......sådan sidder du måske nu og tænker. Og ja - det ER surt.
Jeg kan sikkert hjælpe dig. Jeg driver min inkasso-virksomhed med absolut gode resultater. Jeg har naturligvis Rigspolitiets autorisation til at drive inkasso-virksomhed.
Min erfaring og vedholdende "kontakt" til skyldner giver gode resultater.
Sådan fungerer det:
Du kontakter mig, sender relevant materiel, vi taler om sagen (eventuelt et møde - gerne hos dig) og aftaler hvor meget jeg skal have for at køre sagen. Konceptet "no cure - no pay" bruger jeg ofte....
Kontakt mig - og lad os få en snak om dit problem med kunder som ikke betaler....
Velkommen til Amino - et super sted for iværksætteri og endda også gode tilbud.
Til sidstnævnte er der en kategori der hedder 'jeg har et godt tilbud til dig' som jeg har tilladt mig at flytte dit indlæg over i så de andre grupper ikke overvældes af alle de gode tilbud vi alle har :-)
Inkasso er desværre ubrugeligt, folk der ikke vil betale er godt klar over at de blot skal komme med en indsigelse baseret på mindre end 2% varm luft, hvorefter at inkasso sagen automatisk skal frafaldes, eller føres som en alm. civil retsag. Derfor er inkasso både spil af min tid og mine penge ... hvis ikke folk reagerer efter en venlig påmindelse i telefonen el. evt. på mail, så er der ikke andet at gøre end at stævne dem.
Det var da en underlig indstilling til inkasso, Mikkel... Mon ikke samtlige inkassofirmaer og advokatfirmaer, som driver debitor/inkassoservice er uenige med dig?
Det var da en underlig indstilling til inkasso, Mikkel... Mon ikke samtlige inkassofirmaer og advokatfirmaer, som driver debitor/inkassoservice er uenige med dig?
I givet fald overtræder de inkasso lovgivningen, det er ikke en indstilling ... det er sådan det rent faktisk fungerer. Inkasso kan bruges til at vride en afdragsordning ud af private der ikke har pengene, men det er fuldstændigt ubrugeligt overfor en skruppelløs virksomhed der bestiller en vare uden at have intentioner om og/eller mulighed for at, betale den efterfølgende regning. Desværre.
...det giver vist ingen mening at diskutere dette med dig. Fortsat god dag.
Det behøver du skam ikke diskutere ... hvis du ikke selv har stået i situationen kan jeg jo kun lykønske dig med at du har været heldig ikke at rende ind i den slags kunder :-)