Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

swopon.com - Hvordan får vi brugere til at føle sig sikrer og gerne vil ligge ting op på vores side?

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det der springer i øjnene på mig som noget af det absolut vigtigste er at fortælle folk kort og præcist hvad sites handler om når de lander derpå. 

Det tog mig relativt lang tid at fatte, og jeg er stadig ikke helt med på hvordan det fungerer og i mit hovede virker det besværligt. Og hvis det virker besværligt for mig så er jeg helt sikker på at det også gør det for andre. 

Derfor:
- Gør det helt klart hvad sites handler om, dette skal brugeren fatte indenfor få sekunder.
- Visualiser evt. for den besøgende hvor nemt det er at udføre den handling det er i vil have dem her, med et 1-2-3-4 step skema eller lignende.
- Få fjernet støj og sæt en stor fed knap på med opret bruger osv.

Jeg ville helt klart gøre brug af nogle brugertests. I kan bruge alle mennesker til den slags, find nogle der ikke kender siden ja og måske nogle der gør. Gå så igennem en række tænk højt tests som i selv opfinder. Disse skulle gerne give jer en måde at gå videre på.

Som det foreslås så opret en masse varer, fra evt. en samarbejdspartner, det er super vigtigt at brugerne kan se at der sker noget på siden og at der allerede er en masse der bruger jeres side, eller er der ingen ide i at de selv sidder og bruger tid på at lægge annoncer ind.  

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)