Du kan starte med at lave en wordpressblog. Hvis du ikke har så meget forstand på programmering.
Der er mange muligheder for at tjene penge online. Men det der nok er nemmest at starte med er affiliate marketing. Det går simpelthen ud på at du får penge for at skaffe en netbutik kunder eller f.eks. hvis du får en bruger til at deltage i en konkurrence eller udføre en bestemt handling.
Eksempelvis får du cirka 300 kr per kunde du skaffer tele selskaberne.
For at få 1200 kr om måneden skal du skaffe 4 kunder om måneden.
Det er jo ikke ret mange. Men det er hård konkurrence på søgeordene.
Så det ville nok være en god idé at starte med at satse på lange søgefraser.
Hvis du er interesseret i at tjene penge online kan du følge mit website statstik.
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Da jeg gerne vil lære om at tjene penge online, søgte jeg på google. Derigennem fandt jeg en masse irriterende sider, der kun var sat i værks for at tjene penge (hvad havde jeg regnet med...). Der poppede dog også en enkelt brugbar hjemmeside op nemlig 10000kr.dk. Her findes der mange guldkorn + en lærerig blog.
Naturligvis er ovenstående også lavet for at tjene penge, men jeg fandt en masse god information som nybegynder - så tjek den ud.
Jeg vil os sige du skal prøve at bruge google adsense.
Men der vil nok gå lidt tid inden du er oppe på de 1200 kr.
Mvh Martin
Jeg synes du skal finde ud af hvad affiliate er og hvordan det fungere først. Så kan du læse de indlæg der ligger på simonsiger.dk og måske tilmelde dig hans kom i gang kursus, det er dog mest baseret på annoncering på facebook.
Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering. Skal jeg også hjælpe dig?
Hej Amino, jeg vil høre om I havde nogen ideer til at tjene penge online. Jeg vil bare op på de 1200,- kroner cirka.
Du kan blive forhandler af SuperSaaS.dk
Du kan ændre SuperSaaS domænet, så det fremstår i dit navn. Herved får du et super online booking system, hvortil du kan knytte nogle services eksempelvis administration af booking systemet, hjemmesider osv.
Prøv at oprette en SuperSaaS konto - det er gratis - og leg lidt med kalender og booking systemet.