Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop: Hvor billigt KAN det gøres ?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Møldrup
Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Gominisite.com.

Det mest enkle shopsystem på markedet. Og til en fornuftig pris.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:58

For at følge op: Efter nogle dages research og overvejeler osv. Jeg tilbyder nu til de første x antal personer gratis webshop (evt. med gratis webhotel) i x antal uger med det formål, at jeg lærer noget om hvad der skal til af support til hvilke priser osv. for at drive et sådant firma OG test-personerne lærer at starte en webshop.
Læs mere her

Hilsen Michael

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:15

Hej Michael.

Jeg kan se at dette er blevet en længere tråd, men var nu fristet til at svare med "Hvor billigt KAN en bil anskaffes"? Det lyder som at du leder efter den umiddelbart billigste løsning, men husk at kvalitet udadtil på en shop også kan affektere omsætningen yderst positivt.

Du kan selvfølgelig vælge at anvende Paypal som eneste betalingsmulighed, men husk at der i 2010 faldt en EU dom, hvor en forbruger havde returneret sit varekøb. Butikken tilbagebetalte også som påkrævet, men Paypal frigav ikke pengene. De vandt sagen, da de i deres vilkår udtrykkeligt havde gjort opmærksom på at der handles eMoney og ikke specifikke varer. Det var noget af et slag for forbrugerne.

Alternativt skal du forvente et månedligt omkostningsniveau på henved 800-1000,- eksl. design og udvikling.

Der er sikkert mange der leverer billigt og er villige til at underbyde hinanden for en større mængde arbejde for at få en god webshop stablet på benene, så håber at du finder hvad du søger herinde!

God weekend! :-)

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 21:32

Hej Divendo

Jeg har desværre ikke kompetence til at se views på tråde eller også er jeg for dum. Nå, denne tråds emne var nu ment lidt provokerende. Det er jo ingen hemmelighed at danske webshop-udbydere er noget dyrere end mange i udlandet.

Mit spørgsmål var akademisk eller intellektuelt, om du vil. Som du kan se andetsteds her på Amino, så tilbyder jeg nu 3 års gratis webhotel incl. webshop. Betingelser, form og indhold osv kan du læse her mere om ved at klikke.

PS Jeg har før lavet rav i en branche med høje profitter ;-)
Hilsen Michael Maardt

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:36

Hej Michael.

Dejligt at høre at du laver rav i den. Syntes dog lige at jeg ville reagere. Det er ikke mit segment at underbyde på. Jeg er dyrere end de fleste, men viser også en potent portfolio og leverer et godt stykke arbejde - sålænge kunderne vil betale for min tid som ekstern konsulent.

Jeg er ny herinde og sonderer lige terænnet. Skal det være billigt, så skal det vist være igennem Amino. ;)

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er helt enig i dine synspunkter Henningog har da også erfaret som du siger at en web-stie alene ingen mening giver med mindre man blot ønsker at have noget at henvise til ved møder og smataler med kundeemner. Skal kunderne komme i butikken må den være åben - altså synlig ved købs-søgninger,

Jeg ville give den her 4 stjerner, men det kan jeg så ikke resten kommer her: StarStarStar

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 08:59

Jeg har rettet i mit koncept. Ikke gratis længere, blot billigere og lidt anderledes end de andre. Følg link i min signatur

Michael

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)