Tusinde tak for alle de hurtige svar :) Ja, problemet er nok at folk ikke finder den.. Har prøvet adwords, men annoncen bliver afvist, fordi det har med spil at gøre (selvom man ikke kan spille på siden)....
Så har vi self lavet en facebookgruppe, med fede konkurrencer osv... Meeen det har bare ikke bidt på. Nogle erfaringer med det?
Vil helt klart kigge på SEO, men er det til at implementere når man ikke selv har udviklet siden?? Har adgang til det hele, og kan selv kode til en hvis grad..
Rigtig flot side, men tror i får svært ved at konkurrere med pokernet.dk. De har nok danmarks grimmeste hjemmeside, men det er der alle pokerspillere debattere.
Hvordan i skal få dem til at benytte jeres side, ved jeg ikke, men måske nogle aftaler med nogle prof. pokerspillere kunne trække lidt til
Tak for de mange gode ideer... Vi har lavet nogle plakater som skal rundt i klubberne, samt lidt flyers. Og tager personligt rundt til de store turneringer der kommer nu her, for at få lidt gang i det :)
Lidt en god ide med de pokerpro´er:) en times livechat med pokerspørgsmål måske?.. (nu vælter ideerne ned igen) mon de gør sådan noget gratis?? haha..
hmm, siden er bygget op i Joomla, og ja, mega træls de ikke har tænkt det da de udviklede siden :-( eller bare sagt at for et x antal beløb, så vil det blive gjort mens de lavde det.. !! nå, men sådan er det nu engang :) op på hesten igen, og finde ud af hvad vi nu gør..
I køre med en konkurence, få tilmeldt jer en masse konkurrence oversigter på nettet. Det giver nok ikke så voldsomt mange ny aktive brugere, men det giver da nogle brugere. I kan også bruge the-sims-metoden, ved selv at oprette +50 brugere, og begynde at debattere, skriv indlæg fra hver profil, som havde de hver sin personlighed. De nye, rigtige, brugere vil begynde at debattere med jeres the-sims-brugere, og på et tidspunkt har i slet ikke behov for the-sims-brugerne mere, og I kan lade dem dø stille og roligt.
Mit personlige råd er at være kreativ. Rigtig god ide du har med pokerpro'er og initiativer i klubberne --> Det er rigtig svært at få nye brugere på et nyt site i starten, og det kræver tålmodighed og lidt omkostningsrig markedsføring i begyndelsen. Men set med LinkedIN-briller - så har de vist først lavet overskud i år...
Jeg vil høre om du eventuelt ville afsløre hvem der har lavet jeres side, og hvad det eventuelt har kostet at få lavet et så gennemført site? Hvis ikke det er noget du vil sige her i al offentlighed, så send gerne en personlig besked til mig, da jeg går og lusker rundt med tanken om at lave noget lignende (ikke inden for pokerverdenen, så bare rolig - jeg er ikke ude på at stjæle dine (forhåbentlig snart mange) brugere.
Iøvrigt synes jeg det er en rigtig god ide med jeres side. Spiller selv meget poker og læser som regel poker news på EB eller lign, så det ville være fedt med en ny side der kunne forsyne mig med lidt flere nyheder og insiderviden fra pokerverdenen. Også rigtig god ide med jeres engagement i klubber.