Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Stalker

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes jeg har oplevet det... Det synes jeg er ærgerligt og ødelægger formålet med det hele. Mens sådan er det bare og livet går videre.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Nu er jeg en af dem, der får rigtig mange 1 stjerne bedømmelser, og det er nok fordi at jeg ikke lige deler den store mængde af meninger. Men jeg vil også sige at det er fuldt ud fair at give mig 1 stjerne når man ikke er enig i det jeg skriver.

For det andet, så er vi iværksættere og selvstændige, og derfor burde vi være rustet til at kunne håndtere at stå alene med vores holdninger, og få dårlig omtale fx. Alle vores kunder er jo ikke lalleglade mennesker der mener at vi er guds gave til det danske erhvervs liv.

Men når det nu er sagt, så har jeg før påtalt problematikken omkring det stjerne halløj, specielt omkring superbruger halløjet, og det indkasserede jeg så kun en stjerne på. Og nu kommer du så også og er udtilfreds med det.

Problemet er at det tit ikke bliver brugt efter hensigten, men mere som fedterøvs tillæg, og kigger man bare lidt, så ser man at uanset hvad nogle få siger, så er de oppe på 5 stjerne, selvom det direkte er falsk det de skriver. Og det er netop problemet med det stjerne kaster halløjet, for tager man den bedømmelse som at det er sande udsagn, så vil man brænde nallerne.

Jeg er sådan set ligeglad med det stjerne halløj, for jeg har opgivet alt om det, og da jeg sætter min egen mening og integretet højre end at være ludder for andres mening, så koster det. Og det er også det som tit kan give nogle knubs. Og nej jeg er ikke et super mennesker der kan klare alt. Men jeg er den jeg er, og der vil jeg ikke gå på kompremi.

Jeg har en alder, der gør at jeg kan danne min egen mening, uden at skulle holde den op mod andre. Jeg ved jeg er ikke så succes fuld som andre. Og er absolut heller ikke så klog. Men min mening er jo netop summen af det jeg oplever. Og det skal man jo tit tænke på.

JEg er ikke bleg for at give 1 stjerne, og har gjort det tit, og har også forsvaret det i PB, når folk ikke har forstået det. For nogle gange gider jeg ikke at skulle forsvare det offentligt. Mere fordi at det tit vil gå udover personen.

Når vi så snakker om stalker, så er der vel ikke andet at gøre end at skrive til supporten her på siden, og sætte dine beviser på. Så må de vurdere, eller du må tage en samtale med personen omkring problematikken. Vi er vel voksne nok til at kunne se tingene i øjnene og også at kunne håndtere de ubehagelige ting.

/Kenneth

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:
Nu er jeg en af dem, der får rigtig mange 1 stjerne bedømmelser, og det er nok fordi at jeg ikke lige deler den store mængde af meninger. Men jeg vil også sige at det er fuldt ud fair at give mig 1 stjerne når man ikke er enig i det jeg skriver.

Jamen, deri er jeg meget enig med dig :-) Folk må for den sags skyld give mig alle de 1 stjerner de vil, for jeg ændrer ikke min holdning, medmindre jeg selv kan se , jeg har taget fejl.

Kenneth:
For det andet, så er vi iværksættere og selvstændige, og derfor burde vi være rustet til at kunne håndtere at stå alene med vores holdninger, og få dårlig omtale fx. Alle vores kunder er jo ikke lalleglade mennesker der mener at vi er guds gave til det danske erhvervs liv.

Jeg vidste at det kunne fremstå, som om jeg ikke tåler kritik, men den chanche valgte jeg tage, for det var mere en undren over at man kan være uenig i en tråd og vælger man at give 1 stjerne i andre, fordi man er blevet tøsesur.

Kenneth:
Når vi så snakker om stalker, så er der vel ikke andet at gøre end at skrive til supporten her på siden, og sætte dine beviser på. Så må de vurdere, eller du må tage en samtale med personen omkring problematikken. Vi er vel voksne nok til at kunne se tingene i øjnene og også at kunne håndtere de ubehagelige ting.

haha, nu valgte jeg overskriften for at skabe en debat, og det er da også lykkedes. Jeg har hellere ikke noget problem med de mennesker, hvis de gider bruge tid på mig, så må det være deres helvede :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er en lille lemming satan, der elsker at få mange stjerner, ganske enkelt. 

