Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med noget konstruktiv kritk TAK! :D

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun selve designet og brugervenligheden, som der ønskes feedback på. Teskter, SEO ting osv ordner vi købende. Så det er lidt overflødigt i første omgang.

Vi har redesignet vores webshop, da vi ville ramme målgruppen endnu bedre. Før var siden meget sort og smal, men nu er den blevet bredere og hvid.
Efter at have spurgt over 200 kunder, så kom vi frem til, at siden var alt for maskulin og rå. Og det er altså et problem, når 80-85% af ens kunder er kvinder.

Den nye forside kan ses her

Uden at dette skal blive en lang historie, så har vi leget med ideen om, at der ingen "normal" forside er mere. Inspirationen er primært fundet i Asien. 80-90% af vores besøgende kommer alligevel ik ind via forsiden, og derfor er forsiden lidt irrelevant, hvis man vil sende et budskab.
Dette har forbedret konverteringen mod Asien og især Japan med næsten 700%. Ret vildt.
Konverteringerne er generelt steget, men DK er den desværre faldet. Nogen der har et bud på hvorfor?

Opsætningen indenfor et mærke er også ændret og kan ses her

Sidst men ikke mindst, så er opsætningen indenfor hvert produkt ændret, hvilket kan ses her

Hvis der er forslag til forbedringer enten af "forsiden", oversigten over et mærke eller produktsiderne, så tager vi imod disse med kyshånd. Kom med jeres ærlige mening, den er mest brugbar!

Beklager hvis der ik bliver svaret på evt forslag før Søndag, men er ude og rejse, og har en skod netforbindelse!

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:16

Hej Fashion-Seller.

Udgangspunktet er fint, men der er et par ting, som I bør overveje at justere.

1) Når man (som jeg) besøger siden første gang er man usikker på, hvad I rent faktisk sælger. Eller rettere, de kæmpestore solbriller på forsiden får mig til at tro, at I KUN sælger solbriller. I bør nok overveje at gøre det tydeligere, at I har et bredere sortiment - enten ved at gøre plads til billeder af flere varegrupper på forsiden. Eller ved klart og tydeligt forklare folk, at "Buy your designer clothes, watches or xyz here".

2) Jeres logo oppe til venstre er så småt/uskarpt, at man dårligt kan læse "Fashion Freak", og er det et '&' tegn bagefter? - Hvis det er meningen, at folk skal kunne læse "Fashion Freak" og det hemmelige tegn, så bør I gøre det mere tydeligt.

3) Gør jeres "Fragt til Europa for kun 8 Euro" mere synligt - det må det være et godt salgsargument.

4) Jeres "Checkout" knap i indkøbskurven er meget lille og falder nærmest i et med baggrunden. Som potentiel kunde må man ALDRIG kunne overse næste skridt på vej mod afsluttet køb :o)

5) Hvor er søgefunktionen?

For øvrigt så går jeg ud fra, at det er shopskiftet som gør, at I midlertidigt har sat jeres Adwords annoncering på pause?

Mvh Troels Kjems.

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 08:24

Jeg er til de lyse farver, - så jeg kan godt lide designet :)

Nu laver jeg webdesign men ikke shops, så det er måske lidt letkøbt at sige at jeg synes de er for statiske, men så kunne dette måske bare være til en slags inspiration?

Her flytter billederne sig efter vinduets størrelse (prøv at resize dit vindue eller skift side) og det giver lidt action.

Groft sagt, virker shoppen som et frimærkekatalog (som så mange andre) og jeg har aldrig helt forstået at en shop nærmest er udformet som en inventarliste.

Det var så også MEGET ærligt, - men hatten af for din succes og måtte det blive endnu bedre fremover.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:20

Fashion-Seller:
Kom med jeres ærlige mening, den er mest brugbar!

Hej Fashion

Jeg syntes den er lidt tynd, forstået på den måde, der står en masse infomation men det mangler lidt mere indramning, det kan gøres på mange måder med borders.

Shopping cart
Burde være mere tydelig den flyder for meget sammen med designet.

Kategori listen  (under cart)
Burde have en form for border måske med en anden bg farve.

Skrift typer
Generelt syntes jeg den skrift type i bruger er alt for lille man kan dårlig læse det og skal anstrenge sig syntes jeg.

