Jeg synes det er et rigtig brugbart værktøj, men et par kritik-punkter kan man vel altid finde ;-)
- Jeg synes at de forskellige punkter ude i venstre side (Danske, Sport, o.s.v), burde udstyres med et lille tegn der indikerer at de kan foldes ud. Hvis jeg ikke husker helt forkert er det vel typisk et +-tegn man bruger til at indikerer at det kan udvides, og et --tegn til at indikerer at det kan klappes sammen.
- Ved de pakker hvor prisen ikke kan beregnes, kunne du måske finde på noget mere beskrivende end en bindestreg, til at indikerer at prisen ikke kan beregnes. Jeg tror måske at det kan forvirre nogle brugere, hvis de ikke ved hvorfor der ikke står nogen pris ved en bestemt pakke.
- På forsiden, kunne du evt. få lave en overskuelig 3-trins model over hvordan man bruger dit værktøj. Ikke at det er specielt svært at bruge, men så er der ihvertfald ingen der bliver tabt i svinget.
Designet er lidt kedeligt lige nu, men det går jeg ud fra er p.g.a. at siden stadig er under udvikling. Ellers har jeg ikke andet at sige end at det er et genialt lille værktøj du har lavet der, det tror jeg vil kunne spare folk masser af tid 
|