Kære Aminoer, Efter at have været iværksætter i mange år, så støder jeg stadig på den klassiske udfordring, nemlig bllig opstartskontorplads! Jeg har adgang til nogle erhvervslokaler som jeg overvejer at indrette til kontorfællesskaber, hvor hovedformålet er funktionallitet og billigst mulig leje. Men er der behov for det i København og hvis ja, vil min nedenstående pakke være interessant?
Leje: 1.750 kr. ekskl. moms pr. måned Jeg håber at få nogle gode inputs fra jer og tager gerne imod kritik og gode ideer. Formålet for mig med at skrive her er at finde "den gyldende nøgle" der vil giver os iværksættere lyst og råd til at have nogle professionelle omgivelser til vores projekter, uden at skulle investere for meget af vores sparsomme opstartskapital på kontor og administration. Hvad siger i ? |
Der findes en del af den type i KBH og jeg har indtrykket af at det er lidt presset for tiden. Men er konceptet strikket godt sammen så er der muligheder.
Jeg undre mig lidt over at du tager 4000 i opstart, som man ikke får igen?
De fleste steder at betaler man kun lejen stort set med samme konditioner som du nævner men ikke noget med 4000 i opstart. Skal de dække dine etableringsomkostninger til møbler m.v.?
Hej fra Søren