Hej derude.. For det første, vil jeg lige skrive jeg er ny herinde, så vil lige hilse pænt på.. HEJ.. :D Men nok om det, mit problem er jeg går med tanken om og starte mit eget op, men ved dog ikke hvor jeg skal begynde eller slutte.. Så jeg har virkelig brug for lidt hjælp til hvordan jeg gør.. Jeg er udlært Gulvlægger, elsker mit job og ville nødig skifte branche, da jeg går ledig nu har jeg længe gået og tænkt tanken om og starte mit eget, det har været drømmen inden jeg overhovedet tog uddannelsen, så nu skal det være nu.. Vi har snakket omkring det på hjemmefronten, hun støtter mig fuldt ud i det, og vil bidrage med alt det hun kan være behjælpelig med.. Jeg har snakket med et firma som kan lave mig nogle visitkort, ikke nogen små men noget A3 ark. Så lidt reklame når det er, skulle der være styr på, konen derhjemme ville dele dem ud når vi når så langt, hvis vi når så langt ;) Grunden til dette alternativ er, jeg har en onkel som er selvstændig og har gjort/gør ligeledes og kan se at det giver respons at smide dem i folks brevsprækker. Så jeg igang med og finde priser på de maskiner og håndværktøj jeg skal bruge, dog synes jeg det er rigtig svært og finde firmaer som levere det jeg skal bruge, så hvis nogen kan bidrage med nogen hjemmeside må de meget gerne skrive, specielt hvis i kender til en side hvor de sælger Gulvstripper og en rondell slibemaskine til spartelmasse/beton .. Ved dog man skal moms registeres, ha et cvr nummer hvis man tjener over de 50.000kr.. Jeg skal ikke have nogen form for butik, alt reklame skal foregå som : Visitkort,Flyers,Reklame på min bil, reklame andre steder måske, opslag i forskellige butikker. Det skal primært foregå fra en firma bil, så alt reklame og netværk skal jeg jo egentlig selv sørge for? Men så jeg også ved og være blank, så håber på nogle flinke og rare mennesker som vil være behjælpelig med og gøre drømmen til virkelighed.. Har i brug for nogle oplysninger, skriv venligst til mig, så skal jeg besvare bedst muligt.. Forresten det jeg kan bidrage med er : Demontering af : trægulve,tæpper,linoleum,vinyl,homogene vinyler, ja stort set alt. Montering af : tæpper,vinyl,linoleum,homogene vinyler, vådrum, træ gulve, ja stort set alt. Spartling/opretning af gulve Montering af : Primosel lister,Alu,trappeforkanter,skinner,vaskekanter Med venlig hilsen Kim |
Hej Kim
Det er muligt at jeg har drukket for meget kaffe, men hvad er det EGENTLIG du gerne vil have råd omkring? Hvis det er omkring de ting at starte ny virksomhed, kan du måske prøve http://www.100svar.dk/
Skriv tilbage hvis jeg har jokket helt ved siden af - og skriv gerne hvis jeg har ramt rigtigt :-)