Du kan fange mig på mikkel@mikjaer.com og du fandt selv min hjemmeside kan jeg se :) |
Undskyld, jeg ville have sendt det som besked, ikke som et indlæg.
Du kan fange mig på mikkel@mikjaer.com og du fandt selv min hjemmeside kan jeg se :) |
Undskyld, jeg ville have sendt det som besked, ikke som et indlæg. |
Hej, Jeg giver det gerne et skud. Jeg plejer primært at opsætte siden i wordpress, som vil fungerer ganske fint til dit behov, da wordpress er så brugervenligt som det er, kontra joomla eller drupal. Når det skal være så billigt og hurtigt som du efterspørger vil jeg opsætte siden via brug af en template/skabelon, som vil blive modificeret til dit behov/brand mht. farver og generelt look/feel. Samt opsætning på dit webhotel og instruktion i brug og redigering af siden. Du kan se lidt små eksempler her: www.rpgrafik.com - Derudover kan jeg sagtens bidrage med lidt extra referencer og links via mail. Min pris vil ca. være 5000,- alt efter hvor omfattende en korrektur vi skal igennem. Fang mig på rasmuswillemoes@gmail.com hvis det har interesse. |
Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog
Hej MoorePark Jeg har sendt dig en privatbesked :) Med venlig hilsen Andreas Rytman |
Sult er et godt drivmiddel |