Jeg har for et par uger eller 3 siden startet en webshop hvor man kan købe iphone 4 covers, og hvor vi også tilbyder reparation.
Og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om siden, og måske komme med et par råd til hvordan, jeg nemt og billigst muligt kan gøre folk i hele dk opmærksomme på at den eksistere.
Jeg undrede mig lidt over da jeg gik ind på siden at du skriver du sælger covers, først tænkte jeg hvor er shoppen ? Hvis det var mig vil jeg fremhæve shoppen og varerne da det er jo det du skal leve af :-) men ellers pæn overskuelig side :-)
Og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening om siden, og måske komme med et par råd til hvordan, jeg nemt og billigst muligt kan gøre folk i hele dk opmærksomme på at den eksistere.
Men ja.. Jeg kan faktisk godt hjælpe dig med at få gang i din side, billigt og lidt hurtigt.
Jeg kører et lille firma som hjælper virksomheder med at få gang i deres omsætning uden at skulle investere alt for mange penge i store reklame kampagner osv.
Simpelt men nemt, så Designer, Trykker og Distribuere jeg Flyers ud til Privat personer i hustande. Det lyder ud fra din udtales som du har tænkt dig at gøre det noget stort.. "Hele dk opmærksomme".. fedt:D Det skal du helt klart gøre. Ud over flyer uddeling, som jeg ved virker.. selvom det er billigt; og jeg kan allerede argumentere for det, da jeg allerede deler ud for en anden webbutik som overlever udlukkende på grundlag af min forsatte uddeling af flyers, masser af dem :D.
Jeg er så småt ved at gå ind i alternative men nye former for reklamering, og en webbutik er iddelt til alle former for reklame. Jeg kunne foreslå lidt google adwords, hvis du har forstand på det. Det kunne virke godt for en eButik.
Anyway.. let me know, jeg er selv i opstarts fasen, kun et par måneder på banen, men har allerede hjulpet et par virksomheder i at ekspandere og gøres deres omsætning større.
Simpelt men nemt, så Designer, Trykker og Distribuere jeg Flyers ud til Privat personer i hustande.
Det lyder ud fra din udtales som du har tænkt dig at gøre det noget stort.. "Hele dk opmærksomme".. fedt:D Det skal du helt klart gøre. Ud over flyer uddeling, som jeg ved virker.. selvom det er billigt; og jeg kan allerede argumentere for det, da jeg allerede deler ud for en anden webbutik som overlever udlukkende på grundlag af min forsatte uddeling af flyers, masser af dem :D
Hej Vincent,
Mange tak for dine ros :)
Jeg er interesseret i at høre mere om overstående.
Smid lige en mail så kan vi lige tage den derfra :)