Hej Kim
Jeg kan også lige give mit besyv med ... ikke så meget på den tekniske del af din side, men mere på hvordan den ser ud.
De 5 punkter under Oplysninger: Her står teksten generelt i eet afsnit og dermed ser teksten så knudret ud, at man knapt nok orker at læse den. Få nogle linjeskift ind, så bliver den meget mere "øjen-venlig" :o)
Under punktet Om os: Her kunne det være rart med et foto af dig (eller jer), så siden bliver lidt mere personlig.
Punktet nederst på siden Tilbud: Her står kun den nedsatte pris. Det kunne måske være rart at vide med det samme, hvad den oprindelige pris var og hvor meget man så har sparet. Man kan først se disse oplysninger, når man klikker sig ind på selve varen. Få dem ud på forsiden, det fænger mere.
Husk jeres CVR-nummer skal stå på hjemmesiden. Hvis den gør, så er den så godt gemt, at jeg ihvertfald ikke kan finde den ;o)
Få jeres oplysning om at køb over 995 kr. er gratis i fragt - det er jo en kanon ting, så frem i lyset med den. Lige nu er denne oplysning gemt imellem linjerne under Leveringsbetingelser.
Under Handelsbetingelser stopper selve teksten meget brat om at "returnotaen også kan udfyldes og printes her:" ... altså sætningen slutter med et : og så er der ikke mere. Jeg kan ikke se hvor man skal klikke for at udfylde returnotaen.
Sætningen under Handelsbetingelser med at "KØBESUMMEN KREDITERES DIN KONTO INDENFOR 7 DAGE" ville jeg nok lige få rettet til at "Købesummen indsættes på din konto indenfor 7 dage" - jeg ved godt, at I mener at der bliver lavet en kreditnota, men folk kan nok have en tendens til at tro, at det er deres BANKkonto, som bliver krediteret - og det skal den jo absolut ikke :o)
En lille pudsig ting under Handelsbetingelser. Sætningen: "SKAL DU RETURNERE VAREN I VÆSENTLIGT SAMME STAND ". Jeg tror at I skal få specificeret denne ud, da der måske godt kan komme en tvist om, hvad "væsentligt" er. De fleste steder, hvor jeg har set, står der at varen skal returneres i SAMME stand og dermed ubrugt. Dette lægger jeres sætning ikke op til.
Det var vist det hele fra mig. Og bortset fra det: Kanon idé med en side kun med "hjul"-legetøj ... og super navn til jeres hjemmeside :o)
Susan :o)