Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig hjemmeside ønskes lavet

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden skal kun fungere som informationsside.
Siden vil derfor ikke blive ret omfattende, men vigtigst er at den ser professionel ud.
Den vil bestå af en 'privat side' og en 'erhverv side', derefter en bjælke som menu med ca 6-8 forskellige sider. Derudover skal der være en flashboks i midten, hvor der vil være 3-4 forskellige billeder som skifter. I højre side vil være en informationsboks med 3-4 forksellige spørgsmål man kan læse om + en boks med kundevurdering, hvor kunderne kan skrive anmeldelser og give karakter. 

Så alt i alt er der tale om 10-15 forskellige sider der skal kobles sammen, og kun fungere som information, dvs. uden login osv. Vil gerne have et CMS system, så jeg selv kan ændre tekst hvis det bliver nødvendigt, og måske selv oprette bokse i menuen.

Hele hjemmesiden skal laves i næste uge , og virke sidst på ugen helst. Evt. afslutning uden efter. 
Hvis du har et godt tilbud og kan fremvise referencer ser jeg meget frem til at høre fra dig, og kan sende et udkast til hvordan jeg forestiller mig det skal se ud. Ser frem til at høre fra dig.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Den er jeg frisk på. Arbjeder i Joomla!

mvh.

Brian Schou Larsen

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:08

Hej

Jeg ejer Tjenester.dk , vi laver billige wordpress sider og jeg kan sagtens lave sådanne en side til dig for 600,-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:18

Henrik Nielsen:

Hej

...vi laver billige wordpress sider og jeg kan sagtens lave sådanne en side til dig for 600,-

Der kan jeg desværre ikke være med. Mine priser starter ved kr. 1995,- (hvilket forøvrigt udemærket dækker dine beskrevne behov).

Brian Schou Larsen

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 15:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal sammenbanke en hjemmeside til dig skåret ud i så rent stål at du vil skære dig på siden.

Ud fra hvad du beskriver kan jeg gøre det for 1500 kroner. Det er svimlende billigt og alligevel er jeg dyrere end den billigste. Jeg ved ikke med andre - men jeg slipper jeg dig ikke før jeg er sikker på at du kan stå på egne ben med siden.

Mine seneste referencer: www.iwant.dk - og scorpion.fo

Begge har jeg lavet alt det grafiske, og endda fundet på det meste af teksten til scorpion.fo - ud fra få nøgleord.

Arbejder i både Wordpress og Joomla.

Du hiver bare fat i mig på mail: info@skipper.fo

Med venlig hilsen

Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:29

Jeg kan ikke lave din side. Jeg er ikke særligt god til at lave hjemmesiderSad

- men det ved jeg til gengæld, at Thomas Skipper er. Jeg har set noget af det, han har lavet, og han har hjulpet en af mine venner en del til en meget fair pris for hans kyndige vejledning. Absolut et tilbud der er værd at overveje! Skype-Smile

Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 17:41

Tak for alle svarene. 

Jeg skal bruge en side som virker meget professionel i design, og udfra de referencer jeg har kunne se her, lever de ikke helt op til kravene.

Jeg vil også gerne give noget mere end 2,000 kr. hvis en person kan fremvise bedre referencer, da det er vigtigst at den fremstår meget professionel i layout.

Jeg har lavet en skitse af hvordan jeg forestiller mig den skal se ud, så hvis folk sender mig deres mail kan jeg sende udkastet. Måske kan dem der har skrevet indtil nu lave det, men udfra referencerne ser det ikke sådan ud (No offence).

Derfor er jeg meget interesseret i flere referencer.  

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:43

Mine priser starter ved 7.500kr, og ved førstegangskøb takseres 100% forud. :-D

Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 17:45
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 17:51

Så lige den var indsat under. 

Har du en mail, så jeg kan sende dig mit udkast? 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)