Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for en donation!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino, jeg sidder her og mangler fodboldsko, da jeg er rimelig træt af at være den dårligste i klassen til det, fordi jeg går rundt i dårlig sko, så jeg tænkte på der var nogen der havde lidt håndøre de ikke lige skulle bruge som de kunne donere. Jeg vil blive yderst glad og tilfreds.

Mange tak.

Donationsside: http://www.indiegogo.com/Donate-money-for-new-football-shoes-to-me

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:33

Nu er det ikke direkte henvendt mod dig, men det er 3 gang i denne uge at nogen vil have en donation, jeg håber ikke at amino bliver spammet til med sådan nogle tråde.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:14

Skal lige siges atdet ikke er mig som har tildelt dig denne en stjerne..

GarethBale:

Hej Amino, jeg sidder her og mangler fodboldsko, da jeg er rimelig træt af at være den dårligste i klassen til det, fordi jeg går rundt i dårlig sko, så jeg tænkte på der var nogen der havde lidt håndøre de ikke lige skulle bruge som de kunne donere. Jeg vil blive yderst glad og tilfreds.

Mange tak.

Donationsside: http://www.indiegogo.com/Donate-money-for-new-football-shoes-to-me

Ud over det lagde jeg mærke til noget andet i din tekst..  Du skriver at du er den dårligste i klassen, på grund af de dårlige sko?  Hvis man skulle kigge realistisk på dette, er det sådan set ikke skoene som bestemmer hvor god man er til fodbold. Jeg har som barn ikke haft råd til fodboldstøvler til 500$ som du vil have donation til... Nogle gange spillede jeg barfodet, men hey jeg tæskede stadig de andre uden sko... tadaa

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:26

Alexander R. B:
Skal lige siges atdet ikke er mig som har tildelt dig denne en stjerne..

Den napper jeg "æren" for Smile

Men det er da godt Booomerang netop er lanceret Wink

/allan

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 08:36

Hej du!

Nu er jeg selv verdens dårligste fodboldspiller ikke...

- Men af egen erfaringer hvor jeg har gået til fodbold kan man sagtens få en god fodbold sko til 200-400 kroner, og 500 dollars?! Skal du ha de allerbedste man kan få? Det samme når du siger du er en af de dårligste pga. dine sko? Det har noget med talent at gøre.. Jeg kender mange unge talenter, og de kan sagtens spille pisse godt barfodet eller med en billig patrick sko fra bilka? Der er slet ingen grund til at købe sådan en dyr fodboldstøvle.. Jeg kan godt se det lækre i at ha sådan et par, men argh?

Tag dig nu sammen og ja :)!

- Mads

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 08:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu kan du jo altid få lov til at gå med aviser, vaske op eller arbejde i det lokale supermarked. Der er masser af arbejde, så kom da ikke her og spørge til en donation, hvis du ikke selv ønsker at gøre noget, for at du kan få et par nye sko! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)