Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 service-sider til salg!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i dejlige amino'er !!

Jeg har 2 service-sider til salg, som jeg tror kan glæde nogle andre end mig. Siderne ér service-sider, da jeg mener at alt information skal være offentlig tilgængelig for alle. Siderne har INGEN indkomst lige nu, men jeg er sikker på at potentialet er der - i hvert falde på den ene side - den anden side - måske ikke så meget, men måske man kan finde ud af noget her også.

Der er lagt en del timer i hver side i form af design, programmering og en SMULE backlinks. Jeg har startet siderne af ren lyst, og ikke for at tjene penge på dem, men da jeg ikke føler jeg har tiden til at vedligeholde dem, så må jeg sælge dem, og selvom det måske lyder lidt kliché - så gør det mig alligevel lidt trist til mode, da jeg har haft dem i et godt stykke tid efterhånden :)

Siderne er tidsforskel(tidsforskel.dk) og Pandekager(pandekageropskrift.dk). Her er lidt information om siderne:

Tidsforskel.dk

Indkomst: 0 kroner
Besøgstal: 85 unikke besøgende om dagen der generere 267 sidevisninger. (gennemsnit de seneste 30 dage)
Keywords: Ligger nummer 1 for tidsforskel & 5 for tidsforskelle + flere

Pandekageropskrift.dk

Indkomst: 0 kroner
Besøgstal: 102 unikke besøgende om dagen der generere 239 sidevisninger. (gennemsnit de seneste 30 dage)
keywords: Ligger nummer 7 for pandekager & 4 for pandekager opskrift + flere

Statcounter.com står for disse stats - så de skulle være pålidelige nok.

Til siderne følger et ok administrations-system med.. Det bliver dog ikke solgt, men hører blot med som en slags installation, da der er en wysiwyg-editor i systemet, der vist ikke må videresælges, hvilket jeg ikke vil gøre.

Det skal lige siges at ca. 7-8% er tilbagevendende besøgende på disse sider.

Jeg tror på at pandekageropskrift.dk kan indtjene nogle rigtig gode penge, hvis den rigtige ejer får fat i siden - da det efter min egen optik er den absolut bedste pandekage-side i Danmark. Der er dog ikke nær så mange opskrifter som på andre sider, men design og brugervenlighed gør at det er min mening.

Jeg har intet prisforslag - men i må meget gerne skrive til mig hvis i er interesserede - evt. med et bud eller spørgsmål. (men ikke i tråden da det ikke er tilladt at byde i tråde).

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33

Har du en prisindikation?

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 18:43

Lytter lige med.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 18:49

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Har du en prisindikation?

Hej Brian,

Jeg finder det meget svært at give en prisindikation, da jeg aldrig har solgt websites før, og jeg har heller ingen idé om hvad en side som eksempelvis pandekageropskrift.dk kan indbringe hos eksempelvis tradedoubler, partner-ads.dk eller google adsense.

Især da jeg ikke har noget at gå efter, eller sammenligne med. Jeg har jo netop lavet siden som en service, hvilket gør den ekstremt nem og overskuelig, men hvordan man prissætter sådanne sider. Der må jeg melde pas :) Men andre skal da være velkommende til at guide mig.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:28

Første bud er noteret.

pandekageropskrift.dk: 250 kroner

Må dog indrømme jeg forventer mere. Bare rolig jeg forventer skam ikke at blive millionær af siderne, men jeg tror personligt på at med dets nuværende placering godt kan runde en indtjening på 500 kroner - måske suppleret af et nyhedsbrev-script. Med backlinking etc. tror jeg godt at en indtjening på en sådan side kan ramme 1500-2000 kroner per måned.
Det gør et par af mine andre profit-sider i al fald :)

Dog er budet noteret og tak for det :)

Vil lige gentage: Jeg forventer ikke at siden skal indbringe flere tusinde kroner, men ville dog gerne at mine programmeringstimer og relativt gode placeringer blev "belønnet" :)

Skriv gerne hvis i har spørgsmål. (tidsforskel.dk har i øvrigt en PR2)... Pandekageropskrift.dk er først blevet seriøs efter seneste PR opdatering.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 19:44

Pandekageropskrift: 700 kroner

Tidsforskel.dk: 300 kroner

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 21:53

Pandekageropskrift: 1.000 kroner

Tidsforskel.dk: 1.000 kroner

Så fik prisen et gevaldigt skub. 1.000 kroner er budt for hver af siderne.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:47

Kan du ikke sætte et udløb på auktionerne? Personligt byder jeg ikke før jeg kender sluttidspunktet :)

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 15:33

Maelstrom:

Kan du ikke sætte et udløb på auktionerne? Personligt byder jeg ikke før jeg kender sluttidspunktet :)

Jeg troede egentlig jeg HAVDE sat en tid - det siger min hukommelse - nå, åbenbart ikke. Det er min fejl og jeg undskylder.

"Autionen" slutter i aften (Tirsdag d. 24-05-2001) klokken 20:00.

Nuværende højeste bud er:
4.200 kroner for begge sider.

I skal være velkommen til at skrive hvis

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:33

Husk at notere at Amino er en time bagud! Så det er 20:00 almindelig dansk tid - ikke amino-tid :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)