Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af hjemmeside

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, så kan det kun blive endnu bedre med en gang optimering.

God vind med projektet, og god arbejdslyst :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:04

Hjemmesiden til passer sig ikke små skærme man skal køre frem og tilbage på hjemmesiden , lav som f.eks. amino.dk skal ikke køre frem og tilbage , derfor al for tidskrævende at se alle dine produkter på hjemmesiden, på en lille skærm

mange produkt beskrivelser for korte 2 - 3 ord lav dem længere og unikke tekster

blogge dagligt eller ugentligt på siden omkring dit emme der er for lidt tekst på siden , jo mere tekst på siden jo mere indhold er der til søgemaskinerne

husk arbejde dag og nat og giv aldrig op du skal simpelthen lave verdens bedste hjemmeside

her er en tråd med et par SEO tips http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx#731757

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23

Jeg er enig i at shoppen godt kunne trænge til en genopfriskning, men jeg synes du har rigtig mange fede produkter.

Når behovet opstår så kunne jeg sagtens forestille mig at bestille fra shoppen :)

fysiurgisk massage københavn
Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:05

Hej Peter

Du har fået rigeligt med feedback på din shops design, og det trænger virkelig til en overhaling til en presta/magento/dandomain shop før du får mig til at lægge så meget som en bøjet 25øre i din butik ;o)

Men når det så er sagt, så synes jeg du også skal huske at fokusere på ordentlige præsentationer af dine produkter. Her tænker jeg i særdeleshed på produktbillederne.

Du har gjort én ting rigtigt, nemlig at billeder sælger, og mange billeder sælger endnu mere. Du har taget 4 billeder af dette brætspil, og det er rigtig godt. Det hele falder så (for mit vedkommende) fuldstændig til jorden når jeg ser at de er taget på et stuegulv og ikke lugter bare den mindste smule af professionelt billede.

http://www.toymaster.dk/shop/investor-fra-14-854p.html

Samtidig skal du sørge for at det er muligt at bladre imellem billederne når de er åbnet i stort format. Som det er nu, skal jeg åbne ét billede, lukke det igen og så åbne det næste. Det er der ingen e-handlende kunder der har tid/tålmodighed til.

Håber du kan bruge input, og det er absolut ikke alt skidt det du gør, men som de andre også skriver, så skal der arbejdes mange timer før du er i mål med den endnu ;-)

God vind fremover, og håber du får kæmpe succes med dit mål om at vækste din spændende forretning - for dine produkter virker meget interessante!

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:34

PUh - man bliver helt forpustet !!! ... og ja, man skal arbejde dag og nat med at gøre den endnu bedre.

Jeg har også lagt meget arbejde i den, men jeg kan sagtens følge mange af de meldinger, der kommer - og noget af det har jeg ikke tænkt over / vidt at man kunne/skulle, og nogle ting ligger allerede som opgaver, der kommer prioriteret.

Endnu en gang - en STOR tak for feed-backs !!

God vind til jer alle !!

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:10

Jeg havde regnet med at skyde en video med feedback, men dit site er nede.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 21:30

Lars Holdgaard:
men dit site er nede.

Hej Lars

Siden er fint kørende her hos mig...? ;o)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:
Ja, den kører også nu. Tror den var nede for en halv times tid siden! :-)

Video:

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Galten
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:01

Hej

Tak for den fremlagte vidoe - en meget anderledes måde at kommunikere på end jeg har været vant til ... og du har flere pointer.

Mvh

Peter

www.toymaster.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 22:21

Hold da op fedt måde at lave det på med den video. Det er sku sejt Lars 

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)