Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din drømme mobil..?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Faxe/Hørsholm
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 21
Fra  iDoktoren.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel, selv om din iPhone er blevet vasket, så er den ikke nødvendigvis død!

Jeg har fået liv i flere iPhones efter de har været en tur i vaskemaskinen.

Det der er vigtigt er, at du ikke forsøger at tænde den. Læg den ned i en pose med ris og luk godt til.

Send ell. aflever den til en af os der reparere iPhones.

De bedste hilsner

Kim Bondo

iDoktoren.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 14:52

Hej Mikkel

Jeg prøvede Samsung Galaxy S2 på Mobile World Congeess i Barcelona i Februar, og det er helt klart min favorit inden for smartphones. Jeg vil há en til mig selv når, de kommer på lager.
Samsang Galaxy S2 er hurtigere og lidt tyndere end Galagy S, og Samsung siger at den har op til 80% bedre batteri tid end sin forgænger.

Vh
Henrik

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:01
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:33

tony:

Nicolaj Thomasen:

Ifølge deres hjemmeside, har MyTrendyPhone fået HTC Sensation på lager, men mon ikke det er en smutter. De havde også iPhone 4 hvid på lager i en kort periode, for et års tid siden Wink

"Smutter".

Ja jeg glemte gåseøjnene, ha ha

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 22:13

Big Smile

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 22:25
Martin :

Hej mikkel.

Synes du skal vente til iphone 5 kommer.

Den skulle gerne komme i juni..

Mvh Martin

De fleste rygter siger nu oktober eller november ! Men hvem ved :-)

Køb en iPhone 3 Gs eller en iPhone 4, den vil du blive glad for...
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:23

Hej hej

Jeg lytter spændt med her i denne debat. jeg har været Nokia mand i mange mange år, og lige nu har jeg min nr2. nokia E71 (som jeg elsker overalt på jordenBig Smile) Læste så en fremragende anmeldelse af Nokia E7 (mobilsiden.dk) og forudbestilte den, så jeg var klar til at Nokia´s nye flagskib skulle lande i DK.... Den havde jeg så i 7 dage, så røg den retur, Nokias klart ringeste mobil til dato måtte jeg erkende, eller i hvertfald i samme end af skalaen som den ringeste igennem tiden. (Mobilsiden.dk kom så igen med en ny anmeldelse, (nokias nye flagskib er en katastrofe siger de nu. Tak for lort siger man så Surprise)

Jeg har selv harft Iphone 3GS, Iphone 4, men de ryger også i skuffen efter 7-14 dage, syntes simpelthen der mangler fokus på arbejdsredskaber i form af batterilevetid, nem tilgang til kontakter og allervigtigst af alt, signal så man kan ringe til folk... jeg er komplet ligeglad med at kunne facebooke fra toilettet, hvis ikke den kan modtage opkald andet end uden for en bygning... Tongue Tied (har dog måtte erkende at vi har været uheldige med vores iphones, da vi samtidigt har 3 mobil, som siger de har danmarks bedste dækning, men som i min verden har danmarks ringeste....

Så jeg lytter spændt med, hvilken mobil skal man have når min Nokia E7 (nr 2) er slidt op....
ville ønske jeg kunne bidrage til trådstarter, men jeg er lige så "lost" som dig....

Dbh Johnny

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:07

Johnny Hansen:
Så jeg lytter spændt med, hvilken mobil skal man have når min Nokia E7 (nr 2) er slidt op....

Du skal da have en BlackBerry lyder det til. De har dem bl.a. hos 3 og TDC Erhverv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 15:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej hej

Ja det havde jeg faktisk ikke selv tænkt på.... Ser dem jo ellers overalt i London, men herhjemme bliver man jo aldrig mindet om dem.. Blackberry klart et værd at kigge mere på..

Tusind tak Nikolaj

Johnny

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:42

hojben:
De fleste rygter siger nu oktober eller november ! Men hvem ved :-)

Køb en iPhone 3 Gs eller en iPhone 4, den vil du blive glad for...

Der er mange rygter. Nogle siger meget snart, andre siger efteråret, og andre igen, siger næste år. Og kommer den til at hedde iPhone 4 S eller iPhone 5 osv.

Der sker dog nogle ting med 3G S'eren, der indikerer at der er ved at ske et eller andet snart

Men det fantastiske ved Apple er, at de er rigtigt dygtige til at hype deres produkter med mystik og en hulens masse rygter :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)