Hej Henrik
Nu er jeg en af dem, der får rigtig mange 1 stjerne bedømmelser, og det er nok fordi at jeg ikke lige deler den store mængde af meninger. Men jeg vil også sige at det er fuldt ud fair at give mig 1 stjerne når man ikke er enig i det jeg skriver.
For det andet, så er vi iværksættere og selvstændige, og derfor burde vi være rustet til at kunne håndtere at stå alene med vores holdninger, og få dårlig omtale fx. Alle vores kunder er jo ikke lalleglade mennesker der mener at vi er guds gave til det danske erhvervs liv.
Men når det nu er sagt, så har jeg før påtalt problematikken omkring det stjerne halløj, specielt omkring superbruger halløjet, og det indkasserede jeg så kun en stjerne på. Og nu kommer du så også og er udtilfreds med det.
Problemet er at det tit ikke bliver brugt efter hensigten, men mere som fedterøvs tillæg, og kigger man bare lidt, så ser man at uanset hvad nogle få siger, så er de oppe på 5 stjerne, selvom det direkte er falsk det de skriver. Og det er netop problemet med det stjerne kaster halløjet, for tager man den bedømmelse som at det er sande udsagn, så vil man brænde nallerne.
Jeg er sådan set ligeglad med det stjerne halløj, for jeg har opgivet alt om det, og da jeg sætter min egen mening og integretet højre end at være ludder for andres mening, så koster det. Og det er også det som tit kan give nogle knubs. Og nej jeg er ikke et super mennesker der kan klare alt. Men jeg er den jeg er, og der vil jeg ikke gå på kompremi.
Jeg har en alder, der gør at jeg kan danne min egen mening, uden at skulle holde den op mod andre. Jeg ved jeg er ikke så succes fuld som andre. Og er absolut heller ikke så klog. Men min mening er jo netop summen af det jeg oplever. Og det skal man jo tit tænke på.
JEg er ikke bleg for at give 1 stjerne, og har gjort det tit, og har også forsvaret det i PB, når folk ikke har forstået det. For nogle gange gider jeg ikke at skulle forsvare det offentligt. Mere fordi at det tit vil gå udover personen.
Når vi så snakker om stalker, så er der vel ikke andet at gøre end at skrive til supporten her på siden, og sætte dine beviser på. Så må de vurdere, eller du må tage en samtale med personen omkring problematikken. Vi er vel voksne nok til at kunne se tingene i øjnene og også at kunne håndtere de ubehagelige ting.
/Kenneth