Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt besøgt men næsten ingen salg :-((

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Rødekro
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jeg har ikke været igang så længe, men efter mine analyser mm har jeg et godt besøgsantal og kunderne bliver der også og ser i gennemsnit 8 sider, men det føre ikke til så meget salg.

Jeg vil gerne vide om min hjemmeside er for kedelig lige når man kommer til den. Er det en god ide at have bjælker i siden hvor man kan se mine varegrupper, skal der mere farve på, er priserne rimlige, er det let at bestille ?? det er svært når man selv sider og laver hjemmesiden da man nok bare syntes det ser godt nok ud. Så efter at have læst mange andre indslag her inden håber jeg at der er nogen som kunne komme med noget virkelig kritisk feedback.

Se mere på www.dahlsgravering.dk

Glæder mig

Hilsen Elke

Fra København N
Tilmeldt 11. May 11
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:37

Jeg synes, der er alt for meget på siden. 

Jeg ville begynde med helt at fjerne menuen for oven. Menupunkterne 'velkommen', 'om os', 'kundeinfo' og 'kontakt' kan med lethed samles i et punkt, der for eksempel linkes til nederst på siden. 

Udstillingspunktet er rimelig uinteressant i en webshop. Ideen med webshoppen er jo netop, at man kan købe varerne uanset hvor i landet, man befinder sig, og for langt de fleste i Danmark er det uinteressant, at I udstiller et sted nede i Tønder. 

Hvis der skal være en topmenu, skal det hellere være med forskellige kategorier af den vare, I tilbyder (hvis der er det). 

Varerne skal desuden sættes mere overskueligt op, og skal være på det første skærmbillede, man kommer til. 

Når det er sagt, synes jeg faktisk designet er fint. Farver, logo osv ser fint ud. 

jakobhorn.dk/ - Inspiration til kommunikation og marketing for små virksomheder og organisationer.

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Elke

Dit oprindelige spørgsmål ang. salg, vil jeg lade andre svare på ...

MEN ...

selvom det kan være dejligt at få bekræftet, at de tekster man selv forfatter er gode (og dermed bliver kopieret af andre), så er dette ikke i orden Angry

På din side "om os", skriver du detaljeret om gravering, hvilket i punktform ser sådan her ud:

Om Dahls Gravering
Billedgravering:
Kan der graveres logo?
Personligt:
Kan der graveres farver?
Hvilke varer kan graveres?
Hvordan graveres tekst eller logo?
Hvordan bestiller jeg en personligt graveret gave?
Hvor meget koster gravering?
Specialopgaver!
Spørgsmål?
Under alle disse punkter er der så en hel del tekst, som desværre er rip-off fra vores side, som kan ses her:
http://shop.andando.dk/info.asp?text=24

Du bedes omgående skrive dine egne tekste, så vi begge slipper for at blive straffet af Google. Jeg følger op på dette om et par dage og er det ikke bragt i orden, bliver jeg nødt til at gå videre med det til vores advokat (kopi af din side/tekst er taget)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:14

Hej Elke.

Nu har jeg kun kigget på forsiden, da jeg faktisk ikke havde lyst til at se andet. Jeg synes at din hjemmeside er alt for farveløs. Jeg kan godt se idéen med at holde temaet i metal-nuancer (da du tilbyder gravering i metalgenstande), men de manglende farver virker slet ikke appelerende på mig - og jeg ville ikke umiddelbart have lyst til at klikke videre.

Dine produktfotos virker hjemmelavede, og har ikke den rette størrelse på min skærm (Widescreen med opløsningen 1920 x 1200 px). Desuden er der for meget "luft" mellem fotos og de rammer, de befinder sig i. Prøv med nogle nye fotos, og lidt mere tekst ved siden af, som fortæller noget om hvert enkelt foto.

Dernæst er der alt for meget luft omkring banneret med Fars dag, hvilket samtidigt får forsiden til at virke øde.

Til sidst synes jeg at der mangler en sammenhæng mellem de forskellige skriftstørrelser, og oplever tekstindholdet som små "øer" af tekst (hjemløse sætninger) - ikke som sammenhængende ord og sætninger, der skal overbringe mig dit budskab.

Jeg håber, at du opfatter min kritik som konstruktiv, og at du tager den for hvad den er - min ærlige mening.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 14:24

... Og så vil jeg i øvrigt opfordre dig til ikke at "låne" tekst fra andre, som Blankensteiner gør dig opmærksom på.

Det er ikke god skik og er samtidigt ulovligt jvf. loven om ophavsret - og det hjælper dig hverken i forhold til kunder, salg, søgemaskiner eller andet.

Fra Rødekro
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:33

Hej

det følger jeg selvfølgelig op på med det sammen.... jeg er ikke ude på at gøre noget uloveligt og har
haft folk til at hjælpe mig med at lave det meste....

jeg redigere det med det samme og tak fordi du gave mig oplysningern

Elke

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Her er mine tanker. Du må undskylde de blev lidt roddet, men mit personlige (og nok lidt for ærlige) budskab kom igennem:

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25

Hvad jeg bemærket af problemer på hjemmesiden

Sæt produkter forsiden sæt dem i fokus, man skal klikke for mange gange før man kommer frem til købsknap .

Jeg er lidt forvirret i starten, når jeg kigger på hjemmesiden om det er en webshop , da jeg ser varerne med det samme.

Meget korte produktbeskrivelser lav dem længere omkring produktet, der kan skrives mere end nærmeste ingenting , hvilken metal er det, kan det tåle vand og hvor store er de , hvad vejre det mv.

billeder bliver meget,grumset, når jeg klikket på de skal være større.

Hvor er købsbetingelserne jeg tror mange ikke køber vis de ikke kan se dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 09:16

Hey,

Pænt design! Men....... Se nu at få læst noget korrektur! Det virker useriøst med så mange slå- og stavefejl!

Dog morede jeg mig lidt da jeg læste:"Vi gravere gerne din næste personlige hilsen. Så Ønsker du et billedegravering, en personlig tekst, (børnestegning) eller firmalogo
Så kontakt os gerne eller læs nedstående, som vi håber giver svar på jeres spørgsmål.

Go` arbejdslyst! ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 09:32

Johannes:
:"Vi gravere gerne din næste personlige hilsen. Så Ønsker du et billedegravering, en personlig tekst, (børnestegning) eller firmalogo

Men børn smager bare bedst, når de er gennemstegte..... :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)