Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprette Facebook fanside - Wordpress

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, store som små :-)

Jeg kunne godt tænke mig at få en Facebook fanside til min blog.

Først og fremmest bør det nok lige nævnes, at jeg ikke er interesseret i at betale for en løsning. Jeg vil rigtig gerne selv kunne sætte det op i fremtiden, så derfor vil jeg gerne selv lære det.

Endvidere bør det nok også nævnes, at jeg ikke har en Facebook bruger, men heller ikke ønsker at få det.

Kan jeg få et familiemedlem til at oprette en fanside på Facebook og så evt. via et Wordpress plugin, selv få den til at publicere alle nye indlæg på min side.

Eller er der andre bedre løsninger?

PÅ FORHÅND MANGE TUSINDE TAK FOR JERES HJÆLP :)

E-opgaver.dk – En samling af opgaver fra universitetet.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 09:57

Du kan sagtens få en anden til at oprette din page på Facebook og få ham til at sætte det op :)

Det der skal til for at dine indlæg automatisk bliver publiceret derinde er en "app" som hiver dine nyheder gennem RSS feed'et

Vi benytter os of RSSgrafitti - (Du kan se eksempler på hvordan den virker på vores page: http://www.facebook.com/SPAMfighters)

Meget nemt at sætte op faktisk :)

Håber du kunne bruge det til noget ellers må du sige til, så kan jeg godt hjælpe dig - bare send en PB

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 7. Apr 11
Skrevet kl. 10:15

Okay, tak for et hurtigt svar :-)

Men, for at lige tage det hele fra starten i "nybegyndersprog".

1) Jeg logger ind på Facebook og opretter en fanside (i dette eksempel fra en troværdig bekendt persons profil)

2) Jeg downloader denne omtalte app og så bør der virke?

Naturligvis skal der så udfyldes nogle ting på selve Fangruppen og man kan garanteret også justere en masse hos app'en, men ellers bør det være alt?

Findes der ikke i stedet et plugin til Wordpress, som kan udfylde samme opgave?

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 10:37

Nybegyndersprog :) Men ja det er hvertfald fremgangsmetoden

1. Opret en "page"

2. Installer app'n

3. Tilføj dit RSSfeed i RSSgrafitti (Det er ligetil, ellers findes der en masse toturials på nettet/youtube:

)

4. Tweaking og justering

Vil ikke mene at der findes et wordpress plugin der kan det samme - men måske gør der, det er hvertfald ikke mig bekendt :)

Håber du kan bruge det til noget :)

7patrick

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 7. Apr 11
Skrevet kl. 10:56

Okay, mange tak for din hjælp Patrick.

Vil kigge på det lidt senere i løbet af dagen/aftenen.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:13

Du er velkommen... ellers råber du bare op :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:17

At du ikke vil have en Facebook bruger, synes jeg er mærkeligt... Men det er jo dit eget valg. Du kunne også bare oprette en FB "anonym" bruger, som administrede din blogs FB side. Det ville jeg helt sikkert gøre (hvis jeg ikke gad bruge FB til privat).

Så kan du selv styrer den, og logge på når du vil.

Jeg vil også lige "advare" dig mod at bruge applikationer som automatisk poster en status opdatering, når de udgiver et nyt indlæg. FB selv, give dem mindre "point", end håndskrevne opdateringer. Altså ser meget færre folk den opdatering.

Facebook ekspert Thomas Bigum har skrevet, at hvis du ikke engang gider at bruge et minut på en status opdatering om dagen (hvis du udgiver indlæg så ofte?), så kan du lige så godt lade være med at lave en FB side.

Jeg håber du kan bruge det til noget.

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 11:26

David Bograd:

At du ikke vil have en Facebook bruger, synes jeg er mærkeligt... Men det er jo dit eget valg. Du kunne også bare oprette en FB "anonym" bruger, som administrede din blogs FB side. Det ville jeg helt sikkert gøre (hvis jeg ikke gad bruge FB til privat).

Enig, men det var ikke det der blev spurgt om :)

David Bograd:

Jeg vil også lige "advare" dig mod at bruge applikationer som automatisk poster en status opdatering, når de udgiver et nyt indlæg. FB selv, give dem mindre "point", end håndskrevne opdateringer. Altså ser meget færre folk den opdatering.

Well den er jeg ikke enig i... Jeg har lavet adskillige tests med RSSgrafitti og de håndskrevne og der har ikke været forskel i hvor mange visninger de forskellige har fået. Med RSSgrafitti kan du gå ind og prædefinere en sætning som den skal skrive, så den bliver unik.

Jeg mener at det handler om at finde ud af hvad der bedst virker, både for læserne og en selv.

Hos os kører vi en blanding...

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 11:36

Patrick T. Rasmussen:

David Bograd:

Well den er jeg ikke enig i... Jeg har lavet adskillige tests med RSSgrafitti og de håndskrevne og der har ikke været forskel i hvor mange visninger de forskellige har fået. Med RSSgrafitti kan du gå ind og prædefinere en sætning som den skal skrive, så den bliver unik.

Jeg mener at det handler om at finde ud af hvad der bedst virker, både for læserne og en selv.

Hos os kører vi en blanding...

Hej Patrick

Jeg tror på at apps kan virke fint i nogle tilfælde. Dog er jeg overbevist om at FB lader de håndskrevne komme øverst. Lad mig give et eksempel.

Jeg følger en blog, og har klikket "synes godt om" til bloggens FB side.

Jeg havde ikke set nogle opdateringer fra siden i lang tid, men tænkte ikke over at de manglede (følger mange forskellige).

En dag kom der pludselig en status fra bloggen, øverst på min forside. Jeg blev lidt overrasket, fordi jeg nærmest havde glemt den.

Jeg valgte at tjekke ud, om de havde skrevet noget, om hvorfor de ikke havde lavet en opdatering i lang tid (det troede jeg ikke de havde).

Da jeg kom ind på side, kunne jeg se at alle de tidligere opdateringer, var lavet med app'en Hootsuite.

Tilfældigt? Næppe. Smile

Men tror gerne på det virker for jer - godt I er bevidste om det!

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Tilmeldt 7. Apr 11
Skrevet kl. 13:42

Hej begge to.

Jeg har endnu ikke fået kigget på hverken det ene eller andet, men vil da gerne herfra hvor jeg pt. sidder lige deltage lidt.

Kan godt være jeg bør genoprette min Facebook bare til "anonymt" brug, det ser jeg lige på.

Ang. håndskrevne meddelelser, vil det så bare sige at man går ind på fansiden man administrerer og poster nye indlæg med tilhørende beskrivelser?

Jeg udgiver kun et par ugentlig indlæg på bloggen, så virker til denne løsning er helt fin?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)