Hej Amino! Jeg skriver dette indlæg i håb om konstruktiv kritik til forbedring af vores konverteringsfrekvens. Kort fortalt er vi en forholdsvis nyopstartet webshop med stor detailbutik. Hvis der var nogle ildsjæle som ville bruge nogle minutter på at kigge vores internetshop, som sælger rulleskøjter, floorball og ishokeyudstyr samt diverse produkter i den genre; løbehjul, waveboard osv. Vi går meget op i kundeservice, og har den holdning at vi gerne sætter penge til, så længe kunden har en god oplevelse. Da netbutikken langt fra er vores levebrød, og vi pt. kun har mig, som arbejder med den udover butikkens arbejde og også et studie, ja så er der ikke helt så mange timer, derfor vil jeg gerne effektivisere timerne så godt som muligt, og håber på, at jeg i med denne post kan få lidt ideer til hvor der skal sættes ind. Vores konverteringsfrekvens er på 1.20%. Jeg er selv i tvivl om hvorvidt vi skal lade kunderne se vores lagerstatus i frontend, da vi pt. har et meget opdelt lager, da vores webshop ikke snakker sammen med kassesystemet, og aldrig vil komme til det pga. Er det big turnoff at varen står som bestillingsvare? og kan skaffes med leveringstid: 2-7 dage - eller er det god service? Vores website er: www.gigasport.dk På forhånd tak |
Du kan få to hurtige:
1. Gør din indkøbskurv mere synlig
2. Strip dit betalingsflow ned til det absolut mest nødvendige. Fjern menuerne i siden og slå sådan noget som fornavn og efternavn sammen.
Og så kan du jo prøve at smide den på Webcritique for at få mere feedback.
Held og lykke med den
Morten