Til innovativt og nytænkende transportnetværk søges seriøse og professionelle vognmænd, der har lyst til, at indgå i Danmarks stærkeste netværk af vognmænd. Vi er stærke hver for sig, men samtidig har vi fordelen af at være mange samlet under et, og derved bedre mulighed for at løfte i flok, når behovet melder sig. Man får kort sagt; Danmarks bedste kolleger! Der søges primært efter vognmænd i Jylland og på Fyn, men er du fra Sjælland, og har du fået lyst til at høre mere, så kontakter du mig selvfølgelig også bare. Lidt om dig: Du driver i dag en seriøs vognmandsforretning og har måske et par års erfaring inden for transportbranchen. Du har en kassevogn med eller uden lift eller måske kører du med lidt større lastbiler. Er du godkendt til ADR og/eller SLV-kørsel er det kun en fordel – men ikke et krav. Ligesom vi heller ikke stiller krav til vogndekorering. Du har egne kunder, eller måske kører du for en speditør eller budcentral. Det vigtigste er, at du ønsker, at få nye kunder i folden og dermed udvikle din virksomhed i en positiv retning. Vi skal hjælpe hinanden, men vi skal også give hinanden plads. Det er derfor vigtigt, at du besidder en vindermentalitet, hvor der også er overskud til at give et skulderklap og et godt råd med på vejen til dem, der ikke vandt. Nogle af fordelene, ved at være med hos os, er bl.a.: Udvalgte professionelle vognmænd samlet i ét team som kolleger. Adgang til nye kunder – vognmanden vælger selv. Bedre kapacitetsudnyttelse og højere indtjening. IT-system som tillader vognmænd at kommunikere med hinanden og kunderne. Flådestyringssystem, så kunder og vognmænd kan se, hvor den nærmeste bil befinder sig. Fælles attraktive indkøbsaftaler styret af professionel indkøbsafdeling. Herunder indkøbsaftaler på dæk, telefoni, inkasso, diesel m.m. Online booking og online prisberegning af transporter giver flere kunder. Lyst til at høre mere? Så svar på denne tråd med dit navn og firmanavn samt telefonnummer og evt. e-mail adresse. Herefter vil jeg kontakte dig, til en helt uforpligtende dialog omkring mulighederne samt mere informationsmateriale. Glæder mig til at høre fra dig. Kasper Høvsgaard |
Hej. Prøv evt. at tage fat på Søren Christensen fra LS-Kurer.dk. Det kan være han vil hjælpe :D