Overall
Der mangler action på den forsiden, måske i form af knapper osv

Håber det kan bruges

/allan

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 09:41

Disclaimer: Som sædvanligt når jeg skal kommentere, så siger jeg en masse og det er skrevet i den rækkefølge som jeg sidder og oplever siden. Det er også skrevet ærligt og uden filter - om det er noget du kan bruge, det er selvfølgelig helt op til dig :)

Jeg synes generelt teksten er for lille på siden. Det behøves ikke gøres dobbelt så stort, men lidt større ville være fint, så man (læs: jeg) ikke skal sidde og knibe øjnene sammen for at se hvad der står. 

På trods af at jeg generelt synes fonten er for lille, så bryder jeg mig ikke OM DE STORE BOGSTAVER OVER DET HELE. DET ER MEGA TRÆLS AT BLIVE RÅBT AF! 

Som Troels også nævner: Sørg for noget call to action i kurven! Den minimale pil fungerer slet ikke. 

Der skal være en stor knap der siger "Gå til kurv" eller lignende. 

Hvis jeg har et produkt i kurven og jeg tilføjer et mere, så er teksten på det produkt jeg netop har tilføjet mindre end de andre i det preview der er af kurven i venstre side. (http://cloudho.st/i/D8fxMYfB.png se størrelsesforhold.)

"Samlet beløb" i kurven forvirrer mig. Det er jo kun et beløb for linjen. og hvorfor grønt beløb?

Stavefejl: "Varer ialt" skal være "Varer i alt"

Hvis jeg forsøger at bestille 5 af en vare, og der ikke er 5 på lager - så fortæl mig hvor mange jeg må bestille i stedet for blot "det er ikke på lager, ret antallet". 

Knapperne i kurven skal være større.. Dem i bunden, specielt "Gå til kassen"

Og så er der checkout siden. Hold da helt op, jeg bliver stresset når jeg kigger på den. The Oat Meal har givet nogle rigtig gode forklaringer på hvordan man IKKE skal gøre, se hans artikel: http://theoatmeal.com/comics/shopping_cart (Hvis du ikke kender The Oatmeal, så hav i øjnene at der er tale om en satirisk blog der tit har fede pointer)

Sørg for at bruge det samme sprog over det hele. Ikke halvt dansk og halvt engelsk. 

Fragt er med g og ikke k. 

Når jeg går til betaling med kreditkort får jeg blot "Hashwert nicht korrekt." og kan slet ikke færdiggøre min ordre. 

Sørg for at dine thumbs på produkter har samme størrelse. Det her fungerer slet ikke for mig: http://www.customfit.eu/aska-m-94.html

Overordnet set, så savner jeg en lille smule mere spræl. Siden er meget tør og kedelig, selv for en fashion side. 

Nå, jeg håber det gi'r mening :)

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:57

Troels Kjems:

1) Når man (som jeg) besøger siden første gang er man usikker på, hvad I rent faktisk sælger. Eller rettere, de kæmpestore solbriller på forsiden får mig til at tro, at I KUN sælger solbriller. I bør nok overveje at gøre det tydeligere, at I har et bredere sortiment - enten ved at gøre plads til billeder af flere varegrupper på forsiden. Eller ved klart og tydeligt forklare folk, at "Buy your designer clothes, watches or xyz here".

Tak for dit svar. Vi tager dem lige punkt for punkt ;D

Vi vil fremadrettet primært kun fokusere på solbriller, og lader f.eks tøj mm stille og roligt udgå. Det kan så være, at der vil være lidt specielle tilbud løbende, men det vil på ingen måde være på disse varer, at fokus er eller kommer.

Troels Kjems:

2) Jeres logo oppe til venstre er så småt/uskarpt, at man dårligt kan læse "Fashion Freak", og er det et '&' tegn bagefter? - Hvis det er meningen, at folk skal kunne læse "Fashion Freak" og det hemmelige tegn, så bør I gøre det mere tydeligt.

Det var sådan set lidt meningen, da det skulle skabe en kontrast. Det "hemmeligetegn" er et S i den skrifttype, som der er benyttet.

Troels Kjems:

3) Gør jeres "Fragt til Europa for kun 8 Euro" mere synligt - det må det være et godt salgsargument.

POINT TAKEN!

Troels Kjems:

4) Jeres "Checkout" knap i indkøbskurven er meget lille og falder nærmest i et med baggrunden. Som potentiel kunde må man ALDRIG kunne overse næste skridt på vej mod afsluttet køb :o)

Kan se der er en fejl. Man skal kunne klikke på hele kurven, og dermed komme ind på den... Det skal rettes. Super med nogle skarpe friske øjne, som finder de små fejl ;D

Troels Kjems:

5) Hvor er søgefunktionen?

