Vi har lige startet dette og kunne godt bruge lidt hjælp for at få skudt lidt gang i den, det er 100 % gratis, men folk ligger ikke noget op? siden er lige kommet op. :-)
Siden er swopon.com, i er meget velkommen til at gå ind og give jeres mening?
Ja det svære er jo af få folk til af bruge den, jeg synes du skal kontakte venner og familie selv også måske smide nogen adwords kroner i... hvis du er seriøs og har pengene
Det er helt seriøst, og håber på at kunne få folk til at bytte eller sælge på vores side og få budskabet ud at det er 100 procent gratis at benytte vores side, men vi er i gang med at få venner og familie ind på siden, men vi so jo gerne andre også ville benytte siden :-)
Du kunne måske starte med selv at fylde en masse ting på, eks må du godt vælge 10, 20 eller 50 af mine produkter og smide ind på dine side og tag også ting for andre der sælger noget på..
Hvorfor skulle man bruge tid på din side når man har DBA.dk??
Du kunne måske starte med selv at fylde en masse ting på, eks må du godt vælge 10, 20 eller 50 af mine produkter og smide ind på dine side og tag også ting for andre der sælger noget på..
Hvorfor skulle man bruge tid på din side når man har DBA.dk??
Hej,
Tak for dit svar :)
Jeg er helt enig i at vi skal kæmpe for det.. Og vi overvejer også kraftigt hvordan vi kan bruge Google Adwords/Facebook ads til dette. Vil det være en fremgangsmåde, at udlodde konkurrencer osv? :-) Eller er det noget der høre fortiden til ? :-)
Derudover vil jeg lige gentage Mads, SwopOn, er 100% gratis - der er ingen omkostning for brugeren. Og det kommer der formenligt heller aldrig.. Men vi formidler kun kontakten, dvs er der nogle der sætter noget til salg, så handler du selv med den anden bruger :-)
Al respekt for at tage kampen op med DBA, Trendsales, Gul og Gratis. Jeg tror at problemet ligger i, at Jeres side et virkelig uoverskuelig. Hvis jeg endelig fandt den (som flittig bruger af specielt Trendsales og Gul og Gratis) ville jeg skynde mig over til det vante.