Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online service der kan spare dig for tusindvis af kroner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi har lanceret et nyt system som kan spare virksomheder og private for mange penge.

Remindiing giver dig mulighed for at registrere dine produkter med udløbsdato, og på den måde blive påmindet om din garanti før den løber ud. Du kan således spare tusindvis af kroner på at få dine produkter ombyttet eller repareret på garantien.

Du kan prøve gratis her: http://remindiing.dk

Vi har en del ting liggende i pipelinen allerede og vil løbende udvikle det, men har du et forslag eller ser du nogen fejl, så er du meget velkommen til at skrive dem til os.

Tak :)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tim

Super fed side!!!

Men jeg forstår ikke konceptet helt ej heller forretningsgrundlaget.

I tager altså penge for at minde mig om at en garanti på noget jeg har købt udløber om x dage?

Hvorfor er det nemmere for mig at registere det i jeres system frem for i eks. outlook eller mit sædvanlige kalender system?

For mig vil den største hurdel være at huske at registere mine garantier til at starte med.

Normal så gemmer jeg mine boner i bogholderiet for virksomheden eller i en skuffe for min private køb. Går noget i stykker så finder jeg bon'en og får det repareret og hvis garantien dækker er det jo fedt.

Umiddelbart har jeg ikke behov for at blive mindet om at min garanti udløber om x dage når mine ting ikke fejler noget?

Er det mig der er bare ikke forstår det?

Hej fra Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:15

Lige nu kan jeg ikke lige forestille mig at have behovet. Det kunne være fint, hvis det var noget som man automatisk fik af vide OG datoer automatisk blev registreret.

F.eks. hvis man fik en mail fra forhandleren eller webshoppen, hvor man købte varen. Men det ville nok ikke være god forretning for dem Smile

Men det kan være jeg tager fejl...

Dyreklinik Viborg - Køb hundemad og kattemad hos Dyreklinikken Jegstrupvejs webshop 
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Kaffe & Co:

Hej Tim

Super fed side!!!

Men jeg forstår ikke konceptet helt ej heller forretningsgrundlaget.

I tager altså penge for at minde mig om at en garanti på noget jeg har købt udløber om x dage?

Hvorfor er det nemmere for mig at registere det i jeres system frem for i eks. outlook eller mit sædvanlige kalender system?

For mig vil den største hurdel være at huske at registere mine garantier til at starte med.

Normal så gemmer jeg mine boner i bogholderiet for virksomheden eller i en skuffe for min private køb. Går noget i stykker så finder jeg bon'en og får det repareret og hvis garantien dækker er det jo fedt.

Umiddelbart har jeg ikke behov for at blive mindet om at min garanti udløber om x dage når mine ting ikke fejler noget?

Er det mig der er bare ikke forstår det?

Hej fra Søren

Hej Søren,

Nu koster det jo ikke alverden, og vi regner heller ikke med at produkter under en vis pris behøver at registreres.

Langt fra alle har en outlook kalender de regner med at bruge i mange år som er koblet op online. Hvis du lagrer dine påmindelser på din pc, vil du ærge dig den dag den bliver stjålet, brændt eller ødelagt.

Det er klart at det kræver en smule at registrere produktet, men hvis man får det ind som en rutine, så er der mange penge at spare.

Det er en ulempe ved at gemme original-kvitteringerne også, og det har jeg oplevet mange gange. De falmer ret hurtigt. Jeg oplever ofte at en normal kvittering fra Fona eller Elgiganten allerede efter et år næsten ikke kan læses mere.

Hvis du kun har et eller to produkter du hele tiden holder øje med, vil det nok ikke være et problem. Men så snart du skal huske at tjekke 20-30 produkter for fejl løbende så kan du næsten ikke bestille andet.

Der vil helt sikkert være nogen som har styr på det hele, men det er også myntet til folk som ikke orker gå og tænke på det ene og andet og hellere koncentrere sig om det de kan lide.

Håber du fik svar på spørgsmål, og tak for din kommentar.

