Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv sponsor for den talentfulde 18-årige Nicolaj Jacobsen

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 5 person

Hej!

Jeg har valgt at ligge dette oplæg ud, fordi jeg står med en racerkøre med et enormt talent, som endnu ikke har fået chancen i Formel klasserne, efter som hans familie ikke har været i stand til at få ham videre i rækkerne fra gokart.

Mit navn er Sara Ramussen, og jeg er manager for Nicolaj Jacobsen. Det gør jeg, fordi jeg tror på at han kan noget som ingen andre kan.

Du kan nu som privatperson eller som virksomhed hjælpe Nicolaj Jacobsen til at blive professionel racerkøre, som på langt sigt kan blive en god forretning!

Vi går efter at få Nicolaj Jacobsen ud og køre Formel Ford i år, hvor vi kan bruge alle former for beløb – både store og små sponsorater vil være afgørende for at få Nicolaj Jacobsen ud og køre. 

Der er for to år siden blevet lavet en uddannelse på Århus Tekniske Skole, som går ud på at uddanne elever til at blive racermekanikkere. Hvis det lykkes at få dette budget til at køre Formel Ford, skal Nicolaj Jacobsen køre for dette team, og derfor støttes ikke kun Nicolaj, men også elever som derved kan fuldføre deres praktikplads.

Løbene vil foregå i Danmark, hvortil der vil blive enkelte løb i Sverige. I vil få reklamer på bilen, køredragt mm. Du og dine kollegaer/venner vil få muligheden for at få nogle enestående oplevelser med VIP billetter på racerbanerne, hvor Nicolaj Jacobsen deltager. Her kan I også invitere jeres forretningspartner til disse events.

Ønsker i at høre/læse mere omkring Nicolaj Jacobsen, så kan i skrive jeres e-mail og vi sender jer en brochure.

M.v.h.

Sara Rasmussen

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 14:15 | Låst

Hvor meget PR fik han sidste år?

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 14:32 | Låst

Han kørte ikke sidste år, efter som han ikke kunne finde penge til det. 

Det var en hollandsk manager, som skulle have betalt, men han gik under jorden efter han åbenbart havde snydt med penge. Men der vil komme artikler i avisen, og på en hjemmeside som skal laves hvis dette bliver til noget. 

Der er også diverse motorsportshjemmesider hvor der er PR muligheder så som pressemeddelelser, hvilket er ret benyttet. Gør han det rigtig godt, kan det være en mulighed at komme i Godmorgen/Godaften Danmark, som vi har set med andre kørere.

Håber du kan bruge svaret :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 20:49 | Låst
I må gerne smide mig en Brochure ...

Hvilke slags penge skal i rejse??

Mvh
Tim
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:55 | Låst

Kan i ikke oprette ham på booomerang.dk - så kan folk crowdfunde ham ;D

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 21:10 | Låst

Hej Tim!

Meget gerne! - Skal lige bruge din e-mail, så jeg kan få den sendt, eftersom jeg ikke lige kan finde den på din profil herinde.

Men det beløb vi skal bruge på et samlet år er ca. 50.000 kr. Men intet er for småt, da en løbsweekend koster ca 10.000 kr. Derfor kan ethvert beløb hjælpe rigtig meget, da vi tager det skridt for skridt! Det er også derfor vores mål at samle flere sponsorer sammen, med mindre der er én som kan og har lyst til at give hele beløbet.

Venlig Hilsen 

Sara Rasmussen

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 21:17 | Låst
Kontakt@indtil.nu
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 21:27 | Låst

Det lyder som en ung gut, der fortjener lidt hjælp for at udleve sin drengedrøm, send gerne brochure til joachim@loevgaard.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Dec 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:30 | Låst

Også gerne til rasmus@jungersen.net

Man kan vel altid finde noget frem :)

Alle ideer kan udleves!

Ejer af DreamsforKids.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11