Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges til forbedring af konverteringsfrekvens

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg skriver dette indlæg i håb om konstruktiv kritik til forbedring af vores konverteringsfrekvens. Kort fortalt er vi en forholdsvis nyopstartet webshop med stor detailbutik.

Hvis der var nogle ildsjæle som ville bruge nogle minutter på at kigge vores internetshop, som sælger rulleskøjter, floorball og ishokeyudstyr samt diverse produkter i den genre; løbehjul, waveboard osv.

Vi går meget op i kundeservice, og har den holdning at vi gerne sætter penge til, så længe kunden har en god oplevelse. Da netbutikken langt fra er vores levebrød, og vi pt. kun har mig, som arbejder med den udover butikkens arbejde og også et studie, ja så er der ikke helt så mange timer, derfor vil jeg gerne effektivisere timerne så godt som muligt, og håber på, at jeg i med denne post kan få lidt ideer til hvor der skal sættes ind. Vores konverteringsfrekvens er på 1.20%.

Jeg er selv i tvivl om hvorvidt vi skal lade kunderne se vores lagerstatus i frontend, da vi pt. har et meget opdelt lager, da vores webshop ikke snakker sammen med kassesystemet, og aldrig vil komme til det pga.

Er det big turnoff at varen står som bestillingsvare? og kan skaffes med leveringstid: 2-7 dage - eller er det god service?

Vores website er: www.gigasport.dk

På forhånd tak

Konverteringsfrekvens

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:35

Du kan få to hurtige:

1. Gør din indkøbskurv mere synlig

2. Strip dit betalingsflow ned til det absolut mest nødvendige. Fjern menuerne i siden og slå sådan noget som fornavn og efternavn sammen.

Og så kan du jo prøve at smide den på Webcritique for at få mere feedback.

Held og lykke med den

Morten

Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 11:45

Hej Morten!

Jeg havde faktisk selv indkøbskurven som en ide, måske knappen skal gøres grøn :)

ang. punkt 2, uddyb lige det du mener mht. menuerne.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:48

En flot side - meget overskuelig og brugervenlig.

Den hurtige vej til en højere konvertering er AdWords kampagner. Jeg finder dig nu kun på et bredt søgeord "rulleskøjter". Et relavtivt dyrt søgeord med stor konkurrence og lav konverteringsprocent (1 til 2% vil jeg estimere).

Men hvad med alle de utroligt mange specifikke søgeord, der er billige og konvertere højt (fx. "kuglelejer rulleskøjter", "hockey stave", "udstyr floorball" - og 100 vis af andre søgeord og kombinationer)?

Johannes

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 11:51

Og husk at deeplinke dine AdWords kampagner - pt. så linker din kampagne for "rulleskøjter" til din forside. Link den til rulleskøjterne på din shop - så spare du kunden for et klik, hvilket stort set altid øger konverteringsprocenten.

johannes

Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 11:54

Tak for ros Johannes

Du har ret i Adwords! - jeg er blevet taget lidt ved næsen de sidste 3 mdr. Kort fortalt fik jeg anbefalt et firma som var super gode til Adwords, før det har jeg ellers selv haft med dem at gøre. Nu har jeg læst SEO-lex og hans adwords bog og er lidt inde i det, men havde simpelthen så travlt i vores detailbutik, at jeg gerne ville have en til at rette mine annoncer til - men det har været en skuffelse. Mit problem var, at jeg først efter kontrakten med det firma fik min konverteringsfrekvens til at virker, så jeg har ikke haft noget at måle med, men det har været en underskudsforretning kan jeg nu se, så de har fået sparket, og jeg vil lave mine adwords kampagner fra 1. juni igen.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:05

giv et kald hvis jeg skal lave en kort gennemgang af dine AdWords kampagner og kvaliteten heraf!

johannes

Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 12:07

Takker mange gange.. Jeg vil nu stadig lave kurven mere synlig, og prøve at ændre på betalingsflow:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:22

Desværre glemmer nogle søgeord optimering del , der giver flere kunder

Mere i bedre interne links struktur giver færre kliks til produkt

flere links til siden hjælper flere kender siden, derved virker den mere troværdigt

mere tekst giver kunderne større troværdighed

mere søgeord optimeret hvert enkelt produkt gør der kun er et kliks til produkt når man søger ud på googles organiske resultat de ser det ønsket produkt du har optimeret og de skal ikke gennem den lange vej forsiden mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)