Jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan hente gratis webside templates. Jeg fandt et super lækkert et, men det kunne jeg ikke bruge på one.com fordi filen var en .pdf fil.
Så jeg vil høre jer om i ved hvor jeg kan hente gratis templates til one.com, eller om man kan convertere til en .pdf fil, så den kan bruges?
Så har du et hav af gratis templates, du får dem nærmest smidt i hovedet, og samtidig en masse færdigudviklede funktioner, uden at have den mindste smule forstand på kode. Hvis de ikke allerede har one-clicks installationer (som jeg kunne forestille mig de havde).
PHP-Fusion er også et CMS, og der er en del gratis og betalende templates derude.
Dog ville jeg anbefale nogle af de mere anvendte, uden at vide meget om lige netop PHP-fusion så synes jeg det virker lidt outdated, i hvert fald som lige ud af pakken uden at ændre i det. Kan godt være jeg tager fejl, men det ser ikke rigtigt ud til at have ændret særligt meget, og ser ret meget ud som det gjorder for 2-3 år siden.
Jeg har aldrig set en website template i pdf format, jeg tvivler noget på at det findes. Hvordan skulle dette på nogen måde kunne anvendes som template?!
Jeg har aldrig set en website template i pdf format, jeg tvivler noget på at det findes. Hvordan skulle dette på nogen måde kunne anvendes som template?!