Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på 10 dage med masser af konstruktive tilbagemeldinger og rigtig hårdt arbejde. Hvad synes du ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

De opstillet mål for det nye design på siden:

Overskuelig.

Let at navigere rundt på.

Budskabet kommunikeret effektivt ud.

Let adgang til vores Facebook-kanal.

Er ovenstående lykkedes ?

www.JudgeMe.dk

På forhånd tak!

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:42

Casper Henningsen:

De opstillet mål for det nye design på siden:

Overskuelig.

Let at navigere rundt på.

Budskabet kommunikeret effektivt ud.

Let adgang til vores Facebook-kanal.

Er ovenstående lykkedes ?

www.JudgeMe.dk

På forhånd tak!

Hej Casper

Har været inde og kigge lidt på siden. Jeg må sige at jeg ikke rigtig har set en lign. side før - eller er det bare mig som ikke har fulgt med? :D

Men for at komme til dine punkter, og om de lykkedes...

Overskuelighed

Synes absolut at siden er overskuelig. Et fedt og anderledes desgin, men bestemt ikke svær at finde rundt på. Dog kunne jeg godt tænke mig, hvis bedømmelsessøjlen (0-100) fik en forklaring. Altså jeg ved godt at det er bedømmelsesbarometeret, men skulle lige kigge en ekstra gang. For mig, så det første gang, ud som om at det var sidens færdighed hehe... :D

Kunne man evt. forestille sig at søjlen kom over under de tre bedømmelsesknapper, og at "Følg JudgeMe her" blev flyttet over til højre side i stedet for?

Navigationen

Ikke noget der, den er simpel og let at komme rundt på.

Kommer budskabet ud?

Ja, absolut. "Vi dømmer og udvikler hverdagens produkter", er en rigtig god tekst på siden. Det viser hurtigt hvad siden handler om.

Det at I bruger videoer er perfekt, og så er de ikke kedelige. Good work.

Facebook kanalen!

Tjaa, det er ligesom andre sider, så det er fint. Man kender efterhånden, hvilken knap man skal trykke på, for at komme ind på en Facebook-side. I kunne evt. få en "Synes godt om"-boks med alle som "Liker". :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:16

Netop det at siden ikke er som alle andre man ser idag, synes jeg er fantastisk.. Men den mening havde jeg også sidst..

Den er overskuelig, spændende og rent lige til.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:28

Jeg synes layoutet er meget overskueligt og alligevel interessant og moderne at se på. 

Det eneste jeg savner er lidt bedre og tydeligere muligheder for at browse mellem projekterne. Det tog mig lige lidt tid at finde knappen oppe i højre hjørne. Dette bliver især aktuelt efterhånden som der kommer mange projekter.

Rigtig fedt koncept, i øvrigt. Og med sidens titel giver det hele jo nærmest sig selv. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:14

@Anders, Alexander og Jakob.

Superfedt i har taget jer tiden til at se på siden. Glad for vores redesign har hjulpet på forståelse.

Må jeg ikke høre jeres oprigtige mening om ideen og konceptet bag www.judgeme.dk , kan nævne at vi er i meget tæt dialog med 2 mulige producenter af vodka/danskvanden og projektet har skabt en tendens hen imod en bevægelse. Men jeg tænker lidt, at man måske kunne gå andre veje med siden også. Vi har ihvertfald gjort os en masse interessante tanker vi i teamet gerne vil diskutere med enkelte personer, som kunne have interesse. ?

Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:44

Tak for det positive feedback på det nye design! Vi ville blive meget glade, hvis der var flere, som havde nogle kommentarer. Vi arbejder hårdt på at få siden til at side lige i skabet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33

forstår ikke dette med tal i venstre side der er en lang række tal og kan ikke rigtigt se hvorfor de er der .

højre side står 99 har stemt , men jeg kan ikke se hvad de har stemt.

hjemmesiden til passer sig ikke små 10 skærme man skal køre og tilbage på siden det gør det svært for en at overskue derved siden på små skærme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:05

Hej Casper

Som nævnt synes jeg virkelig, at idéen er god. 

Det er interessant at se folk få lov at præsentere deres idéer, og resultaterne af afstemningerne er jo money-in-the-bank rent markedsundersøgelsesmæssigt. Eller vil i hvert fald blive det, den dag I får mange brugere. Husk af samme grund at få undersøgt grundigt hvem jeres brugere er, så I kan lave nogle repræsentative undersøgelser. 

Jeg vil selv bruge siden. Jeg synes det er spændende at se, hvad folk opfinder og går og drømmer om at sende på markedet. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:39

Mikael christiansen:

forstår ikke dette med tal i venstre side der er en lang række tal og kan ikke rigtigt se hvorfor de er der .

højre side står 99 har stemt , men jeg kan ikke se hvad de har stemt.

hjemmesiden til passer sig ikke små 10 skærme man skal køre og tilbage på siden det gør det svært for en at overskue derved siden på små skærme

Hej Mikael. Tak for feedback. super rart! Hvis du havde set den her video ville du vide, at tallene til venstre i barometeret er et udtryk for hvordan vores besøgende/dommere har dømt det projekt eller en konkret ide. - Barometeret udtrykker således ideens potentiale og holdbarhed.

99 havde stemt , nu 107. du kan se det i henholdvis den grønne, orange og røde knap. (der er et tal indeni som viser hvor mange hver farve har fået) . Du kan iøvrigt også trykke på tallet 99 - nu 107, så vil du få vist en graf i en cirkeldiagram som viser fordelingen. 

Vi er klar over højrescroll på de helt små skærme - det er noget vi arbejder på at forbedre.

Skriv endelig ved yderligere tvivl om noget. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:52

Jakob Horn:

Hej Casper

Som nævnt synes jeg virkelig, at idéen er god. 

Det er interessant at se folk få lov at præsentere deres idéer, og resultaterne af afstemningerne er jo money-in-the-bank rent markedsundersøgelsesmæssigt. Eller vil i hvert fald blive det, den dag I får mange brugere. Husk af samme grund at få undersøgt grundigt hvem jeres brugere er, så I kan lave nogle repræsentative undersøgelser. 

Jeg vil selv bruge siden. Jeg synes det er spændende at se, hvad folk opfinder og går og drømmer om at sende på markedet. 

Lækkert med noget rigtig konstruktiv feedback Jakob. Tak for det!

Glad for du synes om ideen!

Vi har i teamet brugt den sidste uges tid på at tænke os rigtig godt og grundigt over hvordan vores næste skridt på siden skal trædes. Kunne være cool, at vende ideen med dig på et tidspunkt inden vi smider den op i næste uge ? Vi prøver i øjeblikket lidt forskellige løsningsmodeller i forhold til, at kunne indsamle data på vores besøgende og specielt vores dømmende besøgende. En ting er dog sikkert - jo flere vi får en over vores fb kanal desto lettere og bedre rustet vil vi stå i den henseende.

Vi tales ved (forhåbentlig snart) . Ville være cool, hvis du tog aktiv del i de projekter, hvor du kan skabe en progressiv udvikling :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)