Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt besøgt men næsten ingen salg :-((

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Din hjemmeside mangler farver. Jeg havse lyst til at gå vider/til en ny hjemmeside. 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 144
Fra  PAD ApS Skrevet kl. 09:55

Fuldstændig enig! :)

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Elke:

det følger jeg selvfølgelig op på med det sammen.... jeg er ikke ude på at gøre noget uloveligt og har haft folk til at hjælpe mig med at lave det meste.... jeg redigere det med det samme og tak fordi du gave mig oplysningern
Elke

Hej Elke

Ang. kopi af vores tekster/opbygning, som kan ses her:
http://www.dahlsgravering.dk/om-dahls-gravering/menu-id-27.html
http://shop.andando.dk/info.asp?text=24

PDF fil af din side (inden ændringer), kan ses her:

Det eneste du har rettet, er "Om Dahls Gravering" og "Specialopgaver!" ... og så har du ikke kopieret vores "Forbehold!" ... ellers er hele sidens opbygning (punkter/afsnit/skrifttype/farve) en ren kopi, med undtagelse af nogle enkelte punkter som du selv har tilføjet: "Billedgravering" og "Personligt".

Her er dine kopier:

Kan der graveres logo?
Ren kopi, bortset fra den sidste del ...

Kan der graveres farver?
Delvis kopi, dog har du ændret lidt af det sidste ...

Hvilke varer kan graveres?
Ren kopi, ord for ord ...

Hvordan graveres tekst eller logo?
Ren kopi, ord for ord, undtagen den sidste del, som du har udeladt ...

Hvordan bestiller jeg en personligt graveret gave?

Hvor meget koster gravering?

Da der ER rettet i teksten efter min første henvendelse, så har du sikkert adgang til at få rettet resten!

Hvis du mener at den lille del du HAR rettet, er nok, så må vi nok hellere få en 3.part ind over !!!

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Rødekro
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Nu helt rolig og jeg kan godt forstår du er sur Angry

Min hjemme side mand kommer Torsdag og vi skal igang med den helt stor tilretning så jeg skal nok få

det ordnet. Jeg har rettet lidt så der i hverfald ikke skal være de helt store misforståelse, men man skriver jo ikke lige en ny tekst på 5 min. Det er ordnet inden weekenden og som sagt er jeg ikke ude på at få en sag på halsen . .

Og lige meget hvad så vil vi altid skriver lidt af det samme da vi nok laver det samme begge to """

Elke

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 20:39

Elke:
Min hjemme side mand kommer Torsdag og vi skal igang med den helt stor tilretning så jeg skal nok få

Man skal ikke blande sig i andres business, men eftersom det er på Amino og en åben debat bliver jeg nød til at smide en kommentar. 

Har man overtrådt Ophavsretten, som på den overstående dokumenteret måde, er det "for søren" vigtigt HURTIGT at få det væk og ikke fint at man venter på sin hjemmeside-mand /webmaster kommer næste gang. Du skal tænke på at den retmæssige ejer bliver straffet af søgemaskiner lige indtil du fjerner det fra din side, så hvis der går lang tid kan det havde konsekvenser for vedkommendes egen virksomhed (og for den sags skyld også dig).

Den retmæssige ejer har været så flink at gøre dig opmærksom på problemet og ikke bare sendt dig en regning på 5-10.000 (som vedkommende sådan set godt kunne have gjort), så mon ikke det var en fornuftig ide at få det fjernet hurtigst muligt, om så siden skal lukkes eller siderne skal stå tomme. Du kunne jo bare smide en hurtigt tekst med "Siden er under opbygning" eller ligende.

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:34

Elke:

det ordnet. Jeg har rettet lidt så der i hverfald ikke skal være de helt store misforståelse, men man skriver jo ikke lige en ny tekst på 5 min. Det er ordnet inden weekenden og som sagt er jeg ikke ude på at få en sag på halsen . .

Og lige meget hvad så vil vi altid skriver lidt af det samme da vi nok laver det samme begge to """

Elke

Nu kunne du jo slette teksterne, indtil du har skrevet dine egne. Så når det ikke at gå ud over din konkurrent.

At du har ændret ganske lidt gør ingen forskel. Google noterer, at der er tale om 98 % Double Content. Desto før teksterne slettes, desto bedre - især hvis de har været online i et stykke tid.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 22:47

Hej Elke

Produktbilleder og så meget meget mere tekst på dine katagori- og varekortsider.. Din EGEN tekst vel at mærke.. Men det har du vist fundet ud af nu..;-)

se lige selv de 2 her:

http://www.dahlsgravering.dk/index.php?option=com_redshop&view=category&cid=11&layout=detail&Itemid=2

http://www.dahlsgravering.dk/index.php?option=com_redshop&view=product&pid=66&cid=11&Itemid=2

Specielt armbåndet - jeg kan jo ikke se det... Især med smykker skal billederne være knivskarpe og fritlagte, og som kunde vil jeg kunne se alle detaljer..

Dit design - det er en smagssag,og mange tiltaler det nok, men det er meget minimalistisk, og det er sikkert bevist.. Men det der næsten metaliske look, står vanvittig skarpt, jeg kunne godt tænke mig nogle elementer der kunne "bløde sagerne" lidt op..

Debatten omkring DC - synes jeg i skal tage jer 2  imellem istedet for i offentligt forum.. Det gavner ingen synes jeg. Just my point of vieuw

vh/ Ulrik

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 00:35

Elke:

Min hjemme side mand kommer Torsdag og vi skal igang med den helt stor tilretning så jeg skal nok få det ordnet. Jeg har rettet lidt så der i hverfald ikke skal være de helt store misforståelse, men man skriver jo ikke lige en ny tekst på 5 min. Det er ordnet inden weekenden og som sagt er jeg ikke ude på at få en sag på halsen . .

Du har fuldstændig ret i, at det ikke bare tager 5 minutter af skrive teksten, desto mere kan du vel nok forstå min frustration over, at du (eller BBITS.DK v/Jeppe Birkebæk) mener det er i orden at stjæle teksten! Nu finder jeg så ud af, at Jeppe på hans side - http://www.bbits.dk - linker til http://www.dahlsgravering.dk, med min tekst som "ankertekst" !!! (Dokumentation på bbits.dk´s link/ankertekst)

Det kan kun gå for langsomt med at du fjerner teksten på din side OG han ændrer "ankerteksten" på hans side ...

Nu er du nystartet, derfor og kun derfor, har jeg været meget "rolig" ... du kunne måske ikke vide at Jeppe ikke selv har skrevet de tekster, men som minimum har du ansvar for at rette op på "fejlen", når du bliver gjort opmærksom på det.

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Rødekro
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:14

Så er det rettet og af fejl bliver man klog...

Ønsker ikke at bruge debaten her og ønsker slet ikke at udhænge mine leverandør her inden

Elke

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)