Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv sponsor for den talentfulde 18-årige Nicolaj Jacobsen

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Én sponsor på plads! Det er godt for os!! Vi er så tæt på som vi overhovedet kan blive på en mere sponsor, så nu begynder at for alvor at tage en seriøs drejning og vi forsætter kampen!

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 18:12 | Låst

Hej Sara,

Pröv evt. at tage fat i Cult - jeg kender flere sportsudövere som er sponsoreret af dem.

Carlsberg Sport er ogsaa en mulighed - http://www.onsidesport.dk/

Jeg har selv tidligere väret sponsoreret og kan anbefale at Nicolaj tager en tur rundt til lokale erhvervsfolk og forklarer hans situation - det er overraskende nemt at faa erhvervsfolk til at stötte med belöb paa 500-1000 kr uden de skal have logo osv. paa han töj.

Husk at fortälle dem det kan träkkes fra - det öger ivhertfald konverteringen med 40% i Jylland :)

Jeg ved at 5 - 10.000 ikke er specielt svärt at samle paa den maade.

Held og lykke

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 16:37 | Låst

Hej!

Super anbefaling, det skal lige prøves af! 

Han bor i en meget lille by hvor der ikke er nogle erhvervsdrivende og de få som der er har desværre ikke vist interesse, men vi kunne prøve at sætte noget i det lokale Mårslet blad hvor han kommer fra. Det kunne være at det gav en anden form for opsigt. 

Tak for det!

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 15:25 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicolaj Jacobsen var i går den 10-08-2011 nede på Padborg og teste en Legend Car. Det var hans første gang på en racerbane i en racerbil, og takket være Tom Petersen, kunne det lade sig gøre at prøve kræfter af med sådan en bil.

Det er noget helt andet at gå over til en racerbil fra en gokart. Nicolaj har ikke siddet i en gokart siden 2009, og allerede efter første træning viste Nicolaj at han er født til det her.

I anden træning kørte Nicolaj så hurtigt at folk var chokeret på banen. Dem som står for at styre Padborg sagde at de bedste kørere de har haft ude i sådan en Legend har kørt 1.14.7 og de har prøvet banen før og haft lidt erfaring med racerbiler. Det skal lige siges at de har haft en hel dag til at komme ned og køre den tid. Nicolaj bruge kun to træninger af 10 omgange og kørte allerede 1,2 sekund hurtigere end de hurtigste der har prøvet bilen for første gang. Og i en ny bil ville der være endnu et halv sekund at hente. Det vil sige at med 25 minutters træning i alt, så manglede Nicolaj kun ca. to sekunder til de hurtigste som kører Legend Car mesterskabet i Danmark. 

Håber denne test siger lidt om Nicolajs talent.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:39 | Låst

det lyder interessant. send noget info om projektet til mig.

Fra Juelsminde
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 152
Fra  7 of diamonds Skrevet kl. 19:12 | Låst

palle_p@live.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 08:43 | Låst

Ja, kan jeg få din mail, så kan jeg sende det.

Fra Herning
Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:03 | Låst

Du må meget gerne sende noget info til frknoermark @ hotmail.com :)

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 09:35 | Låst

Tirsdag den 16-08-2011 var Nicolaj på Padborg Park for at prøve en Ginetta G40 som er et nyt projekt i Danmark for ungdomstalenter i alderen 15-21. Bag denne klasse er blandt andet Jason Watt og Tommy Schröter som står for at styre klassen!

Dagen gik ud på at de tilmeldte kører fik 2 træningspas i alt. Første gang Nicolaj var ude og køre var det i regn, hvilket var første gang i en racerbil, hvor underlaget var glat for ham. Det gik over alle forventninger og det engelske fabriksteam var vildt fascineret og med ord som "thats fucking brilliant job" gav det Nicolaj endnu mere mod til at køre næste træning. Michael K. Christensen, som er en af Danmark favoritter til at komme i Formel 1, kørte med Nicolaj da han var ude sin første gang. Han var imponeret over hans kørsel! 

Anden gang han kom ud og køre var banen tørret op, og denne gang var Dennis Lind med i Bilen. Han har vundet EM i Formel Ford og det uofficielle WM Mesterskabet i Formel Ford. Nicolaj kørte rigtig hurtigt og folk og teamet var igen imponeret. Dennis Lind sagde blandet andet, at han synes det var så godt at teamet burde give mig et gratis sæde i England næste år! 

Efter der var blevet analyseret data kunne vi se at Nicolaj var hurtigst i den første del af banen med hele 2 tinedele! Det var 100% tilfredsstillende og vi håber virkelig at vi kan få ham ud og køre, for talentet er der!

Fra Allerød
Tilmeldt 15. May 11
Skrevet kl. 09:37 | Låst

Denne Ginetta G40 er også en mulighed for Nicolaj at køre i 2012, især fordi der vil blive så meget fokus på denne klasse i næste år, og der er gode muligheder for sponsorlogoer på bilen!

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)