Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vognmænd søges

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Til innovativt og nytænkende transportnetværk søges seriøse og professionelle vognmænd, der har lyst til, at indgå i Danmarks stærkeste netværk af vognmænd.

Vi er stærke hver for sig, men samtidig har vi fordelen af at være mange samlet under et, og derved bedre mulighed for at løfte i flok, når behovet melder sig. Man får kort sagt; Danmarks bedste kolleger!

Der søges primært efter vognmænd i Jylland og på Fyn, men er du fra Sjælland, og har du fået lyst til at høre mere, så kontakter du mig selvfølgelig også bare.

Lidt om dig:

Du driver i dag en seriøs vognmandsforretning og har måske et par års erfaring inden for transportbranchen. Du har en kassevogn med eller uden lift eller måske kører du med lidt større lastbiler. Er du godkendt til ADR og/eller SLV-kørsel er det kun en fordel – men ikke et krav. Ligesom vi heller ikke stiller krav til vogndekorering.

Du har egne kunder, eller måske kører du for en speditør eller budcentral. Det vigtigste er, at du ønsker, at få nye kunder i folden og dermed udvikle din virksomhed i en positiv retning.

Vi skal hjælpe hinanden, men vi skal også give hinanden plads. Det er derfor vigtigt, at du besidder en vindermentalitet, hvor der også er overskud til at give et skulderklap og et godt råd med på vejen til dem, der ikke vandt.

Nogle af fordelene, ved at være med hos os, er bl.a.: 

Udvalgte professionelle vognmænd samlet i ét team som kolleger.

Adgang til nye kunder – vognmanden vælger selv.

Bedre kapacitetsudnyttelse og højere indtjening.

IT-system som tillader vognmænd at kommunikere med hinanden og kunderne.

Flådestyringssystem, så kunder og vognmænd kan se, hvor den nærmeste bil befinder sig.

Fælles attraktive indkøbsaftaler styret af professionel indkøbsafdeling. Herunder indkøbsaftaler på dæk, telefoni, inkasso, diesel m.m.

Online booking og online prisberegning af transporter giver flere kunder.

Lyst til at høre mere?

Så svar på denne tråd med dit navn og firmanavn samt telefonnummer og evt. e-mail adresse. Herefter vil jeg kontakte dig, til en helt uforpligtende dialog omkring mulighederne samt mere informationsmateriale.

Glæder mig til at høre fra dig.

Kasper Høvsgaard

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:25

Hej. Prøv evt. at tage fat på Søren Christensen fra LS-Kurer.dk. Det kan være han vil hjælpe :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 18:29

Hej,

Jeg kunne godt være interesseret i at høre nærmere om dette. Jeg har 2 3500kg biler med lift og lukket alukasse. 

Jeg kører som flyttemand til hverdag. 

kontakt@lejenspand.dk 

7023 9210

9210 Aalborg Sø

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 01:51

Hej Kasper.

Send gerne mere info.

Jeg har 2 kassebiler og 2 liftbiler med base i Kastrup.

Mvh,

Martin.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:08

Send gerne info, driver virksomheden Wupzi og der til har vi 3 varebiler, 1 på 10 m3, 1 på 15m3 og en 8 palles alukasse med lift, så måske vi kan være intresseret.

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 11:39

Hej Paris.

Tak for din henvendelse. Har du en e-mail jeg må sende infomateriale på?

Mvh. Kasper

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:31

Hej Kasper

Ja du sender bare en mail til mig på paris@phptech.dk :)

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:40

Hej

Vi vil gerne høre mere

mvh

Rie

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 14:44

Hej Rie.

Det må I da også meget gerne :) Har du et telefonnummer og/eller en e-mail jeg kan kontakte dig på?

Mvh. Kasper

Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:46
Side 1 ud af 3 (28 indlæg)