Hej i dejlige amino'er !! Jeg har 2 service-sider til salg, som jeg tror kan glæde nogle andre end mig. Siderne ér service-sider, da jeg mener at alt information skal være offentlig tilgængelig for alle. Siderne har INGEN indkomst lige nu, men jeg er sikker på at potentialet er der - i hvert falde på den ene side - den anden side - måske ikke så meget, men måske man kan finde ud af noget her også. Der er lagt en del timer i hver side i form af design, programmering og en SMULE backlinks. Jeg har startet siderne af ren lyst, og ikke for at tjene penge på dem, men da jeg ikke føler jeg har tiden til at vedligeholde dem, så må jeg sælge dem, og selvom det måske lyder lidt kliché - så gør det mig alligevel lidt trist til mode, da jeg har haft dem i et godt stykke tid efterhånden :) Siderne er tidsforskel(tidsforskel.dk) og Pandekager(pandekageropskrift.dk). Her er lidt information om siderne: Tidsforskel.dkIndkomst: 0 kroner Pandekageropskrift.dkIndkomst: 0 kroner Statcounter.com står for disse stats - så de skulle være pålidelige nok. Til siderne følger et ok administrations-system med.. Det bliver dog ikke solgt, men hører blot med som en slags installation, da der er en wysiwyg-editor i systemet, der vist ikke må videresælges, hvilket jeg ikke vil gøre. Det skal lige siges at ca. 7-8% er tilbagevendende besøgende på disse sider. Jeg tror på at pandekageropskrift.dk kan indtjene nogle rigtig gode penge, hvis den rigtige ejer får fat i siden - da det efter min egen optik er den absolut bedste pandekage-side i Danmark. Der er dog ikke nær så mange opskrifter som på andre sider, men design og brugervenlighed gør at det er min mening. Jeg har intet prisforslag - men i må meget gerne skrive til mig hvis i er interesserede - evt. med et bud eller spørgsmål. (men ikke i tråden da det ikke er tilladt at byde i tråde). |
Har du en prisindikation?