Hej! Jeg har valgt at ligge dette oplæg ud, fordi jeg står med en racerkøre med et enormt talent, som endnu ikke har fået chancen i Formel klasserne, efter som hans familie ikke har været i stand til at få ham videre i rækkerne fra gokart. Mit navn er Sara Ramussen, og jeg er manager for Nicolaj Jacobsen. Det gør jeg, fordi jeg tror på at han kan noget som ingen andre kan. Du kan nu som privatperson eller som virksomhed hjælpe Nicolaj Jacobsen til at blive professionel racerkøre, som på langt sigt kan blive en god forretning! Vi går efter at få Nicolaj Jacobsen ud og køre Formel Ford i år, hvor vi kan bruge alle former for beløb – både store og små sponsorater vil være afgørende for at få Nicolaj Jacobsen ud og køre. Der er for to år siden blevet lavet en uddannelse på Århus Tekniske Skole, som går ud på at uddanne elever til at blive racermekanikkere. Hvis det lykkes at få dette budget til at køre Formel Ford, skal Nicolaj Jacobsen køre for dette team, og derfor støttes ikke kun Nicolaj, men også elever som derved kan fuldføre deres praktikplads. Løbene vil foregå i Danmark, hvortil der vil blive enkelte løb i Sverige. I vil få reklamer på bilen, køredragt mm. Du og dine kollegaer/venner vil få muligheden for at få nogle enestående oplevelser med VIP billetter på racerbanerne, hvor Nicolaj Jacobsen deltager. Her kan I også invitere jeres forretningspartner til disse events. Ønsker i at høre/læse mere omkring Nicolaj Jacobsen, så kan i skrive jeres e-mail og vi sender jer en brochure. M.v.h. Sara Rasmussen |
Hvor meget PR fik han sidste år?