Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Replica-design.com....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Faldt lige over dit indlæg her på Amino. Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har brug for yderligere info, billeder mm. omkring vores møbler og lamper.

j.buch@replica-design.com

Mvh, Jannie.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:32

Hej

Undskyld jeg bryder ind i tråden med et spørgsmål, der fjerner fokus lidt fra oprindeligt indlæg.

Jeg ved at det ikke er lovligt at sælge kopimøbler i Danmark. Et engelsk firma må gerne for i England er lovgivningen om ophavsret anderledes. Men må et engelsk firma gerne reklamere for deres kopimøbler i Danmark?

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:59

Hej Morten

Det har været oppe og vende mange gange - Men så længe det er inden for EU, så kan det godt lade sig gøre pga. EU lovgivningen omkring fri handel. ( Du må ikke spørge mig hvordan, da jeg ikke har forstand på den slags jura, og reelt ikke har lyst til at sætte mig ind i den jungle)

Men det korte og lange er at, det må de gerne - Så længe firmaet ligger i Storbritannien.

De har nemlig en lov omkring ophavsret og patenter på design, der gør at man godt må lave en replika og videresælge, så længe man giver udtryk for det er en replika.

For at vende tilbage til topic, så ville mit valg enten falde på Voga.dk eller Interioraddict.dk

Har nemlig hørt godt om begge, kontra så mange af de andre firmaer af denne type.

Men ville selv bestille en prøve først, og vurdere om det er noget for mig.

Og husk - Du har jo altid mulighed for at returnere varen, hvis den ikke falder i din smag. :)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 14:40

Du skal finde ud af hvor kopierne er produceret. Er de produceret i Kina, så hold dig fra dem.!

xxx

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:46

PJEDSTED:
Er de produceret i Kina, så hold dig fra dem

Er alt ikke det efterhånden?? Stick out tongue

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:54

What? Det kan man da ikke bare sådan slynge ud.

Selvfølgelig er der lav kvalitets produkter, men der er da lige så mange produkter man kan få fra Kina som er på højde med kvaliteten herhjemme, og til tider endda bedre - Så synes det var noget forfærdeligt vås at lukke ud. :/

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:56

Tak for alle indlæggene...

Det er vist efterhånden svært at finde noget som IKKE er produceret der ude, og fordi det er der ude fra, er absolut ik ensbetydende med at det er dårlig kvalitet...

Dbh. Rasmus

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:57

Rasmus W. Pedersen:
Selvfølgelig er der lav kvalitets produkter, men der er da lige så mange produkter man kan få fra Kina som er på højde med kvaliteten herhjemme, og til tider endda bedre - Så synes det var noget forfærdeligt vås at lukke ud. :/

Nemlig! Det handler om kvalitetskontrol og specifikationer. Jeg ved da at de produkter vi forhandler - de fleste er da lavet i Kina eller Taiwan, men det går igennem et amerikansk firma som jeg er helt sikker på har styr på at kvaliteten er i orden!

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 16:10

Rasmus W. Pedersen:

What? Det kan man da ikke bare sådan slynge ud.

Hvis du kendte bare en smule til det, så ville du ikke synes at det var noget vås.

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 16:11

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Rasmus W. Pedersen:

Nemlig! Det handler om kvalitetskontrol og specifikationer. Jeg ved da at de produkter vi forhandler - de fleste er da lavet i Kina eller Taiwan, men det går igennem et amerikansk firma som jeg er helt sikker på har styr på at kvaliteten er i orden!

Er du nu begyndt at handle med kopi møbler?

xxx

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)