Vh. Tim Clausen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

Theis Brouer-Jensen:

Lige nu kan jeg ikke lige forestille mig at have behovet. Det kunne være fint, hvis det var noget som man automatisk fik af vide OG datoer automatisk blev registreret.

F.eks. hvis man fik en mail fra forhandleren eller webshoppen, hvor man købte varen. Men det ville nok ikke være god forretning for dem Smile

Men det kan være jeg tager fejl...

Hej Theis,

Det er jo ikke altid (vil ikke generalisere) forhandleren som betaler ombytningen. Hvis et produkt bliver byttet på garantien, er det i de fleste tilfælde producenten som betaler. Det kan hvis forhandlere gør det rigtig, komme forhandleren tilgode. Forhandlere kan tilbyde gratis påmindelse af garanti og dermed vise kunden at de sælger noget som er iorden, og gerne vil sikre sig at det er iorden.

Tak for din kommentar.

Vh. Tim Clausen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:32

I kunne evt få jeres produkt til at spille sammen med http://www.ekvittering.dk/Default.aspx - så ville det være rigtigt brugbart og man skulle slet ikke gøre noget.

Så skulle jeres system 'bare' registerer, hvornår man havde fået en kvittering ind på sin profil på ekvittering.dk og så skulle i tillægge 2 år og så kørte det automatisk. Hvis man så ikke ville have påmindelse omkring en varer, så skal man gå ind i sin profil på jeres side og slå det fra.

Blot en lille ide.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Det var så lidt Tim.

Jeg kan godt se pointen, hvis nogle andre registrerer og jeg får reminderen. Men jeg kan ikke forestille at jeg selv sidder og registrerer. Hvis jeg havde det behov ville jeg nok notere på en anden måde.

Pøj pøj med det Smile

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 15:39

Hej Tim.

Her kommer lidt ærlig feedback fra mig.

Ros:

Løsningen er gennemført - Prof. hjemmeside, god grafisk stil, fin brug af video, danske vilkår, mm..

Du får rigtig gode stilkarakterer for udførelsen :o)

Ris:

Jeg tror desværre, at du forsøger at løse et problem, som ikke eksisterer. Har du snakket med forbrugere, butikker eller producenter undervejs i konceptudviklingen?

Jeg har en mistanke om (ret mig, hvis jeg tager fejl), at det primært er venner og familie, som du har konsulteret undervejs - og de er sjældent kritiske. (Tro mig, hvis vi havde primært havde lyttet til familie og venner, så havde vores egen “GiftManager” ønskeseddel løsning ikke haft mange brugere eller netbutikker tilbage :o))

Personligt så smider jeg alle fakturaer i en skuffe. Hvis et produkt går i stykker, så må jeg hjem og rode for at se, hvor om der noget at hente på garantien.

Det er aldrig den anden vej rundt a la “Nå for søren. Garantien udløber på mandag. Jeg må hellere tjekke, om brødristeren virker”.

Ved godt, at det ikke var det, du ville høre....

Hvis du derimod kan tilbyde en mig en løsning, hvor butikkerne (også dem på nettet) smider min kvittering direkte i min personlige “Kvitteringsboks”, så er jeg på :o)

Denne kvitteringsboks kan jeg så tilgå via nettet eller en App - og vupti, så jeg kan nemt finde min kvittering fra Imerco, når min brødrister er brændt sammen.

Kvitteringerne fra de netbutikker, der endnu ikke er helt med på noderne, kan jeg fotografere med min smartphone - de ender så samme sted som de fuldautomatiske.

E-kvittering.dk vil være din primære konkurrent, men de er vist ikke helt fremme i skoerne længere (jeg har behovet og hørte om dem for over 3 år siden, men havde brug for Kristians hjælp til at minde mig om deres eksistens :o/).

Held og lykke med projektet ;o)

Mvh Troels.

NB: Hvis du fortsætter med Remindiing konceptet, så husk at registrere Remiinding.com :o)

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:50
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:03

Hej Tim,

Super flot og fed hjemmeside og koncept video i har fået lavet.

Må jeg spørge hvem der har lavet videoen?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)