da ikke at alt fra Kina er lav kvalitet? Det ville betyder at fordi jeg fik en dårlig dansk kartoffel, så ville jeg for eftertiden gå og tale ondt om det danske kartoffel marked. ;) Selvfølgelig skal man være varsom, især når der er så lang distance.. Men hvis man skal lave et seriøst køb, og evt. Lave en større aftale med dem, så smid dog de penge i puljen det nu engang koster at komme til Kina - Det vil kun gavne fremtidigt samarbejde, og så kan man se varen i virkeligheden. |
Rasmus W. Pedersen:PJEDSTED:Hvis du kendte bare en smule til det, så ville du ikke synes at det var noget vås.
Nu ligger landet faktisk sådan at jeg laver forretning med kinesere i øjeblikket, og er uforståen over for din generelle kritik af markedet, da jeg er yderst tilfreds med det jeg ligger og roder med pt.
Hvad din egen erfaring med det marked er, er selvfølgelig ærgerligt - Men det betyder da ikke at alt fra Kina er lav kvalitet? Det ville betyder at fordi jeg fik en dårlig dansk kartoffel, så ville jeg for eftertiden gå og tale ondt om det danske kartoffel marked. ;)
Selvfølgelig skal man være varsom, især når der er så lang distance.. Men hvis man skal lave et seriøst køb, og evt. Lave en større aftale med dem, så smid dog de penge i puljen det nu engang koster at komme til Kina - Det vil kun gavne fremtidigt samarbejde, og så kan man se varen i virkeligheden.
Jeg er sådan set ret ligeglad med hvad du handler i Kina. Det her handler om kopimøbler og hvis det var noget du handlede med, så ville du kende til problemet. ja, med mindre du sælger lortet og skal tjene penge på det. Jeg vil lige endnu engang understrege at man skal holde sig langt væk fra Kina produktioner!