Hej Jeg har ikke været igang så længe, men efter mine analyser mm har jeg et godt besøgsantal og kunderne bliver der også og ser i gennemsnit 8 sider, men det føre ikke til så meget salg. Jeg vil gerne vide om min hjemmeside er for kedelig lige når man kommer til den. Er det en god ide at have bjælker i siden hvor man kan se mine varegrupper, skal der mere farve på, er priserne rimlige, er det let at bestille ?? det er svært når man selv sider og laver hjemmesiden da man nok bare syntes det ser godt nok ud. Så efter at have læst mange andre indslag her inden håber jeg at der er nogen som kunne komme med noget virkelig kritisk feedback. Se mere på www.dahlsgravering.dk Glæder mig Hilsen Elke |
Jeg synes, der er alt for meget på siden.
Jeg ville begynde med helt at fjerne menuen for oven. Menupunkterne 'velkommen', 'om os', 'kundeinfo' og 'kontakt' kan med lethed samles i et punkt, der for eksempel linkes til nederst på siden.
Udstillingspunktet er rimelig uinteressant i en webshop. Ideen med webshoppen er jo netop, at man kan købe varerne uanset hvor i landet, man befinder sig, og for langt de fleste i Danmark er det uinteressant, at I udstiller et sted nede i Tønder.
Hvis der skal være en topmenu, skal det hellere være med forskellige kategorier af den vare, I tilbyder (hvis der er det).
Varerne skal desuden sættes mere overskueligt op, og skal være på det første skærmbillede, man kommer til.
Når det er sagt, synes jeg faktisk designet er fint. Farver, logo osv ser fint ud.