Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv sponsor for den talentfulde 18-årige Nicolaj Jacobsen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,4 stjerner givet af 5 person

Hej!

Jeg har valgt at ligge dette oplæg ud, fordi jeg står med en racerkøre med et enormt talent, som endnu ikke har fået chancen i Formel klasserne, efter som hans familie ikke har været i stand til at få ham videre i rækkerne fra gokart.

Mit navn er Sara Ramussen, og jeg er manager for Nicolaj Jacobsen. Det gør jeg, fordi jeg tror på at han kan noget som ingen andre kan.

Du kan nu som privatperson eller som virksomhed hjælpe Nicolaj Jacobsen til at blive professionel racerkøre, som på langt sigt kan blive en god forretning!

Vi går efter at få Nicolaj Jacobsen ud og køre Formel Ford i år, hvor vi kan bruge alle former for beløb – både store og små sponsorater vil være afgørende for at få Nicolaj Jacobsen ud og køre. 

Der er for to år siden blevet lavet en uddannelse på Århus Tekniske Skole, som går ud på at uddanne elever til at blive racermekanikkere. Hvis det lykkes at få dette budget til at køre Formel Ford, skal Nicolaj Jacobsen køre for dette team, og derfor støttes ikke kun Nicolaj, men også elever som derved kan fuldføre deres praktikplads.

Løbene vil foregå i Danmark, hvortil der vil blive enkelte løb i Sverige. I vil få reklamer på bilen, køredragt mm. Du og dine kollegaer/venner vil få muligheden for at få nogle enestående oplevelser med VIP billetter på racerbanerne, hvor Nicolaj Jacobsen deltager. Her kan I også invitere jeres forretningspartner til disse events.

Ønsker i at høre/læse mere omkring Nicolaj Jacobsen, så kan i skrive jeres e-mail og vi sender jer en brochure.

M.v.h.

Sara Rasmussen

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:02

Hej Sara,

Det lyder rigtig spændende, jeg kunne godt være interesseret i at sponsere ham.

Jeg er selv meget interesseret i motorsport, og har kørt gokart i flere år, så det ville jo være helt oplagt Smile

Du må gerne sende en brochure til mark (a) help2go.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 18:05
Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 18:39
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 7 person

Hej Mark.

Jeg er lige på arbejde, så jeg sender den når jeg kommer hjem :)

- Der var ikke noget galt, det var bare fordi at lave mere opmærksomhed om dette indslag, så hvis nogle havde overset det, så havde de muligheden nu.

Men det lyder spændende, hvis vi kan finde ud af noget! 

Mvh
Sara Rasmussen 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:38

Sara Rasmussen:

- Der var ikke noget galt, det var bare fordi at lave mere opmærksomhed om dette indslag, så hvis nogle havde overset det, så havde de muligheden nu.

Der er ingen grund til at oprette flere tråde, du kunne i stedet for havde skrevet i den anden, så ryger den i toppen af listen igen,

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Beklager, er ny herinde :) 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sara Rasmussen:
Beklager, er ny herinde :) 

Helt ok velkommen til ;)

Du kunne over veje at bruge booomerang.dk til at finde sponsore ;)

Held og lykke med det ;)

/allan

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 21:58

Hehe tak.

Vi har lige oprettet en derinde i dag, den skal bare lige godkendes - men tak ellers! :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)