Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan min hjemmeside optimeres !

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der vil kigge på min hjemmeside www.legehjulet.dk og se omder er nogle ting jeg kan forbedre. Også gerne set med SEO briller på :-)

Man kan jo aldrig bruge lidt konstruktiv kritik.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:09

Flot side :)

Måske nogle links imellem dine produkter. Hjælper lidt på det med SEO'en.

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:15

hej Kim 

Jeg har tidligere skrevet du har en rigtig interessant side og produkt. Ang. spoergsmaalet: Midten af forsiden er for tung, for meget tekst. Faa en designer til at kigge paa det. 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:21

aldrig?

Mener du ikke altid?

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Broager
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:24

Hej

Du skal i hvert fald kigge på din description, keywords osv.

Ellers ok side med gode produkter.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:24

Testbloggen.dk/Kasper:

aldrig?

Mener du ikke altid?

Hvem ved, personligt hader jeg konstruktiv kritik fra andre Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 20:28

Jeg syntes du mangler et følg op på facebook eller lign. og så savner jeg mulighed for at kunne tilmelle mig et nyhedsbrev. Det var lige hurtigt mine input.

De Bedste Hilsner

Mick

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:38

Hej Kim..

1. Gør dine url mere søge venlige. dette kan gøres med .htaccess

2. Du kan sagtens optimere din side ang. keywords.

3. Ret <H1> til noget med dine keywords i

4. Tilføj nogle <H2>

5. Din sidde kan ses med både og uden www, vælg en af dem, dette kan gøres med .htaccess

6. Meget vigtigt -> skab flere links til din side.. Det kan du blandt andet gøre ved at lave en signatur som linker til din side netop her på amino :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 21:02
Er der en der kan forklare mig hvordan jeg laver links imellem produkterne ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Feb 11
Indlæg ialt: 315
Fra  1264 Skrevet kl. 21:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Jeg kan også lige give mit besyv med ... ikke så meget på den tekniske del af din side, men mere på hvordan den ser ud.

De 5 punkter under Oplysninger: Her står teksten generelt i eet afsnit og dermed ser teksten så knudret ud, at man knapt nok orker at læse den. Få nogle linjeskift ind, så bliver den meget mere "øjen-venlig" :o)

Under punktet Om os: Her kunne det være rart med et foto af dig (eller jer), så siden bliver lidt mere personlig.

Punktet nederst på siden Tilbud: Her står kun den nedsatte pris. Det kunne måske være rart at vide med det samme, hvad den oprindelige pris var og hvor meget man så har sparet. Man kan først se disse oplysninger, når man klikker sig ind på selve varen. Få dem ud på forsiden, det fænger mere.

Husk jeres CVR-nummer skal stå på hjemmesiden. Hvis den gør, så er den så godt gemt, at jeg ihvertfald ikke kan finde den ;o)

Få jeres oplysning om at køb over 995 kr. er gratis i fragt - det er jo en kanon ting, så frem i lyset med den. Lige nu er denne oplysning gemt imellem linjerne under Leveringsbetingelser.

Under Handelsbetingelser stopper selve teksten meget brat om at "returnotaen også kan udfyldes og printes her:" ... altså sætningen slutter med et : og så er der ikke mere. Jeg kan ikke se hvor man skal klikke for at udfylde returnotaen.

Sætningen under Handelsbetingelser med at "KØBESUMMEN KREDITERES DIN KONTO INDENFOR 7 DAGE" ville jeg nok lige få rettet til at "Købesummen indsættes på din konto indenfor 7 dage" - jeg ved godt, at I mener at der bliver lavet en kreditnota, men folk kan nok have en tendens til at tro, at det er deres BANKkonto, som bliver krediteret - og det skal den jo absolut ikke :o)

En lille pudsig ting under Handelsbetingelser. Sætningen: "SKAL DU RETURNERE VAREN I VÆSENTLIGT SAMME STAND ". Jeg tror at I skal få specificeret denne ud, da der måske godt kan komme en tvist om, hvad "væsentligt" er. De fleste steder, hvor jeg har set, står der at varen skal returneres i SAMME stand og dermed ubrugt. Dette lægger jeres sætning ikke op til.

Det var vist det hele fra mig. Og bortset fra det: Kanon idé med en side kun med "hjul"-legetøj ... og super navn til jeres hjemmeside :o)

Susan :o)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)