Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis templates til hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Smile

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan hente gratis webside templates. Jeg fandt et super lækkert et, men det kunne jeg ikke bruge på one.com fordi filen var en .pdf fil.

Så jeg vil høre jer om i ved hvor jeg kan hente gratis templates til one.com, eller om man kan convertere til en .pdf fil, så den kan bruges?

Med venlig hilsen

René Skovgaard.

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 19:55

Hvorfor installere du ikke et velkendt CMS-

Så har du et hav af gratis templates, du får dem nærmest smidt i hovedet, og samtidig en masse færdigudviklede funktioner, uden at have den mindste smule forstand på kode. Hvis de ikke allerede har one-clicks installationer (som jeg kunne forestille mig de havde).

Der er:

Joomla

Wordpress

Drupal og mange flere.

Hvis du ikke ved hvordan man får det installeret, er google fyldt med punktguider, der smertefrit guide dig igennem det. Yes

Mvh

S.H

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 11
Skrevet kl. 20:19

Er det nok bare at have PHP Fusion.

Det kan godt være det er et dumt spørgsmål. Får lidt hjælp af en kammerat, så har ikke så meget viden omrking det Smile

Tilmeldt 25. May 11
Skrevet kl. 20:26

PHP-Fusion er også et CMS, og der er en del gratis og betalende templates derude.

Dog ville jeg anbefale nogle af de mere anvendte, uden at vide meget om lige netop PHP-fusion så synes jeg det virker lidt outdated, i hvert fald som lige ud af pakken uden at ændre i det. Kan godt være jeg tager fejl, men det ser ikke rigtigt ud til at have ændret særligt meget, og ser ret meget ud som det gjorder for 2-3 år siden.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:06

Jeg har aldrig set en website template i pdf format, jeg tvivler noget på at det findes. Hvordan skulle dette på nogen måde kunne anvendes som template?!

Tilmeldt 25. May 11
Skrevet kl. 21:07

Rasmus Lindgren:

Jeg har aldrig set en website template i pdf format, jeg tvivler noget på at det findes. Hvordan skulle dette på nogen måde kunne anvendes som template?!

Jah det ville nok blive lidt svært Confused (meget svært)

Går ud fra han mener PSD,  Yes

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:08

S.H:

Går ud fra han mener PSD. Yes

Det må man da håbe :)
Tilmeldt 25. May 11
Skrevet kl. 21:11

Må man spørge hvad du skal bruge siden til? community, blog, webshop,en  service eller andet?

Fra Risskov
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 108
Fra  Utopians.dk Skrevet kl. 21:17

Send mig en mail: bele(a)bele.dk, så skal jeg hjælpe dig med at få lavet et Joomla site.

- Christian

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 11
Skrevet kl. 23:20

Ja selvfølgelig. Det er et service site Smile

S.H:

Må man spørge hvad du skal bruge siden til? community, blog, webshop,en  service eller andet?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)