Jeg tager 5 stjerner som et klap på skulderen, som et tegn på at mine ord har været brugbare, hjælpsomme eller om ikke andet, til morskab for andre. 

Jeg skriver ofte indlæg, hvor jeg er rasende og pist, men vælger ikke at publicere, for ikke at give mig selv et dårligt ry, ødelægge amino.dk og ja, faktisk også for ikke at få en masse dårlige stjerner.

Jeg er skide stolt af at have været medlem af amino.dk siden 2005, og har skabt mig selv en masse gode stjerner. Den dag jeg står med røven i postkassen, er jeg sikker på at jeg ville kunne hente hjælp fra mange steder, heriblandt amino.dk.

- Som person går jeg ofte med størstedelen af stemningen, om det er had eller kærlighed, jeg sidder ikke altid og overvejer hvad min holdning er, blot hvad de andre sys. Og det er dejligt nemt!
- Som person ser jeg op til de mennesker der har succes og er pisse dygtige til deres fag, som Martin og Demib og en masse andre i den virkelige verden. 

Så ja, disse stjerner, som det er blevet populært at hade, betyder faktisk noget for mig. Et lille klap på skulderen, når de kommer i kassen.

Hvad angår negative stjerner, forsøger jeg så vidt det er muligt kun at give positive. Ja, det må være et mål kun at give disse, så jeg kun fokusere på det positive.
Jeg har selv været en bandit til at udlevere disse negative stjerner, fordi, at det bare er langt nemmere at klikke end at skrive.  

Disse stalkere er jeg også ramt af en sjælden gang imellem. Et besøg på deres profil eller se deres kommentarer i debatten, viser at de, trods jeg er en lille lemming satan, nok har lidt flere problemer end jeg :)

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Boysen : Jeg ser op til dig Big Smile

 

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
jeg ændrer ikke min holdning, medmindre jeg selv kan se , jeg har taget fejl.

Mener du det du skriver?

Hvad nu, hvis du rent faktisk alligevel tager fejl i noget, men ikke selv kan se det, så kan du da få et problem. - Men det kan du måske ikke se? Wink

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud S.:

Henrik Nielsen:
jeg ændrer ikke min holdning, medmindre jeg selv kan se , jeg har taget fejl.

Mener du det du skriver?

Hvad nu, hvis du rent faktisk alligevel tager fejl i noget, men ikke selv kan se det, så kan du da få et problem. - Men det kan du måske ikke se? Wink

Tja hvis man ikke kan se fejlen, så er der vel heller ikke grund til at ændre den?
Det er vel bare det tveæggede sværd = stædighed?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:
hvis man ikke kan se fejlen, så er der vel heller ikke grund til at ændre den?

- denne holdning deler jeg bestemt ikke, men desværre er den ret udbredt. Du kan kalde det stædighed, jeg kalder det selvisk.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud S.:
denne holdning deler jeg bestemt ikke, men desværre er den ret udbredt. Du kan kalde det stædighed, jeg kalder det selvisk.

Du har godt nok tabt mig lidt her.

Jeg erkender gerne når jeg tager fejl. Men hvis jeg ikke kan se at jeg har taget fejl, så ved jeg det jo heller ikke. Og når jeg ikke ved at jeg har taget fejl, går jeg som udgangspunkt ud fra, at jeg har ret.

Og hvis jeg tror jeg har ret, hvad skulle grunden så være til at ændre min holdning?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Knud S.:

Lasse Smith:
hvis man ikke kan se fejlen, så er der vel heller ikke grund til at ændre den?

- denne holdning deler jeg bestemt ikke, men desværre er den ret udbredt. Du kan kalde det stædighed, jeg kalder det selvisk.

Hvis man har en holdning og man ikke kan overbevises at ens holdning er forkert.
Så er man selvisk hvis man ikke ændre den?

Du kalder det selvisk, jeg kalder det idiotisk at skifte mening uden gyldig grund.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)