Vi tester siden uden pt. Vi vil se, om det giver nogen forskel...

Troels Kjems:

For øvrigt så går jeg ud fra, at det er shopskiftet som gør, at I midlertidigt har sat jeres Adwords annoncering på pause?

Vi har bare fået shoppen redesignet, og vi benytter iøvrigt ik Adwords normalt. Kun ved specielle lejligheder...
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:03

Michael:

Jeg er til de lyse farver, - så jeg kan godt lide designet :)

Dejligt vi har forsøgt at lave det super simpelt, da det vil blive benyttet fremadrettet i en ny branding...

Michael:

Nu laver jeg webdesign men ikke shops, så det er måske lidt letkøbt at sige at jeg synes de er for statiske, men så kunne dette måske bare være til en slags inspiration?

Her flytter billederne sig efter vinduets størrelse (prøv at resize dit vindue eller skift side) og det giver lidt action.

Det er faktisk meget interessant. Det var måske værd at overveje, at benytte på en eller anden fix måde...

Michael:

Groft sagt, virker shoppen som et frimærkekatalog (som så mange andre) og jeg har aldrig helt forstået at en shop nærmest er udformet som en inventarliste.

Det var så også MEGET ærligt, - men hatten af for din succes og måtte det blive endnu bedre fremover.

Jeg forstår godt din pointe, da jeg selv tidligere har klaget over det samme.
Men solbrille branchen online er meget speciel. Der er få store, som lagerføre, og så er der mange små shops, som sælger på noget ala dropshipping. Dvs alle slår på prisen.
Vi vil fremadrettet slå på både prisen og leveringshastigheden. Dvs vi levere mere eller mindre fra dag til dag i flere lande, og vi sender ud indenfor 48 timer (der er travlt pt, så 24 timer kan desværre ik overholdes).

Men designet mm kan måske os blive for simpelt?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:07

DesignYOU:

Jeg syntes den er lidt tynd, forstået på den måde, der står en masse infomation men det mangler lidt mere indramning, det kan gøres på mange måder med borders.

Læs lige svaret ovenover til Michael ;D

DesignYOU:

Shopping cart
Burde være mere tydelig den flyder for meget sammen med designet.

Kategori listen  (under cart)
Burde have en form for border måske med en anden bg farve.

Det er vi opmærksom på, men vi har bare ik fundet noget, som siger WAUW det er løsningen... Der må testes lidt mere der!

DesignYOU:

Skrift typer
Generelt syntes jeg den skrift type i bruger er alt for lille man kan dårlig læse det og skal anstrenge sig syntes jeg.

Okay det må der ændres på... Hvor meget større synes du, at skriften skulle være?

DesignYOU:

Overall
Der mangler action på den forsiden, måske i form af knapper osv

Tjaaa det kan godt være, men det virker meget effektivt ;D
Kan sende dig hemligheden i en PB...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:21

Frands:

Disclaimer: Som sædvanligt når jeg skal kommentere, så siger jeg en masse og det er skrevet i den rækkefølge som jeg sidder og oplever siden. Det er også skrevet ærligt og uden filter - om det er noget du kan bruge, det er selvfølgelig helt op til dig :)

Hellere 210% ærligt, end 100% rygklapper, for det kan vi ik bruge til noget i den her situation... Og tak for dit lange indlæg hehe

Frands:

Jeg synes generelt teksten er for lille på siden. Det behøves ikke gøres dobbelt så stort, men lidt større ville være fint, så man (læs: jeg) ikke skal sidde og knibe øjnene sammen for at se hvad der står. 

På trods af at jeg generelt synes fonten er for lille, så bryder jeg mig ikke OM DE STORE BOGSTAVER OVER DET HELE. DET ER MEGA TRÆLS AT BLIVE RÅBT AF! 

Ja skriften skal være større, det må vi rette til.

De store bogstaver var for at lave en kontrast, men det virker måske ik helt. Måske vi i stedet for skal benytte andre farver?

Frands:

Som Troels også nævner: Sørg for noget call to action i kurven! Den minimale pil fungerer slet ikke. 

Der skal være en stor knap der siger "Gå til kurv" eller lignende. 

