Hej allesammen, store som små :-) Jeg kunne godt tænke mig at få en Facebook fanside til min blog. Først og fremmest bør det nok lige nævnes, at jeg ikke er interesseret i at betale for en løsning. Jeg vil rigtig gerne selv kunne sætte det op i fremtiden, så derfor vil jeg gerne selv lære det. Endvidere bør det nok også nævnes, at jeg ikke har en Facebook bruger, men heller ikke ønsker at få det. Kan jeg få et familiemedlem til at oprette en fanside på Facebook og så evt. via et Wordpress plugin, selv få den til at publicere alle nye indlæg på min side. Eller er der andre bedre løsninger? PÅ FORHÅND MANGE TUSINDE TAK FOR JERES HJÆLP :) |
Du kan sagtens få en anden til at oprette din page på Facebook og få ham til at sætte det op :)
Det der skal til for at dine indlæg automatisk bliver publiceret derinde er en "app" som hiver dine nyheder gennem RSS feed'et
Vi benytter os of RSSgrafitti - (Du kan se eksempler på hvordan den virker på vores page: http://www.facebook.com/SPAMfighters)
Meget nemt at sætte op faktisk :)
Håber du kunne bruge det til noget ellers må du sige til, så kan jeg godt hjælpe dig - bare send en PB