| Mange tak, vi opretter noget derinde også! ;-) | 
Bliv sponsor for den talentfulde 18-årige Nicolaj Jacobsen
|  | 
| Du må meget gerne sende noget materiale til rene.hvid@outsourcemarketing.dk | 
René Hvid
Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus
| Hej! Ja, jeg har lige sendt dig en mail med brochuren :) Mvh Sara Rasmussen | 
| Tak for det René! Vi sender straks en brochure! - Og til jer andre som har skrevet jeres mail, har jeg har lige sendt brochuren til. | 
| Hej alle sammen. Der er nu ved at blive lavet en hjemmeside som kommer til at hedde www.nicolajjacobsen.dk Der går ikke længe før den kommer op at stå! - der vil blandt andet blive mulighed for sponsorlogo på hjemmesiden, og når man derved klikker på jeres logo kommer man ind på jeres hjemmeside! Vh | 
| Held og lykke med det | 
| Hej Sara 
 Har du kontaktet Red bull?? 
 Mvh. | 
"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"
| Hej Alexander! Jeg har snakket med ham Morten Lander, som står for det. Han siger at det er Red Bull i udlandet, som er ansvarlig for at udvælge kørere, så han kan ikke gøre noget. Vh | 
| Hej Anders! Han er blandt andet blevet samlet nr. 5 i Danmarks Mesterskabet, trods tekniske uheld! Ellers havde 2. pladsen været sikker. Taget i betrækning af, at han konkurrenter deltog i de europæiske serier, han Nicolaj været i top 5 hele tiden og fået et par 2. pladser 3. pladser osv. Alle kørerne har stort set trænet 1-2 gange om ugen, og trods Nicolajs begrænset budget har han kun trænet 1 gang om måneden, måske 2 gange hvis der har været penge. Derfor har han også kørt med en kart der har været 3 år ældre end konkurrenternes. Det vidner om hvad hans talent indebærer. Vh | 

Bliv gratis medlem
  Bliv gratis medlem

Opret bruger
Opret bruger