Om hvad er ligegyldigt, Min mening? |
Din mening er ikke ligegyldigt. Jeg mente om ikke det er ligegyldigt, hvor længe man er på hjemmesiden. Den er så simpel og overskuelig, at man når at få det hele med.
Michael
Om hvad er ligegyldigt, Min mening? |
Din mening er ikke ligegyldigt. Jeg mente om ikke det er ligegyldigt, hvor længe man er på hjemmesiden. Den er så simpel og overskuelig, at man når at få det hele med. Michael |
Helt ok :).... Men flot klaret med siden hvertfald..:) |
Haha, ja... Det er sgu en ligegyldig side - men meget god underholdning ;-) |
For mig er det ligegyldigt, men for dem der vil have deres banner på, er det nok ikke. Der er jo forskel på om banneret bliver vist i 2 minutter eller 10 sekunder. Hvis det er 10 sekunder, bruger de nok de ti sekunder på at se på den hoppende elefant, og ikke bannerne. Men på 2 minutter, er der rigeligt med tid til at se bannerne, og finde ud af hvad de websider som reklamerer på siden, egentlig handler om. |
Hej.
Det er da en sjov elefant du har fundet der. Mvh Michael |
Billig Software hos www.pcmaster.dk Til Private og erhverv
Jeg syntes sku det er friskt gået Emil! Den minder mig meget om deaz.dk eksempelvis, som også fik rigtig mange besøgende fra min folkeskole kan jeg i hvert fald huske |
AAARGH - jeg har den lortesang på hjernen!!! |
Så er der igen ledige pladser på Fanten.dk. Både billede- og tekstannoncer. Skriv en PM eller mail (emil@hyldeborg.dk) for priser og information :-) |