Det er en fejl, og det er super at friske øjne kan se den... Så det bliver helt sikkert rettet til...

Frands:

Hvis jeg har et produkt i kurven og jeg tilføjer et mere, så er teksten på det produkt jeg netop har tilføjet mindre end de andre i det preview der er af kurven i venstre side. (http://cloudho.st/i/D8fxMYfB.png se størrelsesforhold.)

"Samlet beløb" i kurven forvirrer mig. Det er jo kun et beløb for linjen. og hvorfor grønt beløb?

Stavefejl: "Varer ialt" skal være "Varer i alt"

Hvis jeg forsøger at bestille 5 af en vare, og der ikke er 5 på lager - så fortæl mig hvor mange jeg må bestille i stedet for blot "det er ikke på lager, ret antallet".

Knapperne i kurven skal være større.. Dem i bunden, specielt "Gå til kassen"

POINT TAKEN. Du har helt ret... Det har vi slet ik fokuseret på.

Frands:

Og så er der checkout siden. Hold da helt op, jeg bliver stresset når jeg kigger på den. The Oat Meal har givet nogle rigtig gode forklaringer på hvordan man IKKE skal gøre, se hans artikel: http://theoatmeal.com/comics/shopping_cart (Hvis du ikke kender The Oatmeal, så hav i øjnene at der er tale om en satirisk blog der tit har fede pointer)

Håber ik vores normale checkout er ændret tilbage. Det tjekker jeg lige op på, og får samtidig læst artiklen. Måske vi kan bruge noget fra den...

Frands:

Sørg for at bruge det samme sprog over det hele. Ikke halvt dansk og halvt engelsk.

Fragt er med g og ikke k.

Produktbeskrivelserne er som standard på engelsk. Ellers skulle alt andet være på dansk. Kategorierne er blevet oversat til dansk, og det samme er flere andre småting siden du skrev dit indlæg. Måske det var disse, som du henviste til?

Dum stavefejl, som straks bliver rettet...

Frands:

Når jeg går til betaling med kreditkort får jeg blot "Hashwert nicht korrekt." og kan slet ikke færdiggøre min ordre. 

Får du stadig den fejl? Den var der kortvarrigt, da vores gateway udbyder havde en opdatering...

Frands:

Sørg for at dine thumbs på produkter har samme størrelse. Det her fungerer slet ikke for mig: http://www.customfit.eu/aska-m-94.html

Der er sket en fejl under redesignet, og det er ved at blive tilrettet igen...

Frands:

Overordnet set, så savner jeg en lille smule mere spræl. Siden er meget tør og kedelig, selv for en fashion side.

Vi har faktisk forsøgt at gå stik modsatte vej. Folk køber solbriller 1 gang om året, enkelte 2 gange, og derfor har vi meget få genkøb i løbet af året fra stamkunderne.
Derfor vil vi i stedet signalere, at det er nemt, simpelt og hurtigt at handle hos os fremfor hos mange af konkurrenterne. Så det er helt bevidst, at den er blevet gjort ekstremt simpel, og vi kan allerede nu se, at vi konvertere sindsyg godt i lande som Japan, Frankrig, Italien, USA, Australien og Tyskland. Så lidt må det virke ;D 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 04:26

Fashion-Seller:
Læs lige svaret ovenover til Michael ;D

Men designet mm kan måske os blive for simpelt?

Spørger du mig er der ikke noget design, det  hele står jo bare på en hvid baggrund, så ja spørger du mig kan det blive for simpelt

Fashion-Seller:
Det er vi opmærksom på, men vi har bare ik fundet noget, som siger WAUW det er løsningen... Der må testes lidt mere der!

God ide, jeg ville dog i en fart få gjort noget ved den, da den flyder totalt ud i designet.

Fashion-Seller:
Okay det må der ændres på... Hvor meget større synes du, at skriften skulle være?

Lige nu køre i med 10px, jeg vil mene i burde sætte den op til 12px men igen det afhænger af hvilken skrift type i bruger.

Fashion-Seller:
Tjaaa det kan godt være, men det virker meget effektivt ;D
Kan sende dig hemligheden i en PB...

Har du haft action før ? hvis ikke kan du næsten ikke sige det, hvad nu hvis i kunne sælge endnu mere ved i kom action de rigtige steder?

Når jeg skriver action, mener er jeg action knapper osv ...

En god ide var at læse denne artikel, der ligger vare for millioner at hente derude ;)

/allan

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)