Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

swopon.com - Hvordan får vi brugere til at føle sig sikrer og gerne vil ligge ting op på vores side?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Vi har lige startet dette og kunne godt bruge lidt hjælp for at få skudt lidt gang i den, det er 100 % gratis, men folk ligger ikke noget op? siden er lige kommet op. :-)

Siden er swopon.com, i er meget velkommen til at gå ind og give jeres mening?

Hvad mangler vi eller hvad synes i?

Mvh

Mads

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:26

Hvorfor skal det koste noget at købe fra en anden bruger???

Fjern alt der har med penge at gøre til der seriøst begynder og ske noget..

Amino.dk var helt gratis i starten, men nu er det vist en anden snak.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 11
Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Det er jo helt gratis, men vi giver bare muligheden for de bruger som nu ønsker at sælge noget i stedet for at bytte?

Så hvis brugeren ønsker at sælge, så kan han/hun dette, hvis ikke så behøver de ikke skrive nogle pris..?

Vores side er også helt gratis og brugerne skal jo kun betale hvis de ønsker at købe noget af en anden bruger?

Mvh

mads

Fra Ringsted
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Flyttefirma Sjælland Skrevet kl. 23:33

Ja det svære er jo af få folk til af bruge den, jeg synes du skal kontakte venner og familie selv også måske smide nogen adwords kroner i... hvis du er seriøs og har pengene

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 11
Skrevet kl. 23:36

Hej thomas,

Det er helt seriøst, og håber på at kunne få folk til at bytte eller sælge på vores side og få budskabet ud at det er 100 procent gratis at benytte vores side, men vi er i gang med at få venner og familie ind på siden, men vi so jo gerne andre også ville benytte siden :-)

Hvad skulle få dig til at bruge den?

Mads

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 00:30

Du kunne måske starte med selv at fylde en masse ting på, eks må du godt vælge 10, 20 eller 50 af mine produkter og smide ind på dine side og tag også ting for andre der sælger noget på..

Hvorfor skulle man bruge tid på din side når man har DBA.dk??

Du må selv gøre noget for det,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:40

min webshop:

Du kunne måske starte med selv at fylde en masse ting på, eks må du godt vælge 10, 20 eller 50 af mine produkter og smide ind på dine side og tag også ting for andre der sælger noget på..

Hvorfor skulle man bruge tid på din side når man har DBA.dk??

Hej,

Tak for dit svar :)

Jeg er helt enig i at vi skal kæmpe for det.. Og vi overvejer også kraftigt hvordan vi kan bruge Google Adwords/Facebook ads til dette. Vil det være en fremgangsmåde, at udlodde konkurrencer osv? :-) Eller er det noget der høre fortiden til ? :-)

Derudover vil jeg lige gentage Mads, SwopOn, er 100% gratis - der er ingen omkostning for brugeren. Og det kommer der formenligt heller aldrig.. Men vi formidler kun kontakten, dvs er der nogle der sætter noget til salg, så handler du selv med den anden bruger :-)

Thats it ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:48

Hej Mads

Al respekt for at tage kampen op med DBA, Trendsales, Gul og Gratis. Jeg tror at problemet ligger i, at Jeres side et virkelig uoverskuelig. Hvis jeg endelig fandt den (som flittig bruger af specielt Trendsales og Gul og Gratis) ville jeg skynde mig over til det vante.

Michael

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 11
Skrevet kl. 10:30
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Webshop,

vi er i fuld gang med at finde nogle ting vi kan lægge op, og ville meget gerne oprette dig og lægge dine for eksemple 40 ting op på vores side?

mvh

Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)