Vores projekt om at få Nicolaj Jacobsen ud og køre er desværre gået lidt i vasken. Vi har haft en del interesse men det har ikke været muligt at skaffe penge selvom det har været tæt på af ukendte årsager.
Vi håber at der er nogle som kan hjælpe med at få Nicolaj Jacobsen ud, og ALLE beløb har betydning!
Vores projekt om at få Nicolaj Jacobsen ud og køre er desværre gået lidt i vasken. Vi har haft en del interesse men det har ikke været muligt at skaffe penge selvom det har været tæt på af ukendte årsager.
Vi håber at der er nogle som kan hjælpe med at få Nicolaj Jacobsen ud, og ALLE beløb har betydning!
Håber at høre fra jer!!
Hej Sara.
Normalt gider jeg ikke bruge tid på sådanne projekter, men efter at have læst dit første indlæg, valgte jeg alligevel at skrive til dig. Ved ikke om du kan huske det, men vi nåede faktisk så langt at du skrev en mail om at du ville sende en sponsor kontrakt, men jeg hørte ikke mere fra dig.
Vi havde lavet kontrakten og det hele, hvor vi skrev hvad vi synes det skulle indebære og så sendte vi den til dig for at få den godkendt og siden hen hørte vi ikke fra dig.
Så vi har svaret dig, men siden de 2 andre projekter hellere ikke kan komme videre er der måske problemer med mailen.
Det beklager jeg virkelig meget, fordi jeg har brugt rigtig meget tid på det og vil gøre alt for at det skal kunne lykkes!
Håber ikke du har mistet interessen på grund af fejl i mailen, og derfor vil jeg høre om alt kommunikation kan foregå over indbakken her på Amino? :)