Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

partnerskab til eksisterende firma tilbydes til person med flair og interesse i e-salg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Forretningspartner med flair og interesse for e-salg søges: Vi har produktet med potentiale og historik. Vi har produktionen og underleverandører. Vi har salgskonceptet. Vi har ingen direkte konkurrenter til vores niche.

Men...
Vi mangler en partner der har flair og interesse for e-salg - for det er vores helt største svaghed.

Hvis du har de nødvendige kompetancer og tro på produktet, tilbyder vi ligeværdigt partnerskab (1/3 af firmaet) uden at skulle skyde andet ind i firmaet end arbejdsindsats (på deltid ligesom de 2 andre partnere) og den nødvendige e-løsning.
Få selv syn for produktet på www.egeskov-danmark.dk - og kontakt os hvis du er interesseret.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:06

Hej Anders

Hvilken salgs arbejdsindsats snakker vi om ? Salgsarbejde eller ?

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 10. May 11
Skrevet kl. 09:58

Både udvikling og daglig vedligeholdelse og optimering af vores websalg. Adwprds - analytics, produktpræsentation osv.

Allround websalgs-arbejde....

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 14:52

Du er velkommen til at skrive en PB med yderligere information der kan være relevant at vide.

Det kunne sagtens være relevant for os. Men hvad er tidshorisonten for at i skal finde en partner?

/Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra København
Tilmeldt 10. May 11
Skrevet kl. 16:11

Jeg tænker en 3 mdr eller lignende....

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 17:37

Hej Anders.

Du må meget gerne skrive til mig i en privatbesked, hvor du kommer med yderligere informationer om, hvad dette job indebærer af arbejdsopgaver, da det er relevant for mig at vide.

På forhånd tak. 

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 11:35

Hej Anders,

Du er meget velkommen til at skrive til mig. Så kan vi tage en lille snak om hvad, hvordan og hvorledes hvis det virker interessant for begge parter.

/Kenneth

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)