Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV side feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er jeg klar til lancering af et lille værktøj, til søgning indenfor TV pakker . Det bliver lanceret i sin nuværende form, med søgningen udfra kanaler. Forside teksten er midlertidlig, men giver systemet generelt nok information om hvordan det foregår, og er det brugervenligt nok?

Det er ikke muligt at lave et 100% dækkende værktøj, men jeg burde dækker 95% af de muligheder, som de udbydere der er med på siden har.

På forhånd tak!

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:15

En lille brugervenlig ting: Når jeg åbner en menu f.eks. sport og vælger en kanal, så folder menuen sig sammen bagefter. Det skaber et ekstra klik hvis jeg vil vælge flere kanaler under sport.

En mere: Når man ser en liste af pakker, så kunne det være smart at symbolerne i højre side ved mouse over har en tekst. (Jeg ved godt det står i bunden, men hvis man har en lang oversigt fremme, så er det mere brugervenligt)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:21

Tak for feedback. Den bruger en række cookies til at huske hvilke kategorier der skal være åbne. Det du oplever er du vælger en kanal, og så folder kategorien sig sammen igen? Det burde den ikke gøre så længe cookies er tilladt. Hvilken browser / os benytter du?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:21

Jeg har siddet og kigget lidt på den, siden din sidste tråd om siden.

Jeg synes faktisk det er et kanon værktøj, som er både let og overskueligt (som alt andet du laver). Men jeg synes dog du mangler YouSee i pakkerne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 13:24

Og så er der en lille fejl. Viasat forsvinder, når jeg sætter hak i 3+ og DR K.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:25

Casper Schneidereit:

Tak for feedback. Den bruger en række cookies til at huske hvilke kategorier der skal være åbne. Det du oplever er du vælger en kanal, og så folder kategorien sig sammen igen? Det burde den ikke gøre så længe cookies er tilladt. Hvilken browser / os benytter du?

Ja når jeg vælger en kategori, så folder menuen sig sammen. Og hvis jeg så skal vælge endnu en kanal i denne gruppe, skal jeg åbne menuen igen.

Cookies er tilladt.

IE 8.0 og Vista

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:26
Der er mange af pakkerne der koster 0,00 kroner - det må være en fejl.
Men ellers en fed søgeservice som jeg gerne vil bruge hvis jeg skulle lede efter tv-pakker.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:27

Det er bare mangel på data, de er endnu ikke tastet ind :-). Men der kan være pakke kombinationer der ikke kan beregnes, og så vil priser stå med - tegn

Vil forsøge med en Vista maskinen, tror måske det er min Javascript kode der fejler.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:27

Igang: Tak for de fine ord. Der er nok en del data fejl, jeg skal i hvert fald have gennemgået det hele en gang til før, jeg starter annoncering op. Er bange for udviklingen af systemet var den mindste opgave. DR K & Viasat er rettet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27

hvad med kunne give stjerner til produkterne

kommentar som du godkender kan man lave , evt. med bruger oprettelse

du gav stjerner hvad du mener om hvert produkt

flere søge måder billigste

få fleste kanal til prisen mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)