Hej Aminoer, Jeg overvejer at købe en ny mobiltelefon, og mangler lidt inspiration og andre folks erfaring. Hvilken mobiltelefon har du nu, eller hvilken telefon drømmer du om..? Smid gerne et link til en anmeldelse, video eller anden form for beskrivelse. Jeg glæder mig til at høre jeres mening:) / Mikkel |
Din drømme mobil..?
Iphone 4 - Bedste telefon jeg har haft. HTC tattoo og HTC desire er noget værre skrammel. De arbejder så langtsom, at man begynder at gro grå hår. Derfor har jeg stadig min Iphone 4, som jeg er utrolig glad for. De bedste hilsner Mads |
Hej mikkel. Synes du skal vente til iphone 5 kommer. Den skulle gerne komme i juni.. Mvh Martin |
Hej Mikkel Iphone 4 er en rigtig god mobil :) Gode erfaringer... |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Samsung Galaxy S II bliver min næste mobil http://www.mobilsiden.dk/web-tv/samsung-galaxy-s-ii-bedste-android-mobil-nogensinde,lid.15621/
|
Hej Folkens, Tak for jeres gode svar. Jeg har lige nu en Iphone, og har haft iphone siden den første udkom. Min kæreste har bare været så sød og vaske mit tøj, dog uden at tjekke lommerne i mine bukser først, så telefonen fik også lige en tur:p Jeg tror derfor jeg er ude i noget med en android denne gang, og syntes faktisk at samsung S ll titaler mig ret meget. Min kæreste har nemlig en og har leget en del med den på det sidste.. Hvad syntes i om den..? / Mikkel |
Min næste mobil bliver med stor sandsynlighed en Samsung S 2, eller en HTC Sensation. Har lige nu HTC Desire, som jeg er rigtig godt tilfreds med. Jeg kender mange med iPhone 4 - og synes på ingen måde de virker hurtigere end min Desire - faktisk ofte tværtimod. Men det kommer måske an på, hvilke programmer man sammenligner? Jeg tror, at dem der siger, at iPhone er markant hurtigere har testet op imod Android 2.1. Efter 2.2 kom, synes jeg virkelig der er kommet fart over feltet. Om 2.3 så giver en yderligere forøgelse bliver spændende at se. Med dualcore kan det vel kun gå den rigtige vej. ;-) |
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Ifølge deres hjemmeside, har MyTrendyPhone fået HTC Sensation på lager, men mon ikke det er en smutter. De havde også iPhone 4 hvid på lager i en kort periode, for et års tid siden |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement