De opstillet mål for det nye design på siden: Overskuelig. Let at navigere rundt på. Budskabet kommunikeret effektivt ud. Let adgang til vores Facebook-kanal. Er ovenstående lykkedes ? www.JudgeMe.dk På forhånd tak! |
Casper Henningsen:De opstillet mål for det nye design på siden:
Overskuelig.
Let at navigere rundt på.
Budskabet kommunikeret effektivt ud.
Let adgang til vores Facebook-kanal.
Er ovenstående lykkedes ?
www.JudgeMe.dk
På forhånd tak!
Hej Casper
Har været inde og kigge lidt på siden. Jeg må sige at jeg ikke rigtig har set en lign. side før - eller er det bare mig som ikke har fulgt med? :D
Men for at komme til dine punkter, og om de lykkedes...
Overskuelighed
Synes absolut at siden er overskuelig. Et fedt og anderledes desgin, men bestemt ikke svær at finde rundt på. Dog kunne jeg godt tænke mig, hvis bedømmelsessøjlen (0-100) fik en forklaring. Altså jeg ved godt at det er bedømmelsesbarometeret, men skulle lige kigge en ekstra gang. For mig, så det første gang, ud som om at det var sidens færdighed hehe... :D
Kunne man evt. forestille sig at søjlen kom over under de tre bedømmelsesknapper, og at "Følg JudgeMe her" blev flyttet over til højre side i stedet for?
Navigationen
Ikke noget der, den er simpel og let at komme rundt på.
Kommer budskabet ud?
Ja, absolut. "Vi dømmer og udvikler hverdagens produkter", er en rigtig god tekst på siden. Det viser hurtigt hvad siden handler om.
Det at I bruger videoer er perfekt, og så er de ikke kedelige. Good work.
Facebook kanalen!
Tjaa, det er ligesom andre sider, så det er fint. Man kender efterhånden, hvilken knap man skal trykke på, for at komme ind på en Facebook-side. I kunne evt. få en "Synes godt om"-boks med alle som "Liker". :D