Super idé. Jeg kunne forestille mig at der er en stor efterspørgsel på start-up lokaler som det din forretningsidé går ud på. |
TEN:Kære Aminoer,
Efter at have været iværksætter i mange år, så støder jeg stadig på den klassiske udfordring, nemlig bllig opstartskontorplads! Jeg har adgang til nogle erhvervslokaler som jeg overvejer at indrette til kontorfællesskaber, hvor hovedformålet er funktionallitet og billigst mulig leje. Men er der behov for det i København og hvis ja, vil min nedenstående pakke være interessant?
- Inspirerende lys udsigt
- 15 min offentlig transport til/fra rådhuspladsen
- Kontorbord med kontorstol
- Varme og strøm inkluderet
- Mødelokale til fri afbenyttelse
- 50 Mbit internet inkluderet
- Fri afbenyttelse af printer/scanner
- Fri kaffe
- Ugentlig rengøring
Leje: 1.750 kr. ekskl. moms pr. måned
Depositum: 1.750 kr. ekskl moms.
Bindingsperiode: Ingen
Opsigelsesvarsel: 1 måneds varsel
Opstartsgebyr: 4.000 kr. i (refunderes ikke)Jeg håber at få nogle gode inputs fra jer og tager gerne imod kritik og gode ideer. Formålet for mig med at skrive her er at finde "den gyldende nøgle" der vil giver os iværksættere lyst og råd til at have nogle professionelle omgivelser til vores projekter, uden at skulle investere for meget af vores sparsomme opstartskapital på kontor og administration.
Hvad siger i ?
Det lyder godt i mine ører. Jeg har de seneste uger rendt byen rundt for at finde netop et godt kontorhotel, og enten er det for dyrt, for grimt, for beskidt osv osv.
Du skriver dog ikke noget om hvad der menes med kontorplads. Er det eget kontor hvor man kan lukke døren og være privat eller er det åbne kontorpladser hvor man har et bord og dermed deler et større rum med andre?
Lad mig gerne vide udviklingen i din idé, jeg er helt sikkert en mulig kunde.