Hejsa. Jeg driver en lille tilbudsportal - tilbudsland.dk - som efterhånden trænger til en overhaling og evt. en relancering. I den forbindelse søger jeg en, evt. flere, partnere der vil være med til at videreudvikle mit koncept, og bringe det potentiale frem i portalen, som jeg mener der er. Mine egne kompetencer er indenfor konceptudvikling, og søger personer at sparre med, samt personer med kendskab, evt. netværk, indenfor web-udvikling. De(-n) person(er) jeg søger, skal kunne se udfordringen i at være iværksætter og skal motiveres af at se idé blive til virkelighed, og på sigt, se et udbytte af arbejdet. Her er tale om et partnerskab der, på sigt, gerne skulle give et afkast. Pt. har jeg siden som en hobby, men hvis den på et tidspunkt vil kunne give mulighed/nødvendighed for at blive mit hovederhverv, forfølger jeg gerne denne udfordring. Jeg er godt klar over, at jeg ikke er så konkret i mit indlæg, men foretrækker at holde møde face to face istedet for et længere skriveri som ikke fører til noget. Dette skyldes, desværre, dårlig erfaring herinde, men personer som kan det hele i en mailkorrespondance, men når det kommer til stykket, trækker sig igen. Så da jeg selv er seriøs i mit indlæg, foretrækker jeg kun seriøse hendvendelser. For at spare hinandens tid, ønsker jeg kun kontakt med seriøse personer, der ser udfordringen som en investering, og ikke lykkeriddere der starter med at spørge; hvad kan jeg tjene?. Jeg er naturligvis villig til at stifte selskab med den/de korrekte partner(-e). De bedste hilsner herfra. |
Lyder spændende, kan du sende en PB medmere information?
Man kan ikke sende til dig nemlig :-)